bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zajíždění
30.6.2014 v 21:55
Zdravim, kdybych to měl vypsat všechno co se stim mým pekáčem stalo tak bych to psal půl roku Ale k věci: Měl sem GO motoru minulej rok, letos se propálil píst tak se dal píst novej. Dneska jsem se dal na zajíždění,motor úplně čerstvej a po cca. 10km to začlo. Při dojíždění na křižovatku chcípla. Odtlačil sem na benzínu, skákal sem na start páce a pokaždý chytne a ať už přidam nebo ne tak chytne ale hned zase zdechne. I když přidam plyn a otáčky vyletí na 5tis tak hned jak vyletí tak nereaguje na plyn a zdechne. Když se po půlhodině chytla tak sem se rozjel a ve městě na křižovatkách sem věčně otravně plynoval aby nezdechla. Pak mi zdechla i za jízdy a časem sem vykoumal že i když je teplá a zdechne a já zapnu sytič tak pak už naskočí a drží se. Chvíli jí necham na ten sytič a pak už jede ale po nějaký době když dojedu ke křižovatce tak jak zpomaluju tak už cítim jak začíná chcípat.. Zastavuju třeba na stopce a zdechne už když dojíždim. A pak zase stejnej postup tj. sytič nahoru nadlábnout rozjet se sytičem a pak to nějakou dobu zase jede. Je pravda že při zajíždění by to mělo bejt asi normální že se takle chová kor když je to všechno nový a ještě si to nesedlo ale připadá mi to že to chcípá až moc. Když sem měl ten píst kterej se propálil tak tam sem zajížděl taky od nuly a tam se mi todle nikdy nestalo. je možný že je to olejem ? Volal jsem typovi co to dělal a ten mi řekl že to může dělat olej protože tam toho jde fakt dost a aby se to nezadřelo a navíc mi tam dal ještě 280 trysku (původní byla 240)

Zajíždění

30.6.2014 v 23:55 | Nahoru | #1
jakou barvu má svíce? Jestli to jede se sytičem dobře tak to bude chudý.

e: ještě mě napad vzduchovej filtr, jak vypadá?..

Naposledy editováno 30.06.2014 23:56:49

Zajíždění

1.7.2014 v 00:02 | Nahoru | #2
Asi mas prilis chudou smes. Muze to byt i duvod toho, proc jsi propalil pist, takze hrozi, ze se to stane znova.

Zajíždění

1.7.2014 v 04:23 | Nahoru | #3
Dej to jinymu typovi ať ti to opraví pořádně.

Zajíždění

1.7.2014 v 07:06 | Nahoru | #4
Příruba mezi karburátorem a válcem není prasklá? Zdá se, že to saje faleš.
Nebo to taky často bývá gufero pod zapalováním.

280 tryska je strašně moc, ta 240 je akorát pro otevřený DT i s laďákem. Tím teď akorát kompenzuješ ten nasávanej falešnej vzduch.

Naposledy editováno 01.07.2014 07:09:28

Zajíždění

1.7.2014 v 13:26 | Nahoru | #5
Svíčka je OK. Barva černo - cihlová takže trošku víc bohatší ale chudý to neni

Zajíždění

1.7.2014 v 17:19 | Nahoru | #6

Při dojíždění na křižovatku chcípla. Odtlačil sem na benzínu, skákal sem na start páce a pokaždý chytne a ať už přidam nebo ne tak chytne ale hned zase zdechne.


už v tenhle moment jsi na tom neměl jezdit, to že motorka nechce chytit je z nějakého důvodu, jen tak pro srandu to nedělá, takže snažit se jí vše možně roztláčet a startovat půl hodiny je naprostá pitomost, akorát si zaděláváš na další GO... když nechce chytit je něco špatně a musí se to vyřešit.

Ať už nový motor nebo nicasil+nový píst tak motor se nechová nijak extrémně jinak... Vše musí fungovat už od startu, na příkladu... závodní speciály se taky nezajíždí... borci na tom najedou 10-50km a pak jí dávají za uši co to jde, tím neříkám že nemáš zajíždět, jen ti chci ukázat že to zakleté "sedání si" je místní fáma lidí co víc píší než jezdí...
Takový ty blbý keci že si motor sedne a po GO má o 50% menší výkon na to rovnou zapomeň to je fakt scifi. Pokud je motor po GO není potřeba dělat žádná úprava jen kuli zajetí, motor musí fungovat tak jak se nastaví při zajíždění tak dalších 20tis stejně... jinak, Ano přidat přímaz oleje až na 1:30 klidně, vpohodě to pojede, jen to bude trochu kouřit, ale na první nádrž určitě doporučuji.

Co se týká velikosti tryska tak nevím Yamahy nedělám.
Osobně vidím problém v nastavení karburátoru popřípadě přívěry.

Každopádně pokud by hlavní tryska byla moc veliká poznáš to naprosto jednoduše, když motorku nastartuješ a necháš ohřát a potom roztočíš motor(na neutrál) z volnoběhu do plna tak by měl mít rychlý nástup otáček pokud se začne "přidusovat" v nízkejch tak víš že příliš velká tryska.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R Vorstyx 1 6.4.2024 v 08:13 ja1
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R SirSpecny 1 18.3.2024 v 14:10 Remzy
Karburátor na Yamaha dtr Yamaha DT 125 R Adoš170 4 14.2.2024 v 10:15 Bugs
Yamaha dt nejde do otáček [1, 2] Yamaha DT 125 R Kanin 31 30.12.2023 v 23:04 Kanin
Yamaha dt nejde do otáček Yamaha DT 125 R Remzy 11 15.11.2023 v 19:48 Kohlstein


TOPlist