globalmoto_duben_nolan




Rickman - jak úspěšně stavět motocykly bez vlastního motoru

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Retro (29) napsal 22.03.2020 v 09:57

Jeden môj známy, majiteľ dvoch Rickmanov hovorí: “Rickamanů není nikdy dosť”

jendazeleny (432) napsal 19.03.2020 v 02:29+1

Byli to borci a krásná doba!

Honza-K (830) napsal 18.03.2020 v 22:32

Evidentně šikovný mládenci ....

RosSV (70) napsal 18.03.2020 v 14:23+1

Jeden Rickman jsem si v roce 2014 vyfotil v kempu Dijkstra při motoGP v Assenu, měl motor KAWA a hodně zfušovaný a rezivý nosič zavadadel, který se tam nehodil. Motocykl neměl palubní přístroje ale jen otáčkoměr, jak to u sportovních motocy\klů bývá zvykem, samozřejmě neměl ani spínací skříňku ale jen tlačítko, a ten majtel Holanďan si to opřel o živý plot a "zamknul" přes noc zdrhovací páskou, kterou svázal přední brzdu s rukojetí plynu

ivano (499) napsal 18.03.2020 v 11:50

Sorry jako...ale na tu orange a motokrose se nemůžu vynadííííívat . A Mk 5 ..kdyby tak mohla býýýt v moji garáži, ach jooooooo. A ten motokros kit jsem viděl i s variací Dominátor

ivano (499) napsal 18.03.2020 v 10:19

Další super článek o lidech a malé dílně s velkými výsledky v tehdejší době. I proto jsou jejich výrobky dnes ceněny. Dnes takový kit dělá ve třech typech,ale jen motokros, firma WASP . Jěště když jsem měl motor JAWA DT 600 a převodovku Burman, tak jsem o tom přemýšlel. Dlouho vím, že jsem neměl " jen" přemýšlet.... bohužel byla to chyba . Díííííky za takový článek

brzdimíň (157) napsal 18.03.2020 v 10:00

Krásné strojky, hlavně ten z fotky č.58 by se mi líbil v garáži...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 17.03.2020 v 08:23+6

Jj, to byla doba skutečných kafáčů ...
Díky za článek i fotky




TOPlist