bmw_r1300gs_cartec




Jaká může být příčina?

  • 0

    30.5.2017 od Danny222

    Zdravím, mám Yuki SM 250 EFI. Mám ji chvíli a vždy chytla na první pokus až do chvíle když jsem jel do Práce na odpolední. Motorka necukala, dojel jsem v pohodě do práce. Večer přijdu k mašině, chci nastartovat a nic. Svíčku jsem vyměnil, jiskru hází pěkně. Benzín do vstřiku jde, vzduchový filtr jsem vyčistil(byl téměř čistý). Když startuju, tak na půl vteřiny chytne a hned chcípne. Po mechanické stránce vše v pohodě. Vypadá to, že je někde chyba v elektronice a řídící jednotka to blokuje. Po vstříknutí trocha benzínu přímo do válce krásně chytla a vrčela. prostě jak je to něčím blokovaný, tak ten benzín se nedostane dál. Máte prosím nějakou radu či nápad, co to může způsobovat?

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    30.5.2017 od juryna007

    Nedal ti nějaký dobrák cukr do nádrže.?

    Doplněno:

    Víčko od nádrže mám zamykatelné, takže cukr mi tam nikdo nemohl dát :D

    30.5.2017 od Danny222

    Doplnit odpověď

  • 0

    31.5.2017 od Hlemýžď_007

    Neznám vůbec tuto konkrétní motorku, ale podle všeho je to motor se vstřikováním a řídící jednotkou. Tohle chování by mi sedělo na vadný imobilizer. Motor naskočí, vteřinu až tři běží a chcípne) Bývá to takový malý čip v klíčku. ten se po nastartování spojí s řídící jednotkou a pošle jí kód., Pokud ho nepošle (třeba z důvodu poruchy), nebo je kod vadný, pak ŘJ obratem motr chcípne, protže to považuje za neoprávněný duplikát klíče a tedy pokus o krádež. Takže pokud je moto vybavené imobilizerem, mohlo by to být ono.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist