-
6.6.2016 od Micky
Koupil jsem Cbf 1000 rok 2006 (42000km) a asi po ujetých tisíci kilometrech mi začíná vynechávat motor (vypadá to na jeden/dva válce) v nízkých otáčkách cca do 3000. Začíná to po ujetí cca 15 kilometrů a pak se to zhoršuje a dělá to pak i při volnoběhu. Druhý den zase nic až po ujetí zase pár kilometrů. Diagnostika samozřejmě nic nehlásí. Koukali jsme na svíčky a fajfky a vypadá vše ok. Nemáte někdo něco podobného za sebou nebo nějakou radu ? Díky moc.
-
6.6.2016 od Slávek-TDM
A byly svicky uz meneny? Pokud ne, zacal bych tim, stejne te to nemine. Taky je mozny, ze kabely a fajfky odesly (cetl jsem to na nejakym CBF foru).
-
6.6.2016 od Kawa75
Ahoj, kámoš tady pod nickem "Všudezdejší" má CBF 100 r.v. 2006. Cca dva měsíce zpět jsme řešili to samé. Tzn. vyměň svíčky a budeš v pohodě. nádrž musí dolu, uvolnit kapotáž... a nakonec tam překáží rám - buď sežeň spec. svíčák na péru, nebo si kup téčko, uřízni rukojeť a vybruš to na stranovej klíč... Přístup ke svíčkám je tak blbej, že je lidi asi moc neměněj.
Pokud to jede občas na 3 válce, tak je to na 99% svíčka, pokud na dva, tak to může být cívka, jelikož cívky zde jsou celkem jen dvě - každá na dva válce.
Fajku či kabel pamatuju vadný naposledy před 20ti lety u Jawy 350... i když netvrdím, že se to nemůže stát.
Jo a raději kup NGK než Denso...Doplněno:
CBF 1000
6.6.2016 od Kawa75
-
7.6.2016 od Všudezdejší
Přesně tak, jak píše Kawa75. Měl jsem úplně stejný problém a vyměnili jsme svíčky (nové NGK) a pro jistotu prostříkli i kabely. Od té doby jsem najel cca 1000 km bez jediného problému. Největší problém byl dostat se na svíčku třetího válce, protože je tam rám příliš blízko. Mám na to teď speciální svíčkový klíč, který jsme s Kawou75 vyrobili
-
7.6.2016 od Sonicek
Já měl něco podobného a nakonec vadná řídící jednotka
Doplněno:
Nestraš ho U mě se to projevovalo prakticky stejně. Když byla motorka studená, bylo to víceméně o.k. Jakmile se ohřála, začalo to vynechávat (taky pro mě bylo obtížnější pochopit na kolik válců vlastně jede) a občas se to chytlo. Na svíčkách ani fajfkách vidět nic zvláštního nebylo. Každopádně po výměně svíček a prostříknutí fajfek je všechno o.k.
8.6.2016 od Všudezdejší
-
14.6.2016 od DrakCZ
Ahoj, ja mam podobny, ale obraceny problem, prvnich cca 15 km mezi 2-3mi tisici vubec netahne, mozna jede na tri valce. Pripadne me na dvojku po prekroceni tohoto rozmezi nakopne. Motorka je ted na servisu ventilu a svicky budou menit taky, tak uvidim, zda to problem vyresi. Mam najeto 42 tisic taky, k tomu jsem tam minule jaro daval Iridiove NGK svice a problem trval. Poreferuju po servisu.