Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahoj. Bezva práce. Doufám, že toho krasavce ještě vlastníš. Kdysi jsem ho jezdil a teď po letech jsem se pustil do renovace. Mám trochu problém, nemohu sehnat rozměry gufer co jsou ve vidlích. Pamatuješ si to ještě? Moc by jsi mi pomohl. Tak se opatruj a zdravím tě. Petr
Ahoj,dobrá práce,vypadá jako nová. Mám na ní vzpomínky s mládí,jezdil jsem na ní jízdy,když jsem si v učení dělal řidičák.Byl to pekelnej stroj,aspoň ten co jsme měli ve škole.A nikdy nezapomenu jak s ní někteří kluci s menším vzrůstem zápasili,když jí měli dát na stojan.Instruktor vždycky říkal,že kdo jí nedá na stojan,nebo mu někde spadne tak neudělá řidičák. Já s tím teda problém neměl a v pohodě jsem to na ní odjezdil a řidičák na motorku byl v kapse.Přeju hodně hozkých km.
Ahoj Romixxi
Fakt výborná práce mám sen si nějakou takovou jawu taky zrenovovat ale bohužel nemám na to prostory
Přeju hodně zdaru při dalších renovacích
PS:co tvé stránky a jejich budoucnost?? Rád jsem je navštěvoval.
Slušná práce. S tímto strojem jsem končil někdy před třiceti lety. Na tu dobu to byla třída. Mám s ní jen pozitivní zkušenosti a pěkné vzpomínky. Je super, že jsi jí dal do kupy.
Přeju ti a fandím ti. Opatruj se
Moc pěkná práce. Jsem trošku nostalgický. Vlastnili jsme tento motocykl - nový. Jezdili jsme na něm až do roku 1979. Byla to třiapůlka a ve své době co se rychlosti na našich silnicích neměla konkurenta. Měla ale také dost nepříjemných slabin. Velmi špatné chromy na ráfcích, materiál řídítek byl z trochu "blátivého" materiálu. Dosti často zkratovaly zapalovací cívky, které jsou pod sedačkou. Po nějaké době vždycky jedna vysadila. Problémem bylo i dynamo, které na to, co mělo táhnout nebylo dostatečně dimenzované. Noční jízda městem s blinkry na křižovatkách se sešlápnutou zadní brzdou (svítilo zadní brzdové světlo) a nedej bože zapřaženým Pavíkem byla spíše hororem. Pokud si člověk nehlídal plyn a zdechlo mu to na křižovatce, bylo hned o zábavu postaráno. Na rychlosti, kterých byla schopna dosahovat, byla špatně vyvážená - relativně vysoko těžiště. Při vyšších rychlostech (nad 120 km/h) se mělo tendenci zvedat přední kolo. Na druhou stranu díky tomu, že byla poměrně konstrukčně "krátká" se s ní jezdilo docela dobře do zatáček. Měla ale trochu "kroutící" se rám díky podvěšenému motoru, kdy to konstruktéři prostě úplně nezvládli. Ale je potřeba vycházet také z toho, co si mohli tehdy konstruktéři dovolit za materiály. Ten bakelit taky nebyl úplně super, ale co se dalo dělat... Jinak je to opravdu velká nostalgie a ta práce na reknstrukci tohoto stroje je opravdu krásná, blahopřeji za opravdu skvěle odvedenou práci. Jako bych ji viděl před garáží...
Je krásná. Povedlo se Vám to ji vrátit k životu. I v mé stáji byla dosti dlouho než jsem ji vyměnil za 639. Celou dobu zůstala v originále i v četně červeného laku. Fandím Vám.
MAXIMALNE SMEKAM!! Super článek kterej jsem zhltnul "na posezení " a obdivuji tvé zlaté české ručičky . Nemohl by mi ten šikula nebo někdo kdo ho znáte poslat na PM jeho tel,nebo adresu mebo nick pod kterým je na motorkářích ? Díky
Vážený pane a slečno(paní?), hluboce smekám před Vaším výkonem. Ani nemohu uvěřit, že je něco takového možné, nicméně zaplať Pán Bůh, že takoví blázni existují.Mnoho úspěchů v dalších letech! A zase se pochlubte!
Znám tvoje stránky, občas tam nakouknu. Baví mě jak píšeš, škoda že nic nového (o čemkoliv) dlouho nepřibylo. Ale chápu to, občas se snažím vést svůj blog.
Taky už renovuji motocykly hodně let takže vím o čem je řeč ale trošku mne udivilo to že jsi (dle přiložených fotek )nesundal původní nátěr z plechařiny a to z důvodu pozdějšího praskáni laku,příliš silné púvodní vrstvy tmelu(granit)atd. Jinak klasická a precizní renovace od A do Z přesně dle mých představ.
Ahoj. Bezva práce. Doufám, že toho krasavce ještě vlastníš. Kdysi jsem ho jezdil a teď po letech jsem se pustil do renovace. Mám trochu problém, nemohu sehnat rozměry gufer co jsou ve vidlích. Pamatuješ si to ještě? Moc by jsi mi pomohl. Tak se opatruj a zdravím tě. Petr
Díky za počtení, moc mě to bavilo, těším se na další
.
Ahoj,dobrá práce,vypadá jako nová.
Mám na ní vzpomínky s mládí,jezdil jsem na ní jízdy,když jsem si v učení dělal řidičák.Byl to pekelnej stroj,aspoň ten co jsme měli ve škole.A nikdy nezapomenu jak s ní někteří kluci s menším vzrůstem zápasili,když jí měli dát na stojan.Instruktor vždycky říkal,že kdo jí nedá na stojan,nebo mu někde spadne tak neudělá řidičák.
Já s tím teda problém neměl a v pohodě jsem to na ní odjezdil a řidičák na motorku byl v kapse.Přeju hodně hozkých km.
Super. Bizona měl kdysi táta. :) Byl jediný v Karviné kdo ho měl a cena tehdy byla cca 10500,- škoda, že jí už nemá.
Ahoj Romixxi
mám sen si nějakou takovou jawu taky zrenovovat ale bohužel nemám na to prostory 
Fakt výborná práce
Přeju hodně zdaru při dalších renovacích
PS:co tvé stránky a jejich budoucnost?? Rád jsem je navštěvoval.
Moc,moc krásnej Bizonek!!!Měl,jsem taky dva.
Slušná práce. S tímto strojem jsem končil někdy před třiceti lety. Na tu dobu to byla třída. Mám s ní jen pozitivní zkušenosti a pěkné vzpomínky. Je super, že jsi jí dal do kupy.
Přeju ti a fandím ti. Opatruj se
Moc pěkná práce. Jsem trošku nostalgický. Vlastnili jsme tento motocykl - nový. Jezdili jsme na něm až do roku 1979. Byla to třiapůlka a ve své době co se rychlosti na našich silnicích neměla konkurenta. Měla ale také dost nepříjemných slabin. Velmi špatné chromy na ráfcích, materiál řídítek byl z trochu "blátivého" materiálu. Dosti často zkratovaly zapalovací cívky, které jsou pod sedačkou. Po nějaké době vždycky jedna vysadila. Problémem bylo i dynamo, které na to, co mělo táhnout nebylo dostatečně dimenzované. Noční jízda městem s blinkry na křižovatkách se sešlápnutou zadní brzdou (svítilo zadní brzdové světlo) a nedej bože zapřaženým Pavíkem byla spíše hororem. Pokud si člověk nehlídal plyn a zdechlo mu to na křižovatce, bylo hned o zábavu postaráno. Na rychlosti, kterých byla schopna dosahovat, byla špatně vyvážená - relativně vysoko těžiště. Při vyšších rychlostech (nad 120 km/h) se mělo tendenci zvedat přední kolo. Na druhou stranu díky tomu, že byla poměrně konstrukčně "krátká" se s ní jezdilo docela dobře do zatáček. Měla ale trochu "kroutící" se rám díky podvěšenému motoru, kdy to konstruktéři prostě úplně nezvládli. Ale je potřeba vycházet také z toho, co si mohli tehdy konstruktéři dovolit za materiály. Ten bakelit taky nebyl úplně super, ale co se dalo dělat... Jinak je to opravdu velká nostalgie a ta práce na reknstrukci tohoto stroje je opravdu krásná, blahopřeji za opravdu skvěle odvedenou práci. Jako bych ji viděl před garáží...
Jsi velkej profesor
smekám a obdivuju
Seš MACHR,závidím ti! Na mě takto doma v kůlně marně čeká kejva 175. Snad jednou zeťák nebo vnuk. Tvůj článek jim ale schovám,pro větší chuť do práce!
To ten čas letí, fakt mi nějak unikla tahle krásně znova postavená Jawina
Kurňa Romixi, to vypadá výborně!!!
Těším se, až to na jaře uvidím naživo!!!
Měj se.
Richard
kurva obráceně
moc pěkné
Před takovými lidmi musím hluboko smeknout
Skvěle napsaný článek a zlaté ručičky, které se nebojí práce
nostalgie...moje první opravdová motorka(1980-1985) nikdy mě nikde bizůnek nenechal.
Nadherna prace!
Krásná práce
a veliký respekt
Je krásná. Povedlo se Vám to ji vrátit k životu.
I v mé stáji byla dosti dlouho než jsem ji vyměnil za 639. Celou dobu zůstala v originále i v četně červeného laku. Fandím Vám.
MAXIMALNE SMEKAM!! Super článek kterej jsem zhltnul "na posezení
" a obdivuji tvé zlaté české ručičky
. Nemohl by mi ten šikula nebo někdo kdo ho znáte poslat na PM jeho tel,nebo adresu mebo nick pod kterým je na motorkářích ? Díky
Paráda, článek nemá chybu. Na konci mi došlo o koho jde!
Tak přeju ještě spoustu podobných ůspěchů!
čau Johny
100% souhlasím s dedkulínem. Jenom obdivuji.
Krásná práce
,článek a hlavně Bizon,na kterýho jsem chodil slintat do Mototechny.
Vážený pane a slečno(paní?), hluboce smekám před Vaším výkonem.
Ani nemohu uvěřit, že je něco takového možné, nicméně zaplať Pán Bůh, že takoví blázni existují.Mnoho úspěchů v dalších letech! A zase se pochlubte!
borec,co jinýho napsat
takový lidi zasloužej obdiv.
//www.garl.estranky.cz/
podobnej blázen
Pěkná práce skvěle napsaný a nafocený !
Něco málo o renovaci vím takže je mi jasný co obnáší.
Znám tvoje stránky, občas tam nakouknu. Baví mě jak píšeš, škoda že nic nového (o čemkoliv) dlouho nepřibylo. Ale chápu to, občas se snažím vést svůj blog.
no ty seš teda machýrek asfaltovej zatáčecí hod sem číslo za deset dvacet let mi zrenovuješ afriku a xrko to bude pecka...
Taky už renovuji motocykly hodně let takže vím o čem je řeč ale trošku mne udivilo to že jsi (dle přiložených fotek )nesundal původní nátěr z plechařiny a to z důvodu pozdějšího praskáni laku,příliš silné púvodní vrstvy tmelu(granit)atd. Jinak klasická a precizní renovace od A do Z přesně dle mých představ.
Tak to klobúk dolu. teraz machruješ čo? Pekná práca-gratulujem.