Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ja bych jen k te reakci na to, zda test bude v ramci Premium sekce.Reakci, ktera se mi snazi vnutit, ze nemam chut platit 29kc za neco, co me zajima.Neni to jedno? Ptal jsem se uzavrenou otazkou = odpoved ano/ne. Neni treba z toho delat tady kovbojku.A casaky si kupuji, to mate pravdu A kupovat si je budu dal, at stoji co chtej, protoze maji svou kvalitu (Motohouse, Motoroute, posledne i Motocykl), a pak muzu poslat ZADARMO dal a udelaji svoji pozitivni sluzbu.Takze tolik k tomu vasemu komentu, kterym se snazite obranit premiovou kvalitu Premium sekce.Fakt stacilo napsat, ano, nebo ne.
08:38
Ahoj, odpovídám za Vláďu, ten teď testuje. Článek bude volný, ale i kdyby byl mezi placenými články, tak snad není takový problém zaplatit 29 Kč za něco, co mě zajímá: https://www.motorka...?act=detail&f=52
Časopis si také musíš koupit, když tě zajímá nějaký konkrétní test nebo článek.
Děkujeme za podporu.
Jarda
Tak tá 900-ka by možno mohla trochu rozčeriť vody vo svojej kategórii. Za mňa je veľké plus, že BMW sú tradične rozmerné, tak človek nemusí byť nízky, aby sa tam cítil pohodlne (ale zasa to bol aj Tiger, než prišli tie nové). Na druhej strane nevýhodou bolo trošku chaotickejšie ovládanie elektroniky (čo ale zasa nie je také hrozné), motor (v starých 700/800), odpruženie a váha. Ak to všetko napravia, konkurencia sa bude musieť obracať.
Mně zajímá vše o R12. Je sice taková PURE, ale když jsem ji viděl, tak ji chci. Jak je obratná? Hodí se do města? Jestli bude možnost, je nějaký kvalitativní rozdíl v jízdě mezi drátovými a litými koly? Vibrace? Výkonová křivka. ..... Už se těším na reportáž.
Jestli ji chceš, tak není co řešit a určitě doporučím demo jízdu. Ve městě je jako doma, plynulý/gumový motor, nízká stavba a super brzdy. Nižší jsou zdvihy pérování a pokud dojde na hodně rozbitý povrch, budeš o tom vědět. Výkonová křivka je hodně lineární, tady se nic oproti minulé generaci vůbec nic nezměnilo. Dá se říct, že R 12 je hodně přátelským cruiserem s velkým odkazem na DNA nineT.
Pár informací, se dá rozporovat, jako je třeba informace o výrobní lince. Možná proto tyto řádky už na webu Voge nenajdeš. Motor pro BMW Loncin vyrábí, to ano.
Zkus z nich Vláďo, až tam budeš, vytáhnout info o scrambleru nebo Urban G/S nebo co to bude a bude to mít vepředu 21ku:) esivá to přijde ještě letos nebo až příští rok. zdar a sílu
Asi chápeš, že jsem nedostal jednoznačnou odpověď a už vůbec ne o konkrétních modelech ale myslím, že se máme na co těšit a pár verzí se postupem času objeví... A 21"? Kdo ví? Skrz modelové spektrum se prý můžeme na další zajímavé novinky od BMW těšit. Díky a ať se daří!
Ja bych jen k te reakci na to, zda test bude v ramci Premium sekce.Reakci, ktera se mi snazi vnutit, ze nemam chut platit 29kc za neco, co me zajima.Neni to jedno? Ptal jsem se uzavrenou otazkou = odpoved ano/ne. Neni treba z toho delat tady kovbojku.A casaky si kupuji, to mate pravdu A kupovat si je budu dal, at stoji co chtej, protoze maji svou kvalitu (Motohouse, Motoroute, posledne i Motocykl), a pak muzu poslat ZADARMO dal a udelaji svoji pozitivni sluzbu.Takze tolik k tomu vasemu komentu, kterym se snazite obranit premiovou kvalitu Premium sekce.Fakt stacilo napsat, ano, nebo ne.
08:38
Ahoj, odpovídám za Vláďu, ten teď testuje. Článek bude volný, ale i kdyby byl mezi placenými články, tak snad není takový problém zaplatit 29 Kč za něco, co mě zajímá: https://www.motorka...?act=detail&f=52
Časopis si také musíš koupit, když tě zajímá nějaký konkrétní test nebo článek.
Děkujeme za podporu.
Jarda
Více na: https://www.motorka...t-a-r-12-50962.html?
Copyright © Motorkari.cz
Tak tá 900-ka by možno mohla trochu rozčeriť vody vo svojej kategórii. Za mňa je veľké plus, že BMW sú tradične rozmerné, tak človek nemusí byť nízky, aby sa tam cítil pohodlne (ale zasa to bol aj Tiger, než prišli tie nové). Na druhej strane nevýhodou bolo trošku chaotickejšie ovládanie elektroniky (čo ale zasa nie je také hrozné), motor (v starých 700/800), odpruženie a váha. Ak to všetko napravia, konkurencia sa bude musieť obracať.
Díky za odpovědi!
Mně zajímá vše o R12. Je sice taková PURE, ale když jsem ji viděl, tak ji chci. Jak je obratná? Hodí se do města? Jestli bude možnost, je nějaký kvalitativní rozdíl v jízdě mezi drátovými a litými koly? Vibrace? Výkonová křivka. ..... Už se těším na reportáž.
1 reakce
Jestli ji chceš, tak není co řešit a určitě doporučím demo jízdu. Ve městě je jako doma, plynulý/gumový motor, nízká stavba a super brzdy. Nižší jsou zdvihy pérování a pokud dojde na hodně rozbitý povrch, budeš o tom vědět. Výkonová křivka je hodně lineární, tady se nic oproti minulé generaci vůbec nic nezměnilo. Dá se říct, že R 12 je hodně přátelským cruiserem s velkým odkazem na DNA nineT.
Odpověď na to kdo vyrábí motor na nové GS 900
1 reakce
Pár informací, se dá rozporovat, jako je třeba informace o výrobní lince. Možná proto tyto řádky už na webu Voge nenajdeš. Motor pro BMW Loncin vyrábí, to ano.
ta 900 GS vypadá fakt dobře
1 reakce
Souhlas
Zkus z nich Vláďo, až tam budeš, vytáhnout info o scrambleru nebo Urban G/S nebo co to bude a bude to mít vepředu 21ku:) esivá to přijde ještě letos nebo až příští rok. zdar a sílu
1 reakce
Asi chápeš, že jsem nedostal jednoznačnou odpověď a už vůbec ne o konkrétních modelech ale myslím, že se máme na co těšit a pár verzí se postupem času objeví... A 21"? Kdo ví? Skrz modelové spektrum se prý můžeme na další zajímavé novinky od BMW těšit. Díky a ať se daří!