-
6.9.2017 od pičatvojamama
Dobrý den, mám problém s karburatorem, když zapnu benzín tak teče, za jízdy neteče, měněno těsnění plovakove komory a taky mám nový jehlovi ventil. Dík za odpovědi
-
6.9.2017 od Sob
Nejspíš bude špatný jehlový ventil, mám zkušenost že ty nový se sekají nebo naopak propouští.....
Doplněno:
Právě i při tom starém ventilu tekl...
6.9.2017 od pičatvojamama
-
6.9.2017 od mzxy
mohu doporučit karburátor dellorto, stojí asi litr a je lepší než původní, seřizuje se jen jedním šroubkem tak aby babeta na volnoběh nechcípla, jede i startuje to líp než s původním
Doplněno:
S jakým sáním ? Nebo je to jedno ?
6.9.2017 od pičatvojamama
-
6.9.2017 od Beranidlo
1. Někde se zadrhává plovák, může to být i o přečnívající těsnění. Za chodu motoru se to vibracemi uvolní.
2. Bordel z benzínu zústává přilepený na stěně ventilu. Než jsem začal používat Vervu, tak mi to taky dělalo. -
7.9.2017 od Luhara
Zdarec
1, Rozeber vyčisti, vyndej trysky (ty čisti žíní ne drátem).
2, Pročisti všechny otvory těla karburátoru, třeba injekcí s benzínem pod tlakem.
3, Zjisti zda nemáš děravé plováky, mají mít úhel cca 90 stupňů.
4, Zkontroluj jestli ti z plováku nepadá ten drátek od jehlového ventilu a je správně chycen.
5, Koukni na to benjo ( kolínko kde je připojená hadička paliva).
Nech si ten puvodní karbec dá se krásně seřídit. Ne jako dellorto kde máš jen šroub dorazu šoupátka.
K tomu seřízení:
Jehla 2.zářez shora
Dotáhni si trochu doraz šoupátka ať ti to nechcípá.
Potom přitáhni šroub bohatosti směsy a povol tak o 1,5 až 2 otáčky.
Postupně se snaž dostat z motoru nejnižší možné otáčky které zní pravidelně.
Když ubereš na dorazu šoupátka klesnou ti otáčky.
Když ubereš na šroubu směsy tak ti stoupnou. (Ubereš ale poměr směsy paliva a oleje oproti vzduchu)
S tím ubíráním směsy to nepřežeň, aby byl motor za volnoběhu mazaný.
A když jsme u mazání, kvalitní olej žádné m2t!!!
Já jezdím na plnou syntetiku se základovým esterovým olejem ale pozor, neber nic co má esterů víc jak 10% pak ti to rozežere uhlovodíky (gumu,platy) gufera.
Poměr pro zajetí 1:25 a 3. Zářez shora na jehle
Poměr po zajetí 1:30 až 1:33
Nedávej co píše výrobce oleje
Dávej to co napsal konstruktér.
Kdyžtak napiš zprávu
🙂