bmw_r1300gs_cartec




Problém v otáčkách

Odpovědí (2)
  • 0

    28.4.2016 od kilix

    opis poruchy dosť strohý, napadá ma ako prvé zapaľovanie - 4000ot môže byť zrovna dobrá rezonancia nejakého vyhriateho/zle utiahnutého spoja na elektrike, pozri kontakty okolo zapaľovania, teda od sviečky choď a začni s VN vecami - fajka, kontrola kontaktu medzi sviečkou a fajkou, VN kábel - kontrola upevnenia do indučky, kontrola izolácie. Tu sa zaobídeš aj s len čisto vizuálnou kontrolou.
    Ďalej už s náradím - očistiť spoje, rozpojiť, skontrolovať, ak sa ti nezdá - vyčistiť, streknúť kontoxom. Problém môže byť aj ďalej - RJ, altík. Ale to je na dlhšie.

    Z tvojho popisu nie je jasné či môže ísť porucha od zapaľovania, alebo od prípravy zmesi. Po opätovnom zábere to strelí do výfuku? Alebo ako sa to prejavuje? Šklbe ťa, trasie, motor strieľa? Alebo je to ako keby si otváral a zatváral plyn?

    Doplnit odpověď

  • 0

    1.5.2016 od Anti

    Zažil jsem něco podobného na Pegasu(rotax se dvěma karburátory)Po vyměně airboxu problémy kolem čtyř tisíc.Vynechávání a ztráta tahu.Po čtrnáctidenním laborování s čištěním a nastavováním karburátorů jsem zvedl obě jehly o zářez a byl klid,

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist