CFMoto 450NK: Další Avenger lehké váhy
Text: Tomáš Scherer | Foto: Jiří Jevický | Video: Tomáš Scherer | Střih: Jan Hrubeš | Zveřejněno: 2.5.2024 | Zobrazeno: 11 186x
Text: Tomáš Scherer | Foto: Jiří Jevický | Video: Tomáš Scherer | Střih: Jan Hrubeš | Zveřejněno: 2.5.2024 | Zobrazeno: 11 186x
Gabo Zelenaj na motorce
Mám ji a jede bravurně, vypadá krásně (každého názor) a zatím žádný problém (a motor nic nevynechává) - jak můžete hodnotit, když ji nemáte ? a nejeli jste na ní ?
Asi tak... ?
1 reakce
Pěkná motorka Ale stále má číňan co dotahovat, třeba to vynechávání stříkačky je jako velkej problém Ale i třeba taloš a rakušan maj svoje chyby. Slováci v motoride měli na dlouhodobej test Guzzi Mandelo a kapal jim odněkud benzín na motor a dělalo to hnusný fleky.. Test Ducati Monster někde na YouTube a pod novou motorkou vždy zůstávala loužička oleje. A KTM Duke 790 v testu u Drna mělo motor komplet oblitej olejem..
Zlatí komunisti !
Fandím moc! Kde sme my už mohli byť!
5 reakcí
Tak už toho " motor vyvinut ve vlastní režii bych se docela bál " ... Měli zůstat raději u osvědčené kopie KTM ...
Tak už toho " motor vyvinut ve vlastní režii bych se docela bál " ... Měli zůstat raději u osvědčené kopie KTM ...
2 reakce
Myslel jsem si, že šerednější předek než MT-07 už nic mít nemůže. A hele
2 reakce
Tak vám nevím.
Koupit si motorku kde se ti z výroby hrne sedlo , nepravidelně vynechává vstřikování , žere to skoro 5 litrů a ještě to nesmět ignorovat.....
V úvodu článku se píše, že CFMoto nelze ignorovat. Samozřejmě, že lze . Lze ignorovat jakoukoli značku. Takže úplně nechápu co tím chtěl autor říct. Co mě tedy zarazilo je udávaná spotřeba 4,7l/100km. Já jezdím na CB500X za 3,2l/100km, takže tam asi má CFMoto ještě co dohánět. Dále mi trochu chybí informace o servisním intervalu (pokud jsem ji nepřehlédl). Nicméně díky za zajímavý test zajímavého stroje. Svého zákazníka si určitě najde.
8 reakcí
Všiml jsem si jednoho takového nešvaru, jakmile se píše o CFMoto, tak článek není v kategorii "premium" (vzpomínám si až na jeden, kdy byl o budících ) Jen jestli to neznamená to, že ten kdo nezaplatí (myslím firma) má smůlu a je v premium kategorii a ten kdo zaplatí je volně čtený. Protože napsat, že tu a tam vynechácá motor a jinak je to báječný, si nemohu jinak vyložit.
4 reakce
Déja vu...
3 reakce
cfmoto se dopustilo stejné chyby jako ktm u prvních duke390. Některé kusy překračují v orv poměr kw/kg pro A2. Modely 2024 (R na 10.pozici vin) jsou ok, ty asi homologovány s cihlou v nádrži na 173kg. Ale většina modelů 2023 P (furt v prodeji) má problém. Jen pár z nich mělo v systému připraveno "správné" číslo ztp a dtp pro tisk malého tp. Potenciální kupec by se měl zajímat už na krámě, i kdyby měl plné áčko (kvůli lepšímu prodeji ojetiny).
A motor je dle zevnějšku inspirován ninjou400 (ale zvětšen a přesazen)
1 reakce
Jenom obligátní poznámka k záruce - podle CFMoto je pět let pouze pro soukromého prvního vlastníka a při dodržení garančních prohlídek. Nevím, jaký je reálný přístup dovozce, vcelku by mě to zajímalo.
20 reakcí
Uz na tom nekdo jezdi? Me to prijde jako docela fajn motorka pro holky treba.. A co jsem koukal na videa tak zvuk ma paradni a maximalka 190.. Na akceleraci ujede jak ty CB500f, tak i Z400.. A nema ten debilni drzak SPZ na kyvce.. Konecne
Takze asi proc ne :)
4 reakce
Když vím jak vypadá kapotovaná verze, tak bych asi toho naháče koupit nemohl
Taky jsem na ní loni koukal ,ale právě to zmiňované spojení kvalita od KTM a má zkušenost s onou kvalitou mě poslalo o kousek dál na východ,kde slunce vychází... (MT 03)
A tady čtu ,že jsem udělal asi i dobře -
Věta 1. -Jedinou nevýhodou u motoru je chvilkové nepravidelné vynechávání vstřikování paliva, to jsem během testu postřehl při vyšších otáčkách a sportovní jízdě.
Věta 2. - Není bez chyb, ale těch pár, které jsem na ní našel, jí asi dokážu hravě odpustit.
Za mě -Tak člověk má odpouštět ,ale takový hřích a ještě zaplatit svých 137 000,-Kč ???
Takový chod motoru jsem nezažil nikdy . Dokonce ani na bazarový Yukině za dvacku... Jasně měla karbec,ale i ten může blbnout a o el. zapalku nemluvě.