bmw_r1300gs_cartec




Seřízení spojky

Odpovědí (3)
  • 0

    7.4.2018 od Dawes

    Ahoj,
    pokud máš na ovládání spojky předepsanou vůli (bowden není stále napnutý), začal bych uvažovat o únavě přítlačných pružin. Zkus tomu dát ještě pár desítek km, pokud se to nezlepší, asi budou muset ven.

    Doplněno:

    Plus ještě je otázka, kdo a jak měnil spojkové obložení, jestli se nemohlo stát, že třeba něco drhne v koši a lamely 100% nedosedají.

    7.4.2018 od Dawes

    Doplnit odpověď

  • 0

    8.4.2018 od adamadamec

    Hm, rozložit spojku, kontrola setu, změřit délku pružin, sílu talířku no prostě znovu poskládat. K seřízení podle servisního manuálu jen bovdenové rozpětí. Jinak servis manuál str. 146. Celá spojka je oddíl 2B-28.
    Tento problém se objevuje u B-stock dílů, nebo náhrad. Origo je lepší.

    Doplněno:

    Díky dám tomu ještě chvilku a pak zborka rozborka
    Jinak díly mám origo od yamahy

    9.4.2018 od poohádka

    Doplnit odpověď

  • 0

    22.4.2018 od jopovideo

    V tom oddiely 2B-28 je obrázok 16.9 a vidíš tam tiahlo spojky na ňom je matka a znej trčí skrutka na krížový skrutkovač. Tam sa šteluje vôľa medzi spojkovou tyčkou a spojkovým ložiskom. povolíš matku a skrutkovačom došteluješ a zas zakontruješ matku. Ak tam žiadnu vôlu nemáš tak ti môže spojka šmýkať (prokluzovat). Ak je veľká tak nemusí uplne spojku vypínať. Vôla má byť 0,5 mm
    Nájdeš to na strane 2B-9
    Chapter 2 Part B Engine, clutch and transmission (XV700-1100 models) 2B-9
    Pushrod bend limit 0.5 mm (0.02 inch)

    Je to samozrejme jedna z viacerých možností prečo ti šmýka spojka. Bol to môj prípad došteloval som a je po probléme.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist