ktm_unor




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
bdzl (2) napsal 12.05.2024 v 07:38

Gabo Zelenaj na motorce

Drakken (5) napsal 07.05.2024 v 12:26

Mám ji a jede bravurně, vypadá krásně (každého názor) a zatím žádný problém (a motor nic nevynechává) - jak můžete hodnotit, když ji nemáte ? a nejeli jste na ní ?
Asi tak... ?

SuperSic58 (1321) napsal 03.05.2024 v 17:17

Pěkná motorka Ale stále má číňan co dotahovat, třeba to vynechávání stříkačky je jako velkej problém Ale i třeba taloš a rakušan maj svoje chyby. Slováci v motoride měli na dlouhodobej test Guzzi Mandelo a kapal jim odněkud benzín na motor a dělalo to hnusný fleky.. Test Ducati Monster někde na YouTube a pod novou motorkou vždy zůstávala loužička oleje. A KTM Duke 790 v testu u Drna mělo motor komplet oblitej olejem..

MilanMl (352) napsal 03.05.2024 v 11:29-2

Zlatí komunisti !
Fandím moc! Kde sme my už mohli byť!

Roberto2 (2) napsal 03.05.2024 v 09:26

Tak už toho " motor vyvinut ve vlastní režii bych se docela bál " ... Měli zůstat raději u osvědčené kopie KTM ...

Roberto2 (2) napsal 03.05.2024 v 09:21

Tak už toho " motor vyvinut ve vlastní režii bych se docela bál " ... Měli zůstat raději u osvědčené kopie KTM ...

Snowball (25) napsal 03.05.2024 v 08:16+1

Myslel jsem si, že šerednější předek než MT-07 už nic mít nemůže. A hele

skuhrov63 (0) napsal 02.05.2024 v 21:52

Tak vám nevím.
Koupit si motorku kde se ti z výroby hrne sedlo , nepravidelně vynechává vstřikování , žere to skoro 5 litrů a ještě to nesmět ignorovat.....


WobRetnuh (114) napsal 02.05.2024 v 15:25

V úvodu článku se píše, že CFMoto nelze ignorovat. Samozřejmě, že lze . Lze ignorovat jakoukoli značku. Takže úplně nechápu co tím chtěl autor říct. Co mě tedy zarazilo je udávaná spotřeba 4,7l/100km. Já jezdím na CB500X za 3,2l/100km, takže tam asi má CFMoto ještě co dohánět. Dále mi trochu chybí informace o servisním intervalu (pokud jsem ji nepřehlédl). Nicméně díky za zajímavý test zajímavého stroje. Svého zákazníka si určitě najde.

kyselina (11) napsal 02.05.2024 v 13:39

Všiml jsem si jednoho takového nešvaru, jakmile se píše o CFMoto, tak článek není v kategorii "premium" (vzpomínám si až na jeden, kdy byl o budících ) Jen jestli to neznamená to, že ten kdo nezaplatí (myslím firma) má smůlu a je v premium kategorii a ten kdo zaplatí je volně čtený. Protože napsat, že tu a tam vynechácá motor a jinak je to báječný, si nemohu jinak vyložit.

Fero_101_01_1 (3) napsal 02.05.2024 v 11:31


Déja vu...

bledemon (128) napsal 02.05.2024 v 11:29+2

cfmoto se dopustilo stejné chyby jako ktm u prvních duke390. Některé kusy překračují v orv poměr kw/kg pro A2. Modely 2024 (R na 10.pozici vin) jsou ok, ty asi homologovány s cihlou v nádrži na 173kg. Ale většina modelů 2023 P (furt v prodeji) má problém. Jen pár z nich mělo v systému připraveno "správné" číslo ztp a dtp pro tisk malého tp. Potenciální kupec by se měl zajímat už na krámě, i kdyby měl plné áčko (kvůli lepšímu prodeji ojetiny).
A motor je dle zevnějšku inspirován ninjou400 (ale zvětšen a přesazen)

Ijon (46) napsal 02.05.2024 v 10:25

Jenom obligátní poznámka k záruce - podle CFMoto je pět let pouze pro soukromého prvního vlastníka a při dodržení garančních prohlídek. Nevím, jaký je reálný přístup dovozce, vcelku by mě to zajímalo.

LukeWalker (16) napsal 02.05.2024 v 10:16

Uz na tom nekdo jezdi? Me to prijde jako docela fajn motorka pro holky treba.. A co jsem koukal na videa tak zvuk ma paradni a maximalka 190.. Na akceleraci ujede jak ty CB500f, tak i Z400.. A nema ten debilni drzak SPZ na kyvce.. Konecne
Takze asi proc ne :)

Pedl (189) napsal 02.05.2024 v 10:13+1

Když vím jak vypadá kapotovaná verze, tak bych asi toho naháče koupit nemohl

Mercurio (89) napsal 02.05.2024 v 09:54

Taky jsem na ní loni koukal ,ale právě to zmiňované spojení kvalita od KTM a má zkušenost s onou kvalitou mě poslalo o kousek dál na východ,kde slunce vychází... (MT 03)
A tady čtu ,že jsem udělal asi i dobře -
Věta 1. -Jedinou nevýhodou u motoru je chvilkové nepravidelné vynechávání vstřikování paliva, to jsem během testu postřehl při vyšších otáčkách a sportovní jízdě.
Věta 2. - Není bez chyb, ale těch pár, které jsem na ní našel, jí asi dokážu hravě odpustit.
Za mě -Tak člověk má odpouštět ,ale takový hřích a ještě zaplatit svých 137 000,-Kč ???
Takový chod motoru jsem nezažil nikdy . Dokonce ani na bazarový Yukině za dvacku... Jasně měla karbec,ale i ten může blbnout a o el. zapalku nemluvě.




TOPlist