yamaha_demo_tour




Morbidelli a MBA - z lásky k závodům

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jean192 (153) napsal 14.09.2020 v 08:28

Jak psal rudirt,minimální elektronika a hlavně bez PC. Takže jen um ladiče,mechaniků, jezdce a trochu štěstí.

Hosi, vy mate predstavy, ako by pc navrhoval tiesuciastky sam .

Inak klobuk dolu, len nechapem, ze vyhodil najdolezitejsich ludi len preto, ze boli buzy.

gorkin (4439) napsal 10.09.2020 v 12:07+1

tohle jsou ty pravé závodní stroje.....

mirek-21 (4) napsal 10.09.2020 v 08:04

rsjawkar (85) napsal 09.09.2020 v 23:18

rsjawkar (85) napsal 09.09.2020 v 23:05

Děkuji panu Červenému za pěkný článeček. Krásné čistokrevné závodní speciály, které nebyly odvozeny od sériových strojů a už vůbec nebyly ovlivněny stupidními emisními limity, tak jako je tomu dnes... P.S. Jedna Morbidellka krásně zpívala o víkendu v Dymokurech.

LAJWEC (380) napsal 09.09.2020 v 22:29+1

Jó,tak to byl závodní svět ještě v pořádku (a zase se opakuju) klasická mechanika a opravdové umění ladičů a mechaniků,kdo uměl naladit karbece,převody a vyladit ,doladit výfuky,tak ten závodil a vyhrával!
Jak psal rudirt,minimální elektronika a hlavně bez PC. Takže jen um ladiče,mechaniků, jezdce a trochu štěstí. A ten krásný zvuk MBA maloobjemového dvouválce paráda to se dnes jen tak neuslyší!

fomax (241) napsal 09.09.2020 v 22:05

Perfektní článek!

Vova (104) napsal 09.09.2020 v 22:02+2

velmi pěkné. Myslím, že by neškodilo více takových článků. Škoda, že nejdou zveřejnit články kolem stavby a ladění dnešních motorek. To je mnohem větší piplačka detailů. Dnes se nedá postavit špičkový stroj někde v dílničce .

rudirt (45) napsal 09.09.2020 v 21:21+2

Jako dítko školou povinné si dobře pamatuji na reportáže v již neexistujícím měsíčníku "Motoristická současnost" (konkurence týdeníku Světa motorů) , kde byla zmínka kromě obvyklého pořadí třídy 125 cm3
1. Pileri, 2. Bianchi oba Itálie oba Morbidelli, že ke snížení hmotnosti strojů byly použity stupačky z teflonu...
No a v dalším roce si pořadí prohodili - dokonce stejný počet vítězství v GP i počet bodů...
Jo a vše bez počítačů a cnc strojů...
To byli frajeři!!!
Díky za hezký článek!!!

LadaN63 (0) napsal 09.09.2020 v 21:02

OK

Desmik2 (10) napsal 09.09.2020 v 17:48

hrouda13 (150) napsal 09.09.2020 v 15:11+1

Takový lidi se dnes už snad ani nerodí. A i kdyby tak je EU přiškrtí že by tu motorku mohli udělat tak leda šlapací.

Kamikadze-Ace (3351) napsal 09.09.2020 v 14:23

hezký! včetně fotek

ivano (499) napsal 09.09.2020 v 11:00+2

Vždy po čtení takových článků o době minulé, srdcařích, lidech, jezdců a technice mi vždy zůstanou otevřená ústa.... paráda

Dr.Sova (3) napsal 09.09.2020 v 09:53




TOPlist