Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Konečně znovu pořádný UJM (univerzální japonský motocykl)... , a jinak, držím jí (VFR1200F) palce, tak jako každé motorce, vždyť má taky dvě kola a motor...
Jinak můj předchozí příspěvek stručně:
Cesťáky a supersporty jsou dnes tak diametrálně rozdílné, že motorka přesně mezi nimi bude vzdálená na míle jak sportkám tak cesťákům a obě skupiny budou nadávat. Taková je nová VFR. U mě ale dobrý.
Samý nářky, že je to moc do cestovna... Jde o to, že v 80-90 letech nebyly sportovní motorky tak radikální jak tvarem, výkonem, tak hmotností. Takže stačila mírná úprava a dalo se na tom jezdit i ve dvou a furt to mělo sportovní charizma. Jenže ze 170 kilogramovýho superbika takový univerzál nepostavíš. Už jen posunutí těžiště u lehký mašiny po posazení spolujezdce je obrovská.
Aby měla mašina dobrý vlastnosti pro jízdu ve dvou vč. bagáže, musí mít určitou dimenzi, jak rozměrovou, tvarovou, tak pevnostní, z čehož vyplývá větší hmotnost a forma namíle vzdálená ostrým supersportům. A z toho vyplývá, že univerzál, který by měl sportovní image a přitom byl pohodlný pro dva asi ani postavit nejde. Zde představéná VFR, BMW k1300s a ZZR1400 se o to myslím pokouší nejlíp jak je to dneska možné. Pokud Vám to nestačí, založte fabriku a vyrobte něco sami...
Grand Turismo to není, sporťák to není, do města to není... Cestovat v předklonu a ještě bez ochrany plexisklem? Mouchy a déšť jsou asi pro někoho na cestách fajn no. A vyšší hmotnost je vždy pro naše silnice jedině plus, v kombinaci s delším rozvorem to znamená stabilitu. Nesnáším roztancovaný a nevrlí motorky. Já bych VFR ´10 označil jako gerontorychlíka.
ale dyt nikdo nerika ze to je spatna motorka jako takova, dokonce se da primhourit oko i nad tim prazvlastnim vzhledem, !ALE! dost tomu vadi ty tri pismenka.. s nazvem VFR tohle proste nema absolutne nic spolecnyho !! model VFR vznikl jako seriova verze ostryho supersportu cemuz nejslavnejsi model tehle rady RC30 (pripadne zmensena NC30 ) zcela odpovida. I kdyz se postupne VFR propracovalo az ke "sportovne cestovnimu" modelu (coz je celkem skoda protoze V4 proste patri do zavodni masiny) a v honde bohuzel udelali supersport z puvodne cestovne zamerenyho CBR (ktery bych vzivote nechtel prave kvuli tomu radovymu motoru..) tak tohle uz ruku na srdce nema se sportem absolutne nic spolecnyo.. proste to meli pojmenovat jinak protoze takhle to dela cele rade modelu VFR akorat ostudu !! to je jak udelat ze sprintera Bolta na stary kolena horskyho nosice...
Jsem rád, že se najdou lidi, kterým se to líbí nebo alespoň koncepčně líbí. Každý zkrátka netouží po lehkém supersportu. Já do ní půjdu, ale přesto tajně doufám, že se bude pokračovat ve výrobě a hlavně vývoji 8kila. Přece jen 12ku nechce hned od začátku každý a pak už Honda v nabídce nic moc nemá co se týče středního objemu k sportovní turistice. Líbilo by se mi zvýšení objemu ze 781 na cca 850, vydolovat 20koní navíc, zachovat 90°, vrátit ozubená kola, bez Vtecu, udržet hmotnost do stávajících 210kg a trošku vylepšit podvozkové komponenty a myslím, že by to mělo velký úspěch. To jsem se bohužel ale jen zasnil
Design pěkný, což je v dnešní "převesmírované" době zajímavé. kromě výfuků, trojúhelník tedy na motorce mít nemusím - když on se tak dobře maluje uhlem na papír a ten papír se dá snadno ukázat nadřízeným, zvlášť těm, co platí, že?
---
Jinak souhlas s kritiky V-TEC. Nejlepší VFR je z roku 1998, a proč? Protože ještě nemá V-TEC, má už ale stříkačku, a zároveň ještě má legendární ozubená kola v hlavách místo obyčejných řetězů které jsou proti kolům jednoznačné mínus -zas japonec nepochopil, že je lepší mít věc bezúdržbovou, než o dva gramy lehčí.
Navíc ten V-tec je ovládán dráty co vedou do víka rovnou ze svazku jako kdyby to byly dráty k blinkrům, a tudíž jsou přímo vystavené šutrům, drnům, písku, pařezům, betonovým patníkům,jelenům,barevným televizím, komunálnímu odpadu, a ostatním věcem, které je nutné přejíždět, a hrozí tak jejich snadné poškození.
U všech strojů v provozu jsou tyto kabely pokryté silničním černoprachohumusem.
Já sám mam v garáži motor ze staré RC 36 (1993-1997) a jsem rád, plánuju ho dát do choppera vlastní konstrukce, sice vo tom už dost dlouho kecám, ale rám už je, motor v něm taky, až se konečně už brzy navěky zbavim těch pár několika blbců kteří mi otravují život, tak to dodělám a bude to moribundus. Tenhle motor prý jede HROZNĚ!
---
(PS.kdybyste někdo měl k téhle RC 36 zapalování (CDI) tak mi sem hoďte kontakt, mam slabé tušení, že ten xicht co mi to co mam kdysi prodával věděl, že je odpálené.thanx)
Vypadá to na dost dobrej bike na cesty. Žádnej hit pro pózery a to je vlastně dobře. Jen sednout a mazat třeba na Korsiku... No uvidíme jak se popasuje s K1300 Jinak rozměry a váha plně korespondují se zaměřením na rychlé cestování. Není to hold nic pro chcípáky
Nekupujte, nekupujte, nadávejte na to, ať se to neprodává, cena půjde dolů a nebude na stát každém rohu. Koupím jí. Bohužel se bojím opaku, chytrolíni to pomlouvaj, a potenciální kupci určitě mlčí a raději si jí rovnou koupí..
Je to hnus, co z původního VFR udělali, toto mi připadá jako stroj pro 60 leté dědky, mladého kluka nebo chlapa si na tomto nedovedu představit, je to strašně robusní a bohužel nato,že je to V4, tak je to široké tohle je přesně stroj na kterém bych se nechtěl svézt.Jako Hodna asi moc parády s tímto strojem za tu cenu neudělá,tsarý věhles VFR 800 asi už nepřekoná.
Váhu bych vůbec neřešil, za jízdy to tak poznat nebude
A jak bylo řečeno, je to motorka pro chlapy , scípliny
ať jezdí na sportech nebo v autě
BMW K1300S se mi taky moc líbí, je to výborná motorka
( a ještě dražší ), jen nemá ten zvukový projev V4
Srovnávají je spolu jednoduše proto, že budou tvořit
vrchol toho, co se v této kategorii nabízí. A na jaře
navíc VFR nabídne dvouspojkovou převodovku
Spotřeba VFR s takovým krouťákem taky nebude žádná
katastrofa a na těch 10 000 ot/min se rafika moc často
v dnešním provozu nepodívá
Za mě na cestování
Vy to moc prozivate ten design.. To mate uplne stejne jako s novou pisnickou v hitparade.. rikate si to je hnus.. ale uslysite to parkrat v radiu a potom se sami nachytate jak si ji broukate pod vousy Honda se chtela odlisit a to se ji povedlo.. to ze je to tlusta a objemna pani jak do designu a do sirky to ji vubec nevadi protoze ma to svoje sportovno-cestovni zamereni.. Sportovni bych videl vykony motoru.. a cestovni pise šasi az zasi na to sedlo Asi to nebude takova bomba jako letosni R1pycovole tzn. ze ji hned neuvidime na silnici ale casem si podle me bude ziskavat lidi tzn. me se to libi.. az budu starsi a budete to stat daleko mene
coze ? "zavistivci" ??? tak to fakt nejak nepobiram.. ale kazdopadne az zatouzim mit neco velkyho, tezkyho a drahyho obednam si radsi z Liberce nosorozce
Mě se líbí, navíc je tam ten "duch" VFR - výkonově nevyniká, ale nezaostává, pojede od volnoběhu...prostě motorka,VFR, se kterou se dá jezdit. Váha je v pohodě, kdo to nezvládá, ať na to neleze a jde se najíst , protože i váha má své klady - člověk tak aspoň neposkakuje po silnci jak na sportech Policejní FJR má 344kg a nemám s ním problém a ani s 330kg STčkem. Takže pro VFR 1200
Pro mě je jedině dobře, že si ji většina nekoupí a nebude stát na každém rohu. Navíc se mi celkem líbí. No a ty kecy o 300kg to jste vzali kde?? Hmotnost je 267kg (pohotovostní) a to není o tolik víc než má Kčko a motocykly z tohoto segmentu. Mimo to to nemá být koloběžka, ale stroj pro chlapa. Kdo tu hmotnost nezvládne ať na tom nejezdí..
Hodnotit design je subjektivní. I tak, za mně hnus. Strojovna to bude asi skvělá, ale kdo z nás všechny ty vychytávky potřebuje. Stačí pěkné počasí, kvalitní silnice a několik podobně smýšlejících kamarádů. Pak je počet koní, typ stroje, značka atd. nepodstatná věc.
Jak tak koukám Honda VFR 1200F se věčině lidi nelíbí. Ale asi si ji taky večina nekoupí. Ale me se dcela libí a třeba časem si ji koupím Je moc nová za rok nebo dva budou i ostatní motorky takto podobně vypadat.
//www.youtube.com/watch?v=6qng8dFFwNg
Včera jsem ji poprvé viděl naživo a je to děs běs
Konečně znovu pořádný UJM (univerzální japonský motocykl)... , a jinak, držím jí (VFR1200F) palce, tak jako každé motorce, vždyť má taky dvě kola a motor...
ZZR1200-
Jinak můj předchozí příspěvek stručně:
Cesťáky a supersporty jsou dnes tak diametrálně rozdílné, že motorka přesně mezi nimi bude vzdálená na míle jak sportkám tak cesťákům a obě skupiny budou nadávat. Taková je nová VFR. U mě ale dobrý.
Samý nářky, že je to moc do cestovna... Jde o to, že v 80-90 letech nebyly sportovní motorky tak radikální jak tvarem, výkonem, tak hmotností. Takže stačila mírná úprava a dalo se na tom jezdit i ve dvou a furt to mělo sportovní charizma. Jenže ze 170 kilogramovýho superbika takový univerzál nepostavíš. Už jen posunutí těžiště u lehký mašiny po posazení spolujezdce je obrovská.
Aby měla mašina dobrý vlastnosti pro jízdu ve dvou vč. bagáže, musí mít určitou dimenzi, jak rozměrovou, tvarovou, tak pevnostní, z čehož vyplývá větší hmotnost a forma namíle vzdálená ostrým supersportům. A z toho vyplývá, že univerzál, který by měl sportovní image a přitom byl pohodlný pro dva asi ani postavit nejde. Zde představéná VFR, BMW k1300s a ZZR1400 se o to myslím pokouší nejlíp jak je to dneska možné. Pokud Vám to nestačí, založte fabriku a vyrobte něco sami...
kerut
Grand Turismo to není, sporťák to není, do města to není... Cestovat v předklonu a ještě bez ochrany plexisklem? Mouchy a déšť jsou asi pro někoho na cestách fajn no. A vyšší hmotnost je vždy pro naše silnice jedině plus, v kombinaci s delším rozvorem to znamená stabilitu. Nesnáším roztancovaný a nevrlí motorky. Já bych VFR ´10 označil jako gerontorychlíka.
To: Chlup,3beda,Interceptor, a dalsi...
ale dyt nikdo nerika ze to je spatna motorka jako takova, dokonce se da primhourit oko i nad tim prazvlastnim vzhledem, !ALE! dost tomu vadi ty tri pismenka.. s nazvem VFR tohle proste nema absolutne nic spolecnyho !! model VFR vznikl jako seriova verze ostryho supersportu cemuz nejslavnejsi model tehle rady RC30 (pripadne zmensena NC30 ) zcela odpovida. I kdyz se postupne VFR propracovalo az ke "sportovne cestovnimu" modelu (coz je celkem skoda protoze V4 proste patri do zavodni masiny) a v honde bohuzel udelali supersport z puvodne cestovne zamerenyho CBR (ktery bych vzivote nechtel prave kvuli tomu radovymu motoru..) tak tohle uz ruku na srdce nema se sportem absolutne nic spolecnyo.. proste to meli pojmenovat jinak protoze takhle to dela cele rade modelu VFR akorat ostudu !! to je jak udelat ze sprintera Bolta na stary kolena horskyho nosice...
Jsem rád, že se najdou lidi, kterým se to líbí nebo alespoň koncepčně líbí. Každý zkrátka netouží po lehkém supersportu. Já do ní půjdu, ale přesto tajně doufám, že se bude pokračovat ve výrobě a hlavně vývoji 8kila. Přece jen 12ku nechce hned od začátku každý a pak už Honda v nabídce nic moc nemá co se týče středního objemu k sportovní turistice. Líbilo by se mi zvýšení objemu ze 781 na cca 850, vydolovat 20koní navíc, zachovat 90°, vrátit ozubená kola, bez Vtecu, udržet hmotnost do stávajících 210kg a trošku vylepšit podvozkové komponenty a myslím, že by to mělo velký úspěch. To jsem se bohužel ale jen zasnil
Design pěkný, což je v dnešní "převesmírované" době zajímavé. kromě výfuků, trojúhelník tedy na motorce mít nemusím - když on se tak dobře maluje uhlem na papír a ten papír se dá snadno ukázat nadřízeným, zvlášť těm, co platí, že?
---
Jinak souhlas s kritiky V-TEC. Nejlepší VFR je z roku 1998, a proč? Protože ještě nemá V-TEC, má už ale stříkačku, a zároveň ještě má legendární ozubená kola v hlavách místo obyčejných řetězů které jsou proti kolům jednoznačné mínus -zas japonec nepochopil, že je lepší mít věc bezúdržbovou, než o dva gramy lehčí.
Navíc ten V-tec je ovládán dráty co vedou do víka rovnou ze svazku jako kdyby to byly dráty k blinkrům, a tudíž jsou přímo vystavené šutrům, drnům, písku, pařezům, betonovým patníkům,jelenům,barevným televizím, komunálnímu odpadu, a ostatním věcem, které je nutné přejíždět, a hrozí tak jejich snadné poškození.
U všech strojů v provozu jsou tyto kabely pokryté silničním černoprachohumusem.
Já sám mam v garáži motor ze staré RC 36 (1993-1997) a jsem rád, plánuju ho dát do choppera vlastní konstrukce, sice vo tom už dost dlouho kecám, ale rám už je, motor v něm taky, až se konečně už brzy navěky zbavim těch pár několika blbců kteří mi otravují život, tak to dodělám a bude to moribundus. Tenhle motor prý jede HROZNĚ!
---
(PS.kdybyste někdo měl k téhle RC 36 zapalování (CDI) tak mi sem hoďte kontakt, mam slabé tušení, že ten xicht co mi to co mam kdysi prodával věděl, že je odpálené.thanx)
SiSpo seš divnej mlask mlask
počínaje V-tecem jde tahle motorka nějak doprdele,ten svět je hnusně nezajímavej a všechno nám servíruje do huby na stříbrnym tácu.
EL Mastodonte non spórt
Vypadá to na dost dobrej bike na cesty. Žádnej hit pro pózery a to je vlastně dobře. Jen sednout a mazat třeba na Korsiku... No uvidíme jak se popasuje s K1300 Jinak rozměry a váha plně korespondují se zaměřením na rychlé cestování. Není to hold nic pro chcípáky
Nekupujte, nekupujte, nadávejte na to, ať se to neprodává, cena půjde dolů a nebude na stát každém rohu. Koupím jí. Bohužel se bojím opaku, chytrolíni to pomlouvaj, a potenciální kupci určitě mlčí a raději si jí rovnou koupí..
Je to hnus, co z původního VFR udělali, toto mi připadá jako stroj pro 60 leté dědky, mladého kluka nebo chlapa si na tomto nedovedu představit, je to strašně robusní a bohužel nato,že je to V4, tak je to široké tohle je přesně stroj na kterém bych se nechtěl svézt.Jako Hodna asi moc parády s tímto strojem za tu cenu neudělá,tsarý věhles VFR 800 asi už nepřekoná.
Váhu bych vůbec neřešil, za jízdy to tak poznat nebude
A jak bylo řečeno, je to motorka pro chlapy , scípliny
ať jezdí na sportech nebo v autě
BMW K1300S se mi taky moc líbí, je to výborná motorka
( a ještě dražší ), jen nemá ten zvukový projev V4
Srovnávají je spolu jednoduše proto, že budou tvořit
vrchol toho, co se v této kategorii nabízí. A na jaře
navíc VFR nabídne dvouspojkovou převodovku
Spotřeba VFR s takovým krouťákem taky nebude žádná
katastrofa a na těch 10 000 ot/min se rafika moc často
v dnešním provozu nepodívá
Za mě na cestování
Vy to moc prozivate ten design.. To mate uplne stejne jako s novou pisnickou v hitparade.. rikate si to je hnus.. ale uslysite to parkrat v radiu a potom se sami nachytate jak si ji broukate pod vousy Honda se chtela odlisit a to se ji povedlo.. to ze je to tlusta a objemna pani jak do designu a do sirky to ji vubec nevadi protoze ma to svoje sportovno-cestovni zamereni.. Sportovni bych videl vykony motoru.. a cestovni pise šasi az zasi na to sedlo Asi to nebude takova bomba jako letosni R1pycovole tzn. ze ji hned neuvidime na silnici ale casem si podle me bude ziskavat lidi tzn. me se to libi.. az budu starsi a budete to stat daleko mene
coze ? "zavistivci" ??? tak to fakt nejak nepobiram.. ale kazdopadne az zatouzim mit neco velkyho, tezkyho a drahyho obednam si radsi z Liberce nosorozce
Mě se líbí, navíc je tam ten "duch" VFR - výkonově nevyniká, ale nezaostává, pojede od volnoběhu...prostě motorka,VFR, se kterou se dá jezdit. Váha je v pohodě, kdo to nezvládá, ať na to neleze a jde se najíst , protože i váha má své klady - člověk tak aspoň neposkakuje po silnci jak na sportech Policejní FJR má 344kg a nemám s ním problém a ani s 330kg STčkem. Takže pro VFR 1200
mě se líbý
Pro mě je jedině dobře, že si ji většina nekoupí a nebude stát na každém rohu. Navíc se mi celkem líbí. No a ty kecy o 300kg to jste vzali kde?? Hmotnost je 267kg (pohotovostní) a to není o tolik víc než má Kčko a motocykly z tohoto segmentu. Mimo to to nemá být koloběžka, ale stroj pro chlapa. Kdo tu hmotnost nezvládne ať na tom nejezdí..
nelíbí, protože závistivci se ozvali a spokojený slastně mlaskaj
je to prostě bomba ... mlask mlask mlask
Marketingovy, velmi dle potreb vyrobce/dovozce napsany clanek ...
... za placeny vylet do Spanelska ...proce ne, ze?
Hodnotit design je subjektivní. I tak, za mně hnus. Strojovna to bude asi skvělá, ale kdo z nás všechny ty vychytávky potřebuje. Stačí pěkné počasí, kvalitní silnice a několik podobně smýšlejících kamarádů. Pak je počet koní, typ stroje, značka atd. nepodstatná věc.
Jak tak koukám Honda VFR 1200F se věčině lidi nelíbí. Ale asi si ji taky večina nekoupí. Ale me se dcela libí a třeba časem si ji koupím Je moc nová za rok nebo dva budou i ostatní motorky takto podobně vypadat.
sportovne ne cestovne svižně pohodlne asi JO
Nelibisemi
bože
1. výfuk
2. boční kapotáž - aspoň nějakej prolis nebo průduch by tomu slušel..
Jinak to aji celkem jde. Mít to doma, tak si asi ani nestěžuju