Šustí primární řetěz po GO

  • 0

    16.5.2018 od Roks

    Dík a toto forum je i pro jiné dotazy!Zdar všem. Teplo tady a já furt bez technické.
    Po renovaci 250-353ky mi šustí motor. Myslel jsem, že se tam něco vysypalo, ale zjistil jsem, že strašně šustí primární řetěz (nový bez značek ČZ), páč jsem sundal víko a nastartovaný tam šustí, chrastí sviňa. Při náběhu se chvěje a vybruje.
    Raďte, mám si ho nechat "sednout a jezdit, nebo dát starý vytáhaný s logem ČZ, anebo koupit nové ozubené kolečko na kliku??? Na spojkovém koši sedí jako prdel na hrnci, ale na předním ozubeném kole to není naprosto perfektní dosednutí... Nevím
    Jinak, docela mě ta závada potěšila, už jsem myslel na nejhorší :->

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    17.5.2018 od Krizon4

    Mas spravne podlozkou pod spojkovym kosem ? Ozubeni na spojkovem kosi musi byt presne v rovine s primarnim koleckem, a dost casto to po GO kliky nesedi.
    Jinak bych zkusil nove primarni kolecko, rozhodne nekupovat repliku, ale zaject na nejblizsi burzu a tam jich koupis hrst po dvaceti korunach. Primarni kolecko neochazi a jsou jich plne bedny.

    Doplnit odpověď

  • 0

    17.5.2018 od udinar

    Právě mám na stole motor ČZ 175/501 (175/356, jsou stejné) a tam také nějaký inteligent dal vymezovací podložku místo pod vnější spojkový koš, tak pod vnitřní spojkový koš. Nemusím asi říkat co to nadělalo za paseku! V převodovce spousta pilin kovu, startovací věnec bez 8 zubů a ozubené koo na vnějším spojkovém koši pěkně zhoblovaný. Naštěstí to vydržela spojka i ložisko. Takže bych udělal kontrolu jestli je spojka dobře složená a jestli ti nabíhají dobře zuby na řetěz. Pokud ano a řetěz není nějak předpnutý, tak bych to nechal chvilku sednout a pokud si to nesedne, tak koupit nový řetěz, ale ČZ. Rozhodně nedávat starý vytahaný! Těch čezeťáckých řetazů je spoustu a do dneška se vyrábí!

    Doplněno:

    Zdar. Díky všem.
    Tak ozubení kola kliky vyčnívá o 2mm. Tak se s tím 5 hodin trápím, vymezit spojkový koš ještě podložkou a doleštit dosedací plochy (byly jakési rozdrážděné) a výsledek byl, že tam má být jen ta jedna podložka, pak už mi hřeben startovačky šel na půl zubu - tak mi šly zuby rovně a stejně to chrastalo. Řetěz jsem otočil a je na něm ČZ.
    Všechno tedy zpátky. Řetěz je širší, tak se s tím asi počítá, že ozubení není v ose.
    U motoru na díly je ozubené kolo od kartru stejně, cca 50mm. Tak tam mám buď nějaký špatný spojkový koš, nebo to ozubení přesně souměrně nebývá.
    U druhého motoru je ozubené kolo kliky zřejmě malinečko lepší, ale slisovávat kola, aby to na to nemělo vliv, na to nemám nervy, řetěz na nich pasuje pěkně a vypadají skoro stejně až na nějakou setinu vůle, když mu v půlce nadzvedávám jeden článek.....

    ...tak zkusím zítra přehodit ty ozubence na klice a pak ať se to celý třeba rozletí.

    jináčdík za pomoc

    19.5.2018 od

    Zdar. Díky všem.
    Tak ozubení kola kliky vyčnívá o 2mm. Tak se s tím 5 hodin trápím, vymezit spojkový koš ještě podložkou a doleštit dosedací plochy (byly jakési rozdrážděné) a výsledek byl, že tam má být jen ta jedna podložka, pak už mi hřeben startovačky šel na půl zubu - tak mi šly zuby rovně a stejně to chrastalo. Řetěz jsem otočil a je na něm ČZ.
    Všechno tedy zpátky. Řetěz je širší, tak se s tím asi počítá, že ozubení není v ose.
    U motoru na díly je ozubené kolo od kartru stejně, cca 50mm. Tak tam mám buď nějaký špatný spojkový koš, nebo to ozubení přesně souměrně nebývá.
    U druhého motoru je ozubené kolo kliky zřejmě malinečko lepší, ale slisovávat kola, aby to na to nemělo vliv, na to nemám nervy, řetěz na nich pasuje pěkně a vypadají skoro stejně až na nějakou setinu vůle, když mu v půlce nadzvedávám jeden článek.....

    ...tak zkusím zítra přehodit ty ozubence na klice a pak ať se to celý třeba rozletí.

    jináčdík za pomoc

    19.5.2018 od Roks

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist