Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pri pohľade na smutné výrobky z konca výroby musí uznať každý, že jawa, ked aj technicky zúfalo zastaralá, vedela v drsných podmienkach plánovaného hospodárstva spraviť +- pekný dizajn (nemyslím UŘ350 )
Přesně tak,dřív byly mašiny umělecký kousek,malé serie a velký podíl ruční práce.Vítezil především vzhled a praktické vlastnosti a ne obsah a výkon.Dnešní spotřebka se možná bude také za pár let vystavovat,ale nikdy to nebude jak tyto stroje ze začátku historie motocyklů...
Dnešní věci nebudou nokdy veteránama, jak auta, tak motorky. Josu to všechno spotřebáky, ke kterejm si člověk nevytvoří osobitej vztah. Lidi tyhle stroje střídaj taky jak ponožky. Dřív měl motorku, natož pak auto málokdo, a takovej člověk byl za kinga. Lidi stroje leštili, opečovávali, dokázali je poslouchat a věděli, co je pro ně nejlepší. A dneska? Hodně lidí si nedokáže ani vyměnit olej, nebo jiný běžný věci, není problém mít každou chvíli jinou mašinu atd. Věci se taky vyráběj v ohromnejch sériiích a jsou dělaný, aby to vydrželo pár sezon a pak si lidi koupli další věc. Źádná snaha po co největší výdrži, dneska je to hlavně o zížistcích- aby to jelo co nejrychlejch, mělo to co nejvíc koní, moc to nestálo atd.
Chucho: já bych řek, že některý modely R1 určo budou - třebas hned ten první, páč byl prostě první, pak možná letošní s předělaným motorem... těžko říct, to fakt ukáže až historie.
Deda mel kdysi davno Red Huntera. Mam ho doma na fotkach jak se na nem prohani a jeho oblibene kolecko kolem sve osy na jedne noze pro pobaveni. Jezdil co vim i nejake zavody ale vse se utnulo nekdy v 35catem. Kam red hunter pak zmizel jsem se uz nedozvedel...ale kazdopadne na tu dobu
Pri pohľade na smutné výrobky z konca výroby musí uznať každý, že jawa, ked aj technicky zúfalo zastaralá, vedela v drsných podmienkach plánovaného hospodárstva spraviť +- pekný dizajn (nemyslím UŘ350
)
Přesně tak,dřív byly mašiny umělecký kousek,malé serie a velký podíl ruční práce.Vítezil především vzhled a praktické vlastnosti a ne obsah a výkon.Dnešní spotřebka se možná bude také za pár let vystavovat,ale nikdy to nebude jak tyto stroje ze začátku historie motocyklů...
Dnešní věci nebudou nokdy veteránama, jak auta, tak motorky. Josu to všechno spotřebáky, ke kterejm si člověk nevytvoří osobitej vztah. Lidi tyhle stroje střídaj taky jak ponožky. Dřív měl motorku, natož pak auto málokdo, a takovej člověk byl za kinga. Lidi stroje leštili, opečovávali, dokázali je poslouchat a věděli, co je pro ně nejlepší. A dneska? Hodně lidí si nedokáže ani vyměnit olej, nebo jiný běžný věci, není problém mít každou chvíli jinou mašinu atd. Věci se taky vyráběj v ohromnejch sériiích a jsou dělaný, aby to vydrželo pár sezon a pak si lidi koupli další věc. Źádná snaha po co největší výdrži, dneska je to hlavně o zížistcích- aby to jelo co nejrychlejch, mělo to co nejvíc koní, moc to nestálo atd.
Chucho: já bych řek, že některý modely R1 určo budou - třebas hned ten první, páč byl prostě první, pak možná letošní s předělaným motorem... těžko říct, to fakt ukáže až historie.
Bude i třeba R1 za 100let hezkej veterán?Nevím proč si myslím že ne...Tyhle stroje jsou fakt hezký i když vlastně ani nějak hezky nevypadaj
Prostě a jednoduše: Classic bikes z dob starých dobrých časů. Rád bych se vrátil časem zpět do doby těchto značek
viděl sem tam Hayabusu xD
ten Square Fourů je nádhera. škoda
Deda mel kdysi davno Red Huntera. Mam ho doma na fotkach jak se na nem prohani a jeho oblibene kolecko kolem sve osy na jedne noze pro pobaveni. Jezdil co vim i nejake zavody ale vse se utnulo nekdy v 35catem. Kam red hunter pak zmizel jsem se uz nedozvedel...ale kazdopadne na tu dobu
Krasné stroje, square four to je láhůdka
Paráda keď som mal 10 rokov mal som obrázok Ariel pod sklom svojho stolíka. Verím, že raz ho budem mať v garáži naživo. Pekná spomienka.
Stare dobre masiny!