Rickman - jak úspěšně stavět motocykly bez vlastního motoru
Text: Jaroslav Červený | Foto: archiv autora, bonhams.com | Zveřejněno: 13.3.2020 | Zobrazeno: 9 065x
Text: Jaroslav Červený | Foto: archiv autora, bonhams.com | Zveřejněno: 13.3.2020 | Zobrazeno: 9 065x
Jeden môj známy, majiteľ dvoch Rickmanov hovorí: “Rickamanů není nikdy dosť”
Byli to borci a krásná doba!
Evidentně šikovný mládenci ....
Jeden Rickman jsem si v roce 2014 vyfotil v kempu Dijkstra při motoGP v Assenu, měl motor KAWA a hodně zfušovaný a rezivý nosič zavadadel, který se tam nehodil. Motocykl neměl palubní přístroje ale jen otáčkoměr, jak to u sportovních motocy\klů bývá zvykem, samozřejmě neměl ani spínací skříňku ale jen tlačítko, a ten majtel Holanďan si to opřel o živý plot a "zamknul" přes noc zdrhovací páskou, kterou svázal přední brzdu s rukojetí plynu
Sorry jako...ale na tu orange a motokrose se nemůžu vynadííííívat
. A Mk 5
..kdyby tak mohla býýýt v moji garáži, ach jooooooo. A ten motokros kit jsem viděl i s variací Dominátor
Další super článek o lidech a malé dílně s velkými výsledky v tehdejší době.
I proto jsou jejich výrobky dnes ceněny. Dnes takový kit dělá ve třech typech,ale jen motokros, firma WASP
. Jěště když jsem měl motor JAWA DT 600 a převodovku Burman, tak jsem o tom přemýšlel. Dlouho vím, že jsem neměl " jen" přemýšlet.... bohužel byla to chyba
. Díííííky za takový článek
Krásné strojky, hlavně ten z fotky č.58 by se mi líbil v garáži...
Jj, to byla
doba skutečných
kafáčů ...
Díky za článek i fotky