Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Super článek, neprodávat, neprodávat. Toho se držím už 18let, kdy muj japonský cruiser má letos dvacet let zivota. Tak jsem k němu srostl že nemohu ho poslat z domu i ženu jsem se letos po dvceti letech rozhodl ponechat.
Ale vidina dalsi motorky je velika, nevim proc jich nemít vic. I sultán má svůj harém a je to v cajk.
Super článek. Mě zaujala ta kožešina na sedle. Taky jsem s ní jednu zimu jezdil (v létě zase dokáže umravnit rozpálené sedlo). Když jsem po sezoně dělal servis, vylekalo mě větší množství chlupů ve vzduchovém filtru. Takže jsem to raději sundal a přestal používat a koupil raději vyhřívanou dečku.
Tak od toho tam ten filtr je, aby odchytil všechen bordel. Ovečka je super v tom, že vlna je termoregulační. V zimě hřeje a v létě se paradoxně tolik nepaří vejce. Navíc já mám pod chlupem ukryt Airhawk, což je ve spojení s beranicí (pro mě) velice komfortní záležitost. Uznávám, že ne všem se to musí líbit a ne všem se na tom musí dobře sedět. Ale to mi je zcela upřímně naprosto u prdele
Koukam, ze ty Italky budi velke emoce. Neni nic spatneho na italskych motorkach. Uprimne pro ne mam slabost. Nemusi byt nic blbe ani na starych motorkach. Kazdopadne kombinace LEVNA+STARA+ITALSKA motorka = velka sance slapnuti do exkrementu a to mi musi potvrdit kazdy, kdo ma trochu soudnosti a trochu se v Taloškách vyzna. Pro me to byla celkem slusna skola do zivota a pokud bych to mel nekdy zopakovat, tak pouze v pripade overeneho zdroje. Zkusenost je neprenositelna a tak se mnou nemusite mnozi souhlasit, to je v poradku.
Urcite to ale neznamena, ze jsem na Italky zanevrel, vubec ne! Jen si tu vyse zminenou kombinaci priste sakra rozmyslim…
Clanok zacal moc pekne az na zbytocny komentar o levnych starych italskych motocykloch a kopancoch s rozbehom do zadku. Uz len z respektu k skupine motorkarov, ktori na italskych motocykloch, lacnych alebo drahych, starych ci novych, jazdia medzi nami. Sme v tom na cestach spolu, bez rozdielu znacky alebo veku.
Je mi luto ze tvoja prva guzzina nevysla. Som vsak rad, ze v profilovke (r.bure) ta vidim nadseneho z krasnej Moto Guzzi V7 Special. Staraj sa o nu s laskou a bude ti spolahlivo sluzit i ked to bude casom stara (a mozno i levna) italska motorka. Drz sa!
Přiznám se, že jsme si také pořídili Meteora, ale toho malého. Upřímně říkám, že mne i manželku překvapil. Jasně, není to žádný závoďák, asfalt to netrhá, ale člověk na to prostě sedne, je jedno v jakém oblečení, na tom člověk vypadá adekvátně s čímkoli, klapne tam kvalt a jede to.
Žádné problémy s hledáním neutrálu, cvaká se to tam pata/špička, příjemný zvuk, nulová spotřeba, příjemný krouťák, nemá tendenci chcípat, jen si tam ta bahenní pumpa bublá, snadná ovladatelnost, brzdí to dobře a vypadá to pěkně a nadčasově, že i za spoustu let to nebude urážet.
Ve srovnání s ostatními stroji stejné kategorie jednoznačně Meteor vyhrál.
Takže až nám to bude na ježdění kolem komína málo, máme kam sáhnout pro Super Meteora.
Díky za pěkný článek . Mě osobně se líp jezdí na Meteoru než na Super Meteoru a to jsem jel stejnou cca 80km trasu / kochačka , velký stoupání , pekné i rozbyté silnice / . Super byl značně tvrdší , tlačilo mě sedlo do zadku / horní hrana / a připadalo mi , že ten motor do rámu nesedí páč jede jak z praku / nahoře / . To už naznačuje zvuk motoru po startu . Vítr mě zhazoval nohy ze stupaček , no a pak mě to hled lákalo s tím letět a na to ta motorka není . Vrátil jsem se z jizdy trochu dobitý , z meteorem to byl relax a pohoda . ))
Romane, asi už jsi vytušil z komentářů, že chceme samostatný bulvární článek o tvé Guzzi!!
Jinak nejsem cílovka pro Royal Enfield, ale naživo je to moc pěkná motorka!
Ahoj Romane,Ty mě vždycky pobavíš a potěšíš,nejen samotným článkem,ale případným komentem.
Ale to,že nezdravíš na benzínce,když si vyrazíš na opici s kanystrem na klíně pro benzín,tím mě docela se**š.Měj se redaktore Víťa M.
Co může být na tak jednoduché italské a údajně spolehlivé motorce špatně? Měl jste sebou "mechanika"? To by chtělo osvětlit... všichni jsme teď zvědaví a těšíme se jak budeme rozumovat. ?
nějak se to vylučuje...dvacet let starý motocykl za málo peněz a ještě očekávat že to bude fungovat? A je úplně jedno kde je motocykl vyroben. Tak naivní nemůže být snad nikdo.
Jinak na MG mám najeto cca 100tis.km (Griso 1100)
Velice děkuji za super článek Vzpomínám když jsem poprvé přečetl "Jak jsem investoval do zlata" a to mě taky dostalo.Vidím,že ať se jmenujeme Vašek,Jarek nebo jakkoliv jsme v jádru stejní a taky stále kupuji tu poslední a né všechny mám tady na serveru Žena mě už taky vypoklonkovala a ty moje blbé kecy jak je zrovna tato mašina super a proč už nenávidí .Jen doufám pane kolego,že to pokračování bude protože jednoho https://www.motorka...l-enfiled-44566.html jsme se už nedočkali I když jsem letos koupil RVM Scramblera pořád šilhám po RE Interceptor (jsem hajzl).Takže díky za vaše reportáže
Jeden z nejhezčích Enfieldů jsi zprznil koženou pahrůzou na nosiči, přestože se nechají sehnat krásné boční tašky. Jinak přeji hodně kilometrů s tímto skvělým neúnavným strojem a pak bych si rád o něm přečetl mnohem víc.
1)Sice jsem měl jen jeden italský a spolehlivý skútr, ale dle informací, které mám, bych italské kočky moc nehanil, protože ojetej vrak můžeš koupit i made in germany nebo japan, co já vím
2)Royal Enfield vnímám pozitivně
Byl bych opatrnější v těch odsudcích italských ojetin, protože když si koupíš šunt, tak to nemůžeš házet ani na výrobce, ani na stát, ve kterém ten výrobce podniká. V sušickém chlívku jsem koupil letitou Californii, udělali mi tam na ní perfektní servis a od té doby na ní jen lítám s obrovskou spokojeností a potěšením, byť jsem trvale zatížený na cestovní endura. Takže za mě italské ojetiny rozhodně ano, ale vybírat a kupovat u osvědčených seriozních prodejců. V Sušici to rozhodně umí a nepotřebují žádnou reklamu, protože si ji svým přístupem dělají skvěle sami.
Článok klasika .
Trial replica som nakoniec nezobral.Super Meteor je pekná mašinka,aj keď cruisre nie sú moja top kategória. Ale najviac ma zaujala epizóda s Brevou? Nebude o tom článok?
Super článek, neprodávat, neprodávat. Toho se držím už 18let, kdy muj japonský cruiser má letos dvacet let zivota. Tak jsem k němu srostl že nemohu ho poslat z domu i ženu jsem se letos po dvceti letech rozhodl ponechat.
Ale vidina dalsi motorky je velika, nevim proc jich nemít vic. I sultán má svůj harém a je to v cajk.
3 reakce
Super článek. Mě zaujala ta kožešina na sedle. Taky jsem s ní jednu zimu jezdil (v létě zase dokáže umravnit rozpálené sedlo). Když jsem po sezoně dělal servis, vylekalo mě větší množství chlupů ve vzduchovém filtru. Takže jsem to raději sundal a přestal používat a koupil raději vyhřívanou dečku.
3 reakce
Tak od toho tam ten filtr je, aby odchytil všechen bordel. Ovečka je super v tom, že vlna je termoregulační. V zimě hřeje a v létě se paradoxně tolik nepaří vejce. Navíc já mám pod chlupem ukryt Airhawk, což je ve spojení s beranicí (pro mě) velice komfortní záležitost. Uznávám, že ne všem se to musí líbit a ne všem se na tom musí dobře sedět. Ale to mi je zcela upřímně naprosto u prdele
Enfield jsem taky propadl, sice jsem dnes vezl jen zápal plic od obvoďáka do špitálu, ale v tom počasí a tak vůbec, bylo mi při tom dobře
Koukam, ze ty Italky budi velke emoce. Neni nic spatneho na italskych motorkach. Uprimne pro ne mam slabost. Nemusi byt nic blbe ani na starych motorkach. Kazdopadne kombinace LEVNA+STARA+ITALSKA motorka = velka sance slapnuti do exkrementu a to mi musi potvrdit kazdy, kdo ma trochu soudnosti a trochu se v Taloškách vyzna. Pro me to byla celkem slusna skola do zivota a pokud bych to mel nekdy zopakovat, tak pouze v pripade overeneho zdroje. Zkusenost je neprenositelna a tak se mnou nemusite mnozi souhlasit, to je v poradku.
Urcite to ale neznamena, ze jsem na Italky zanevrel, vubec ne! Jen si tu vyse zminenou kombinaci priste sakra rozmyslim…
2 reakce
Clanok zacal moc pekne az na zbytocny komentar o levnych starych italskych motocykloch a kopancoch s rozbehom do zadku. Uz len z respektu k skupine motorkarov, ktori na italskych motocykloch, lacnych alebo drahych, starych ci novych, jazdia medzi nami. Sme v tom na cestach spolu, bez rozdielu znacky alebo veku.
Je mi luto ze tvoja prva guzzina nevysla. Som vsak rad, ze v profilovke (r.bure) ta vidim nadseneho z krasnej Moto Guzzi V7 Special. Staraj sa o nu s laskou a bude ti spolahlivo sluzit i ked to bude casom stara (a mozno i levna) italska motorka. Drz sa!
Děkuji autorovi, rád si přečtu víc
Pěkně napsané, budu zvědav na případné pokračování. Dotaz: jak se jeví hmotnost?, přeci jenom 230+kg mě trochu děsí.
2 reakce
Hezký článek, děkuji a přeji hodně pohody.
Přiznám se, že jsme si také pořídili Meteora, ale toho malého. Upřímně říkám, že mne i manželku překvapil. Jasně, není to žádný závoďák, asfalt to netrhá, ale člověk na to prostě sedne, je jedno v jakém oblečení, na tom člověk vypadá adekvátně s čímkoli, klapne tam kvalt a jede to.
Žádné problémy s hledáním neutrálu, cvaká se to tam pata/špička, příjemný zvuk, nulová spotřeba, příjemný krouťák, nemá tendenci chcípat, jen si tam ta bahenní pumpa bublá, snadná ovladatelnost, brzdí to dobře a vypadá to pěkně a nadčasově, že i za spoustu let to nebude urážet.
Ve srovnání s ostatními stroji stejné kategorie jednoznačně Meteor vyhrál.
Takže až nám to bude na ježdění kolem komína málo, máme kam sáhnout pro Super Meteora.
A co ten Trial? Uz je pryc?
6 reakcí
Díky za pěkný článek
. Mě osobně se líp jezdí na Meteoru než na Super Meteoru a to jsem jel stejnou cca 80km trasu / kochačka , velký stoupání , pekné i rozbyté silnice / . Super byl značně tvrdší , tlačilo mě sedlo do zadku / horní hrana / a připadalo mi , že ten motor do rámu nesedí páč jede jak z praku / nahoře / . To už naznačuje zvuk motoru po startu . Vítr mě zhazoval nohy ze stupaček
, no a pak mě to hled lákalo s tím letět a na to ta motorka není
. Vrátil jsem se z jizdy trochu dobitý , z meteorem to byl relax a pohoda .
))
1 reakce
tohle se vyskytlo před časem na R-E instagramu (ještě před příchodem Bullet 350, takže na tom asi něco bude...)
Romane,
asi už jsi vytušil z komentářů, že chceme samostatný bulvární článek o tvé Guzzi!!
pěkná motorka!
Jinak nejsem cílovka pro Royal Enfield, ale naživo je to moc
Ahoj Romane,Ty mě vždycky pobavíš a potěšíš,nejen samotným článkem,ale případným komentem.
Ale to,že nezdravíš na benzínce,když si vyrazíš na opici s kanystrem na klíně pro benzín,tím mě docela se**š.Měj se redaktore Víťa M.
3 reakce
Co může být na tak jednoduché italské a údajně spolehlivé motorce špatně? Měl jste sebou "mechanika"? To by chtělo osvětlit... všichni jsme teď zvědaví a těšíme se jak budeme rozumovat. ?
Jinak na MG mám najeto cca 100tis.km (Griso 1100)
Pěkný RE
Super čtení
To jako machruješ na nás, co máme obyč Meteor, že jsi něco Super???!
Tak ať ti to bublá
Velice děkuji za super článek
Vzpomínám když jsem poprvé přečetl "Jak jsem investoval do zlata" a to mě taky dostalo.Vidím,že ať se jmenujeme Vašek,Jarek nebo jakkoliv jsme v jádru stejní a taky stále kupuji tu poslední a né všechny mám tady na serveru
Žena mě už taky vypoklonkovala a ty moje blbé kecy jak je zrovna tato mašina super a proč už nenávidí
.Jen doufám pane kolego,že to pokračování bude protože jednoho https://www.motorka...l-enfiled-44566.html jsme se už nedočkali
I když jsem letos koupil RVM Scramblera pořád šilhám po RE Interceptor (jsem hajzl).Takže díky za vaše reportáže
2 reakce
Jeden z nejhezčích
Enfieldů jsi zprznil koženou pahrůzou na nosiči, přestože se nechají sehnat krásné boční tašky. Jinak přeji hodně kilometrů s tímto skvělým neúnavným strojem a pak bych si rád o něm přečetl mnohem víc.
1 reakce
1)Sice jsem měl jen jeden italský a spolehlivý skútr, ale dle informací, které mám, bych italské kočky moc nehanil, protože ojetej vrak můžeš koupit i made in germany nebo japan, co já vím
2)Royal Enfield vnímám pozitivně
3) fotky máš nádherný
Byl bych opatrnější v těch odsudcích italských ojetin, protože když si koupíš šunt, tak to nemůžeš házet ani na výrobce, ani na stát, ve kterém ten výrobce podniká. V sušickém chlívku jsem koupil letitou Californii, udělali mi tam na ní perfektní servis a od té doby na ní jen lítám s obrovskou spokojeností a potěšením, byť jsem trvale zatížený na cestovní endura. Takže za mě italské ojetiny rozhodně ano, ale vybírat a kupovat u osvědčených seriozních prodejců. V Sušici to rozhodně umí a nepotřebují žádnou reklamu, protože si ji svým přístupem dělají skvěle sami.
1 reakce
Super Meteor mě skoro vycukal k přesednutí z RTčka. Odolal jsem, ale jestli ten motor zkříží s Himalayanem, tak nevím nevím.
4 reakce
Článok klasika
.
Trial replica som nakoniec nezobral.Super Meteor je pekná mašinka,aj keď cruisre nie sú moja top kategória. Ale najviac ma zaujala epizóda s Brevou? Nebude o tom článok?
2 reakce
„Indové se zde pokusily...“ Vydávejte ty články až se vzbudí korektoři.
14 reakcí
Pane kolego parádní článek, dlouho jsem se do něčeho takhle nezačetl
A hodně štěstí s tím indickým motocyklem!
Novej Enfield je moc hezkej, ale przní ho to příšerný kombo opěrka plus kožená bedna na zádi. Tos mu dělat neměl
3 reakce