Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Konečně vím,na co je ta boční díra v rámu,žádnýho Stadiona jsem s bočním stojánkem ještě neviděl.Dá se ten stojánek koupit v replice?
Taky á doma v bedných tento stejný model rámu i vidlice.
Už se na něj 15 let šteluju Ted se snažím oživit S22.
Mám pěknou originální daadvacítku. Jezdíval jsem na ní do školy a dva S11 ještě s gum. vidlicema a na alu ráfkách. Jednu S11 postavím. Mopedy mám rád..
Předem, děkuji všem za super a potěšující komentáře... Dělají mi radost..!!
Luky_CZ: možností je hodně, ale začal bych tím co se dělá nejjednodušeji. Vyčisti karbec znovu, pořádně pročisti trysku, dej jinou svíčku. Pak bych zkusil nastavit znovu zapalko, podíval bych se na kladvíku, možná i na kondík. Na gufera bych se asi koukl jako na poslední.. ;)
nuclear:
musím se přiznat, hlavou se mi honila myšlenka ohledně novodobého Stadiona.. :)
Big.One:
chemickelesteni.cz
boneshaker:
je to moped..
MartinED250:
vím, že tam mají být delší, ale když jsem je objednával, nějak jsme to úplně vypustil a zapomněl jsem na to, ale náhodou jsem koupil ty dobré.. Jinak s vidlicí se bojím jezdit, to bych kecal kdybych řekl že ne.. ;) Ale snad neprdne . Jinak jsem koukal, že jsi z KV, nemáš nějakej prskolet - S11 co je schopnej provozu?
Takový pěkný stroj jako Stadion, a Česká republika není schopna ho vyrobit, třeba se 4taktem a startérem, namísto toho se sem vozí umělé krumply z číny,
noční múry servisáků a ohyzdnosti.
A pokud jde o plechy pro nohy, zatímco Tatran Manet už v roce 1968 měl startér (a všechny součásti motoru z oceli nebo hliníku) a dodnes jezdí,
čínskému šrotu se vyklepou plastové unašeče, a nazdar bazar.
Hluboce smekám .Mám stejný kousek v garáži , ale bohužel stále stojí, tak jak ho tam zaparkoval děda .cca 40 let
Borec.
. Obrovskou pochvalu z Chacharovy Lhoty!!! ;)
Dobrý den, neznáte někoho, kdo dělá takovéto renovace a kolik by si za to vzal?? Děkuji Vám za informace.
Konečně vím,na co je ta boční díra v rámu,žádnýho Stadiona jsem s bočním stojánkem ještě neviděl.Dá se ten stojánek koupit v replice?
Ted se snažím oživit S22.
Taky á doma v bedných tento stejný model rámu i vidlice.
Už se na něj 15 let šteluju
Slapky rozhodne nahrazeny nicim nejsou ;)
Kde jsi objednával ta delší dráty do alu ráfků? taky se na renovaci chystám a na ty delší dráty jsem zatím nenarazil
MartinED250 :
neměl bys zájem někdy udělat vyjížďku? Klidně na mail jakub.cr@gmail.com
Mám pěknou originální daadvacítku. Jezdíval jsem na ní do školy a dva S11 ještě s gum. vidlicema a na alu ráfkách. Jednu S11 postavím. Mopedy mám rád..
moc, moc, moc pěkné
Předem, děkuji všem za super a potěšující komentáře... Dělají mi radost..!!
. Jinak jsem koukal, že jsi z KV, nemáš nějakej prskolet - S11 co je schopnej provozu?
Luky_CZ: možností je hodně, ale začal bych tím co se dělá nejjednodušeji. Vyčisti karbec znovu, pořádně pročisti trysku, dej jinou svíčku. Pak bych zkusil nastavit znovu zapalko, podíval bych se na kladvíku, možná i na kondík. Na gufera bych se asi koukl jako na poslední.. ;)
nuclear:
musím se přiznat, hlavou se mi honila myšlenka ohledně novodobého Stadiona.. :)
Big.One:
chemickelesteni.cz
boneshaker:
je to moped..
MartinED250:
vím, že tam mají být delší, ale když jsem je objednával, nějak jsme to úplně vypustil a zapomněl jsem na to, ale náhodou jsem koupil ty dobré.. Jinak s vidlicí se bojím jezdit, to bych kecal kdybych řekl že ne.. ;) Ale snad neprdne
A nebojíš se s tou "zabijáckou" slabou vidlicí jezdit? Nebo bude moped převážně na výstavce? Taky jí mám a vážně uvažuji o nahrazení novější...
Moc pěkná práce. Je to krááása
Nadherna prace
pěkná práce, se starejma gumama ale opatrně, nemusí to prdnout ale může...
Ahoj, pěkná práce. Jaké jsi použil dráty do kol? U ráfků z lehké slitiny jsou o 3mm delší, než u ocelových. Pásly tam normální? Díky.
S motorkou to má společnýho jako já s dochtorem.
To je stroj
Super!
Tohle obdivuju, když to někdo takhle umí vypiplat a dotáhnout..
Po čertech pěkná práce chlape ... co dodat ... ať dělá radost
Super
a pěkné fotografie
Seš machr - obdivuju takovéto "šílence"!
Krásná práce !!!
Hezká práce
. Jak se prosím dělá ta renovace hliníkových součástek? Taky mě to čeká.
Nádherný
nádhera,zlaté ruce. Co víc psát...
Super, že jsou lidi, kteří tyto skvosty zachraňují
.
Takový pěkný stroj jako Stadion, a Česká republika není schopna ho vyrobit, třeba se 4taktem a startérem, namísto toho se sem vozí umělé krumply z číny,
noční múry servisáků a ohyzdnosti.
A pokud jde o plechy pro nohy, zatímco Tatran Manet už v roce 1968 měl startér (a všechny součásti motoru z oceli nebo hliníku) a dodnes jezdí,
čínskému šrotu se vyklepou plastové unašeče, a nazdar bazar.
nádhera, mohl bych se na tohle dívat hodiny