-
8.11.2018 od Marty530
Ahoj všem zkušenějším příznivcům bandita. Prosím, čím může být nepravidelný chod motoru po nastartování? Motorka zní jakoby to šlo na tři válce. Neděje se tak vždycky a trvá to třeba pět až deset sekund. Poté se motor ustálí na volnoběhu a během jízdy se už žádný problém nevyskytne. Nejdříve sem myslel, že je to svíčkama, protože už byl čas na jejich výměnu ve 36.000km, tak sem při "předzimní" údržbě vyměnil, ale dělá to stále, třeba každé třetí nastartování a je celkem jedno, jestli je to studený, nebo pět minut po jízdě. Motorka je maximálně opečovávaná, garážovaná v teple a v dešti prakticky nejezdí. Jsme se ženou jen výletníci, takže jezdí jen za hezkého počasí a v rozumném tempu. Předpokládám, že příčin bude moct bejt víc, ale třeba se už někdo s podobným chováním setkal a bude vědět...
Moc děkuju za postřehy a ať všem zima rychle uteče!
-
9.11.2018 od se-se
no jestli se to neprojevuje náhodně i za jízdy, tak to asi nebude nějaký špatný kontakt
mohlo by to být palivové čerpadlo, které začne fungovat až se trošku rozběhne - slyšíš ho vždy po zapnutí klíčku jak natlakuje?
zkus nasta it TPS viz manuál
od házet může i některá cívka nebo vstřikovač a po rozběhu začne fungovat normálněDoplněno:
Tak to bylo snazší, než jsem čekal. Vyměnil jsem baterku a je po problému. Z auta sem měl zkušenost, že buď nastartuju, nebo nenastartuju. Tohle chování bych na baterku teda fakt nečekal. Přitom mě na ten nápad přivedla naprostá prkotina. Po pár startech sem vypozoroval, že vždy po tom špatném startu se mi vynulovaly hodiny!Tak sem to prostě zkusil a vyměnil baterku… Tak třeba to taky někdy někomu pomůže...
17.6.2019 od Marty530
Jo jo, čekal sem, že bude vícero variant :o) Na jaře začnu s pokusama :o)
Ale spíš to vidim na odvoz do servisu. Čtyři roky a 15.000km to nevidělo autorizák, tak jí tam holt vezmu. Já sem schopnej vyměnit olej, filtry, svíčky, destičky, ale na tohle si netroufám. Nerad bych kvůli pár ušetřenejm stokorunám
udělal víc škody než užitku.9.11.2018 od Marty530