yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Targus (429) napsal 22.09.2017 v 12:55+1

To: BadRX

Já si to pamatuju taky, akorát si nepamatuju autora, ani ten časopis. SM jsem viděl jen občas.
To ještě byly doby, kdy mohl Franta startovat od Jungmannova pomníku a zkoušet, jestli bude mít kilo na tachometru u Máje jak se tam psalo. Kdeže jsou ty časy...

Jirtak (0) napsal 22.09.2017 v 12:30

Krásné čtení o strojích, kterým dnes není na světě rovno.

Netušil jsem, že z mé jediné malé připomínky vznikne tak dobrý článek...

PremdaHonda (108) napsal 22.09.2017 v 11:54

Opl - tak to je obdivuhodný výkon,zvlášť na tak starém a ne úplně spolehlivém motocyklu
Jinak v článku zrovna tento typ nebyl zmíněn..Jeden z prvních celokapotovaných motocyklů,model Black Knight/Black Prince nebyl dobře přijat kvůli svému designu a navíc přicházel na anglický trh legendární automobil Mini za podobnou cenu.

Opl (59) napsal 22.09.2017 v 11:02+1

Pan Stuart Jenkinson ujel na tomhle Vincentu od roku 1956 do roku 2010 přes 720 tisíc mil

Jaris998 (10) napsal 22.09.2017 v 10:32

krásný článek a překrásné stroje

Heki (401) napsal 22.09.2017 v 10:29

norton featherbed rám + Vincent HRD motor =

nazlobenej (0) napsal 22.09.2017 v 10:23

Tak alespoň u Nortona s příspěvku od Hekiho vedeli, proč je zapotřebí bubnová brzda skoro az k rafku, i když napasovana specialistou v maloserii má jakákoliv bubnová brzda nesrovnatelně vyšší účinnost než v socialistické velkoserii.

Heki (401) napsal 22.09.2017 v 08:50+1

Nezapomenu jak jsem onehda šel po jednom Chorvackém městě a potkal asi šedesátiletého angličana v motogatích a tričku HRD Vincent. Říkal jsem si - aha asi nějaký fanda co si dal na tričko svůj vysněný stroj... No a kus dál bylo u zdi opřené tohle:

a v tu chvíli mi došlo, že na svém vysněném stroji přijel z Anglie

laďa-prášil (73) napsal 22.09.2017 v 07:52

Důkaz, že základem moto-cyklu je především pořádný moto-r.

ferrac (23) napsal 21.09.2017 v 17:03-1

Jeste zminka za krom vitezstvi v seniorech vyhraly i juniory v roce 27. Jeste se slusi dodat ze Philip Irving pusobil u Velocette uz pred jeho prvnim angazma u HRD. Tam vznikl taktez skvely motocykl uplne jine konstrukce ale kuli valce se do vyroby nedostal.
S Velocettou souvisi i dalsi poznamky, zkouseli podobny typ zadniho perovani na TT v roce 28, ale nebyli s nim spokojeni a od roku 36 jezdily s kejvackou s olejovymi tlumici Dowty Oleomatic. Podobne jako Vincenty pouzivaly hodne dlouho "zastarale" vidlice, vahadlovy Webbky se kterymi vyhrali oba tituly MS v juniorech (49 a 50). Prvni teleskopy byli spis modni zalezitosti a potrebovali uplne jinou geometrii, takze webky i kdyz pusobily zastarale, fungovali jim mnohem lip.

MartinED250 (18) napsal 21.09.2017 v 16:06

Říkalo se mu "výrobce vdov.."

Stadakk11 (277) napsal 21.09.2017 v 13:23

Nádhera Děkuji za skvělý článek o skvělých motocyklech

DOMINATOR (1260) napsal 21.09.2017 v 13:15

Krásne stroje

onderfaus (24) napsal 21.09.2017 v 12:40

kawassak (127) napsal 21.09.2017 v 12:23+1

Paradni clanek.
Stoleti poctiveho zeleza a odlitku...
Prichodem milenia se to zvrhlo smerem elektronickym...
Ale holt vyvoj a ekoteroristy nezastavis...

Lord_Lee (21) napsal 21.09.2017 v 11:01+4

Pekný článek, jen detail k překladu, Plumber's nightmare bych nepřekládal jako noční můru z potrubí ale spíše jako "instalatérova noční můra"

BadRX (84) napsal 21.09.2017 v 11:00+1

Od dětství si pamatuju slova T.Pištěka snad ve Světě motorů, jak letěl na tandemu za Frantou Šťastným Letenským tunelem na "obrovitém Vincentu HRD 1000" složeným na stupačku

Tuji (29) napsal 21.09.2017 v 10:46

Díky za super článek. Vincent jsem několikrát obdivoval na obrázcích na internetu a nikdy neviděl na živo. Tenhle článek mě k nim aspoň na chvíli přiblížil!

HlavaXBR (36) napsal 21.09.2017 v 10:42

"Motocyklový Olymp"




TOPlist