-
29.12.2016 od rovertulen
Zdravím,po zařazení 4.rychlostního stupně se pouze v tahu a při nižších otáčkách ozývá rachtání (připomíná to zvuk vysypaného ložiska).Jinak převodovka řadí bez problémů všechny stupně a po sundání olejové vany není na první pohled nic znát a vidět.Budu rád za tip pokud se s tím někdo setkal,nechce se mi zbytečně sundavat motor a rozebírat spodek. díky
-
29.12.2016 od Lumen
Mozna ti nepomuzu,ale mel sem podobny ,,problem,,na svym domikovi..pri tahu hucela a rachtala trojka...servisak mi rekl ze mam na prevodovych kolech oklepany zuby..cementovani kterym se osetruje povrch kuly trvdosti(nevym co je na tom pravdy),jinak vse bylo ok ale byla to huceni byla casta bolistka tech motoru a jezdil sem s tim asi dalsich 20000 bez problemu
-
29.12.2016 od yozo444
Podla vsetkeho pitting na ozubeni.keby to bolo s loziskom tak by hucalo aj na ostatnych stupnoch.kolko km ma najazdene?
Doplněno:
stejne te to nemine pokud chces jezdit i nadale,pokud ten motor pekne slape a zlobi pouze ta ctverka tak to radeji rodelej a mrkni na to.je mozny ze je opravdu odstiplej kousek zubu a kdyz to bude pokracovat dal,muzes motor vyhodit.pak tezko sezenes jinej.
1.1.2017 od pepinow
Mě se takhle projevovala dvojka,,, taky jsem to nechal být a co čert nechtěl po 150km od domova se převodovka rozlítla a rozsekala celej motor, normálně rozpůlila kartery a bylo to vsude....
P.S domá mám celý motor + asi 2x převodovku kdyby si chtěl :) mám to v inz na motorkařích31.12.2016 od Shima
Zuby niesu ulomene "len" su opotrebene.a po case sa ulomia ale vtedy nebudes menit par ozubeni ,ale napacha vecsie skody
30.12.2016 od yozo444
Zub este neni ulomeni "len" opotrebovani. ked sa ulomi tak nie len par ozubeni budes menit.
30.12.2016 od yozo444
Má 65tis. najeto.Mám celkem slušný manuál,koukal jsem na rozpad té převodovky a přesně jak je tu řečeno tak ložiska jsou jen na krajích hřídele a dělalo by to na všechny kvalty.Čistě teoreticky není jinak nic krom ulomení zubů co by se na té převodovce po.....bohužel po sundání olejové vany tam není moc přístup a půlit motor se mi nechce zbytečně,když tam očividně není nic špatně :-\
29.12.2016 od rovertulen
-
4.1.2017 od Frankie
Presne to jsem mel kdysi davno u sveho FZR taky Jen se jednalo o sestku. Muselo se vymenit sestkove soukoli, kvuli tomu se musel pulit motor a stalo to v roce 2004 asi 25 tis......kolecka a vsechna tesneni nebylo zase tak moc penez, ale za tu praci chteli hodne. Tenkrat ta masina mela hodnotu 80tis., tak to melo jeste cenu, dnes ? Jezdil bych s tim dokud se to nevysype
Jinak kdyz jsem videla ta kolecka, ty zuby byly jakoby odrolene az okousane a proto ten hluk.