Praga nebyly jenom automobily
Text: Jaroslav Červený | Foto: Vláďa Novotný | Foto: archiv autora, motorovebicykle.sk, classic-motorcycle.com, motomania.at | Zveřejněno: 23.2.2018 | Zobrazeno: 25 696x
Text: Jaroslav Červený | Foto: Vláďa Novotný | Foto: archiv autora, motorovebicykle.sk, classic-motorcycle.com, motomania.at | Zveřejněno: 23.2.2018 | Zobrazeno: 25 696x
hezky napsáno, příjemné počtení a neuvěřitelné, dovolím si citovat..".. byl vyroben za sedmdesát dní. 8. února 1926 pan Koch přinesl do továrny balík výkresů a první stroj s Kochem v sedle již 1. a 2. května absolvoval motocyklovou soutěž v délce 1080 kilometrů..."...Dneska by nestačilo ani sedmset dní.
Njn, tohle byly pořádné motorky. Pak nastoupila dvoutaktní verbež.
Daw, kdyby jsi onehdá namontoval ostrou bublinu - výkonocou část výfuku, která nebyla uvnitř vyložená děrovaným plechem s absorbční dekou, měl by jsi pocit, že Ti někdo přidal druhý motor..
Pak to opravdu jelo. Ještě se dělala úprava pístu, hlavy a někdy i výfukového kanálu a už z toho lezlo více jak 35 koní.
Pěkný. Z ED už jezdím 16 let...
//ed250.rajce.idnes.cz/Dira_-_Praga_ED250_2007/#P1010001.JPG
ED250 Road Enduro jsem měl, po otevření koncovky výfuku a výměně karburátoru lítala slušně.
Fajn vzpomínka. Díky za článek.
Prostě náááádhera
mmp> Díky moc! do článku jsem to doplnil
Merano 1932 - team Czechoslovakia B skončil na 11. místě, viz https://speedtracktales.com/index-of-isdt-events/isdt-1932-italy/
..ty veterany vypadaj fakt moc pekne