globalmoto_duben_nolan




vůle ozubeného hnacího kolečka

  • 0

    27.5.2019 od dennisCBR

    Zdarec všichni, dotaz ohledně vůle hnacího ozubeného kolečka ... je normální, že mám na tomto kolečku vůli cca 1,5cm? Tzn. dám motorku na hlavní stojan, zařadím rychlost (je jedno jestli 1 nebo 2, ...), po té zkusím otočit zadním kolem a hle ... je tu výše zmiňovaná vůle. mám Hondu CBR1100XX ... díky moc za info.

    Doplněno:

    Jen se mi zdá, že minulý rok to nebylo tak moc. Když jsem psal, že to má vůli 1,5cm, tak jsem myslel na pastorku ... tím pádem je to na zadním kole víc :)

    28.5.2019 od dennisCBR

    Díky moc, jen jsem se chtěl ujistit. Řetězovku jsem měnil nedávno a vůle mezi pastorkem a hřídelí není, takže jak píšete je ta vůle někdě v tom soukolí.

    28.5.2019 od dennisCBR

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    27.5.2019 od JiriBN

    Pokud je pastorek (kolečko) řádně utažen a otáčí se i s hřídelí tak je to normální a je to způsobeno vymezením vůlí kol v převodovce a na primárním převodu.

    Doplnit odpověď

  • 0

    28.5.2019 od Sete

    Podle mě je to tak u každé motorky. Koukni na pastorek, jestli nemá vůli na uložení na výstupní hřídeli z převodovky, ale podle mě co popisuješ je celková vůle v ozubení soukolí převodovky. U žádné motorky to není tak, že by jsi po zařazení rychlosti se zadním kolem ani na jednu stranu vůbec nepohnul.

    Doplnit odpověď

  • 0

    28.5.2019 od zdenysrx6

    je to naprosto v pohodě , ma to tak každa mašina

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist