Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ať si každý jezdi na čem chce. Měl jsem možnost se projet na spousty motorek, autemat byl supr,ale ještě jsem k tomu nedozral. Ted mám bábu v garáži xjr 1300 z 99 ,na elektriku je tam jen svetlo a blinkr. Jak tady psal borec ,že je bez nohy, tak pro něj Pecka,ještě by to chtělo doladit při zastavení,že sama bude držet balanc. Konkrétně yamaha už to vyladene má,ale ne na seriovkach.
Nepytam sa, ze na co to je dobre? ale skor preco prave u MT-09? MT-09 vzdy bolo sportove nacinie, kde predsa islo o tu sportovost, pochopim keby to je v ponuke pre MT-07 alebo nieco slabsie a take na vseobecne vozenie. Naopak Honda s ich E-clutch to spravila fajn, zacala s modelom CB650R, ktory je prave ten typ motorky na vsetko.
Za mě jedině palec nahoru
Neumíš řadit, tvl na sport to nepatří, tu páčku tam měli dát, na tom v životě nepojedu... bla bla bla... to je slyšet vždycky, když se něco takového objeví.
Když jsem před mnoha lety sednul poprvé na VFR s DCT, nevěřil jsem tomu... ale ta jízda... pánové, ta jízda s tím byla super.
Je fajn, že pořád existují motorky s páčkou a manuálním řazením, to hned tak nezmizí. A zároveň je fajn, že existují automaty nebo asistenti. Ono to nejen pomáhá s plynulostí, ale osobně to vnímám jako největší příspěvek k BEZPEČNOSTi.
Rozjezdy, zastavování, zatáčky, výběr nohy, na kterou se hodí motorka a vyřadit, parkování... to vše jsou situace, kde automat nejen pomůže, ale může zachránit život.
Chápu rozpačité názory, ke kterým bych se ještě před rokom přidal a možná byl ještě kritičtější, ale situace se trochu změnila a já bohužěl nechal svou levou nohu na sloupku od svodidel.Takže za mě v současné době super pecka nápad a myslím, že dost kluků to umožní si zase trochu zablbnout a snad i mě
Pánové, man tento systém na Yamaze FJR 1300 , nejdřív jsem si říkal je to divný, pak jsem to vyzkoušel a dnes už nechci nic jiného. Mám i moto s klasickou spojkou, ale to pohodlí a rychlost řazení je úžasný. Sportovní jízda? Bez problémů i při využití plného výkonu na okruhu v Mostě. Jediné co my scházelo byla možnost automatického řazení i nahoru. Ale každý máme jiné preference. Já jsem ten paprda s pouze 148 koněma pod zadkem. Co se občas svěže rychle na okruhu . Ale každému to nemusí vyhovovat, to je jasné.
U divokýho streetfightera typu MT-09 to nějak nedává smysl, kór když z toho uplně odstranili páčku spojky. Tohle spíš na nějakýho tourera nebo nějakou klidnější páprdovskou motorku jako bejvaly NC.
Když jsem kupoval MT09 2021, byla to přesně motorka podle mého gusta. Sice tam nějaká elektronika je, ale ta, co dává smysl (trakce, abs, omezení zdvihu př. kola, QS), malý přehledný display, už i na tu dobu to byla překvapivě jednoduchá motorka.
Když přivřu obě oči, pochopím to u cesťáků, ne u raubíře jako 09. Ale tohle už začíná nebezpečně připomínat to, proč utíkám od aut - samé mačkátko, elektronika, kurvítko, odpojení šoféra. Dyť ani tu předchozí jednohuší generaci neudělali napoprvé dobře (svolávačka na soft, protože odpojoval plyn).
"Co se uživatelského ovládání týče, MT-09 s převodovkou Y-AMT nemá spojkovou páčku ani řadičku. Místo toho má na pravém řídítku tlačítko AT/MT, které přepíná plně automatické řazení, nebo ruční řazení kolébkou na levém řídítku."
Hm, tak to bych volil raději E-Clutch od Hondy, kde lze kdykoli ovládat spojku ručně.
Ať si každý jezdi na čem chce. Měl jsem možnost se projet na spousty motorek, autemat byl supr,ale ještě jsem k tomu nedozral. Ted mám bábu v garáži xjr 1300 z 99 ,na elektriku je tam jen svetlo a blinkr. Jak tady psal borec ,že je bez nohy, tak pro něj Pecka,ještě by to chtělo doladit při zastavení,že sama bude držet balanc. Konkrétně yamaha už to vyladene má,ale ne na seriovkach.
A ježdění po zadnim je v prdeli...??
Nepytam sa, ze na co to je dobre? ale skor preco prave u MT-09? MT-09 vzdy bolo sportove nacinie, kde predsa islo o tu sportovost, pochopim keby to je v ponuke pre MT-07 alebo nieco slabsie a take na vseobecne vozenie. Naopak Honda s ich E-clutch to spravila fajn, zacala s modelom CB650R, ktory je prave ten typ motorky na vsetko.
Za mě
jedině
palec
nahoru
Neumíš řadit, tvl na sport to nepatří, tu páčku tam měli dát, na tom v životě nepojedu... bla bla bla... to je slyšet vždycky, když se něco takového objeví.
Když jsem před mnoha lety sednul poprvé na VFR s DCT, nevěřil jsem tomu... ale ta jízda... pánové, ta jízda s tím byla super.
Je fajn, že pořád existují motorky s páčkou a manuálním řazením, to hned tak nezmizí. A zároveň je fajn, že existují automaty nebo asistenti. Ono to nejen pomáhá s plynulostí, ale osobně to vnímám jako největší příspěvek k BEZPEČNOSTi.
Rozjezdy, zastavování, zatáčky, výběr nohy, na kterou se hodí motorka a vyřadit, parkování... to vše jsou situace, kde automat nejen pomůže, ale může zachránit život.
1 reakce
Chápu rozpačité názory, ke kterým bych se ještě před rokom přidal a možná byl ještě kritičtější, ale situace se trochu změnila a já bohužěl nechal svou levou nohu na sloupku od svodidel.Takže za mě v současné době super pecka nápad a myslím, že dost kluků to umožní si zase trochu zablbnout a snad i mě
1 reakce
mali zájsť ešte o krok ďalej a na uvoľnené miesto po spojkovej páčke premiestniť zadnú brzdu...
Bude to dobrý
jako většina věcí, který člověk bez vyzkoušení odsuzuje a po vyzkoušení si je koupí
Nechci to odsuzovat, když jsem to ještě nezkusil, ale na takovéhle motorce to ani nechci zkoušet

Pánové, man tento systém na Yamaze FJR 1300 , nejdřív jsem si říkal je to divný, pak jsem to vyzkoušel a dnes už nechci nic jiného. Mám i moto s klasickou spojkou, ale to pohodlí a rychlost řazení je úžasný. Sportovní jízda? Bez problémů i při využití plného výkonu na okruhu v Mostě. Jediné co my scházelo byla možnost automatického řazení i nahoru. Ale každý máme jiné preference. Já jsem ten paprda s pouze 148 koněma pod zadkem. Co se občas svěže rychle na okruhu . Ale každému to nemusí vyhovovat, to je jasné.
U divokýho streetfightera typu MT-09 to nějak nedává smysl, kór když z toho uplně odstranili páčku spojky. Tohle spíš na nějakýho tourera nebo nějakou klidnější páprdovskou motorku jako bejvaly NC.
No spíš u Tracera bych čekal takové představení.
2 reakce
Když jsem kupoval MT09 2021, byla to přesně motorka podle mého gusta. Sice tam nějaká elektronika je, ale ta, co dává smysl (trakce, abs, omezení zdvihu př. kola, QS), malý přehledný display, už i na tu dobu to byla překvapivě jednoduchá motorka.
Když přivřu obě oči, pochopím to u cesťáků, ne u raubíře jako 09. Ale tohle už začíná nebezpečně připomínat to, proč utíkám od aut - samé mačkátko, elektronika, kurvítko, odpojení šoféra. Dyť ani tu předchozí jednohuší generaci neudělali napoprvé dobře (svolávačka na soft, protože odpojoval plyn).
"Co se uživatelského ovládání týče, MT-09 s převodovkou Y-AMT nemá spojkovou páčku ani řadičku. Místo toho má na pravém řídítku tlačítko AT/MT, které přepíná plně automatické řazení, nebo ruční řazení kolébkou na levém řídítku."
Hm, tak to bych volil raději E-Clutch od Hondy, kde lze kdykoli ovládat spojku ručně.
1 reakce