Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Děkuji panu Červenému za pěkný článeček. Krásné čistokrevné závodní speciály, které nebyly odvozeny od sériových strojů a už vůbec nebyly ovlivněny stupidními emisními limity, tak jako je tomu dnes... P.S. Jedna Morbidellka krásně zpívala o víkendu v Dymokurech.
Jó,tak to byl závodní svět ještě v pořádku (a zase se opakuju) klasická mechanika a opravdové umění ladičů a mechaniků,kdo uměl naladit karbece,převody a vyladit ,doladit výfuky,tak ten závodil a vyhrával!
Jak psal rudirt,minimální elektronika a hlavně bez PC. Takže jen um ladiče,mechaniků, jezdce a trochu štěstí. A ten krásný zvuk MBA maloobjemového dvouválce paráda to se dnes jen tak neuslyší!
velmi pěkné. Myslím, že by neškodilo více takových článků. Škoda, že nejdou zveřejnit články kolem stavby a ladění dnešních motorek. To je mnohem větší piplačka detailů. Dnes se nedá postavit špičkový stroj někde v dílničce .
Jako dítko školou povinné si dobře pamatuji na reportáže v již neexistujícím měsíčníku "Motoristická současnost" (konkurence týdeníku Světa motorů) , kde byla zmínka kromě obvyklého pořadí třídy 125 cm3
1. Pileri, 2. Bianchi oba Itálie oba Morbidelli, že ke snížení hmotnosti strojů byly použity stupačky z teflonu...
No a v dalším roce si pořadí prohodili - dokonce stejný počet vítězství v GP i počet bodů...
Jo a vše bez počítačů a cnc strojů...
To byli frajeři!!!
Díky za hezký článek!!!
Jak psal rudirt,minimální elektronika a hlavně bez PC. Takže jen um ladiče,mechaniků, jezdce a trochu štěstí.
.
Hosi, vy mate predstavy, ako by pc navrhoval tiesuciastky sam
Inak klobuk dolu, len nechapem, ze vyhodil najdolezitejsich ludi len preto, ze boli buzy.
tohle jsou ty pravé závodní stroje.....
Děkuji panu Červenému za pěkný článeček. Krásné čistokrevné závodní speciály, které nebyly odvozeny od sériových strojů a už vůbec nebyly ovlivněny stupidními emisními limity, tak jako je tomu dnes... P.S. Jedna Morbidellka krásně zpívala o víkendu v Dymokurech.
Jó,tak to byl závodní svět ještě v pořádku (a zase se opakuju) klasická mechanika a opravdové umění ladičů a mechaniků,kdo uměl naladit karbece,převody a vyladit ,doladit výfuky,tak ten závodil a vyhrával!
Jak psal rudirt,minimální elektronika a hlavně bez PC. Takže jen um ladiče,mechaniků, jezdce a trochu štěstí. A ten krásný zvuk MBA maloobjemového dvouválce paráda to se dnes jen tak neuslyší!
Perfektní článek!
velmi pěkné. Myslím, že by neškodilo více takových článků. Škoda, že nejdou zveřejnit články kolem stavby a ladění dnešních motorek. To je mnohem větší piplačka detailů. Dnes se nedá postavit špičkový stroj někde v dílničce .
Jako dítko školou povinné si dobře pamatuji na reportáže v již neexistujícím měsíčníku "Motoristická současnost" (konkurence týdeníku Světa motorů) , kde byla zmínka kromě obvyklého pořadí třídy 125 cm3
1. Pileri, 2. Bianchi oba Itálie oba Morbidelli, že ke snížení hmotnosti strojů byly použity stupačky z teflonu...
No a v dalším roce si pořadí prohodili - dokonce stejný počet vítězství v GP i počet bodů...
Jo a vše bez počítačů a cnc strojů...
To byli frajeři!!!
Díky za hezký článek!!!
OK
Takový lidi se dnes už snad ani nerodí. A i kdyby tak je EU přiškrtí že by tu motorku mohli udělat tak leda šlapací.
hezký! včetně fotek
Vždy po čtení takových článků o době minulé, srdcařích, lidech, jezdců a technice mi vždy zůstanou otevřená ústa.... paráda