yamaha_demo_tour




Yamaha Ténéré 700: Známe cenu i datum spuštění online objednávek

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
MotoTraveller (18) napsal 14.03.2019 v 09:40

Díky za cenné info. Z hodnocení ostatních lidí co mají MT07 a Tracera 700 si motor hodně chválí, takže si myslím, že to bude paráda. Už aby tu byla a mohla se vyzkoušet.

Bahnacek. (1) napsal 13.03.2019 v 08:46

Mě příjde ten motor výbornej pro moje použití - cestování v jednom , lehčí terény - jde pěkně od spoda bez kopanců a nahoře to už docela letí ,ale pořád to má člověk 100% pod kontrolou, na silnici bezpečně předjede atd , uvidíme jaka bude u XT700 převodovka jestli si trochu pohráli s prvníma dvěma kvaltama ,ale pořád je to univerzál tak tam bude kompromis , spotřeba na půjčeném traceru 700 byla pod 5 litru tady to bude podobné . Chci ted nové moto a stímhle doufám špatně nešlápnu

MotoTraveller (18) napsal 12.03.2019 v 08:46

Bahnacek:
Povídej já na Traceru 700 ani MT07 nejel. Sice motor na XT 700 může být trošku jinak naladěný, ale mohlo by to být dost podobné. Jaký máš z toho motoru pocity? Díky

Bahnacek. (1) napsal 12.03.2019 v 07:32

Na výstavě jsem jí prošel se zástupcem Yamahy bylo mi sděleno co bude ještě trochu jinak - posez je ok e a motor trochu znám z Traceru 700 , s Yamahou jsem nikdy problémy neměl a jejich zpracování - kvalita mi vyhovuje peníze připraveny a koncem března objednávám jednu modrou

Eso_Rimmer (383) napsal 12.03.2019 v 06:14

ant86- v tom pripade neni potreba uvadet ani ostatni udaje, jako spotreba, kazdy s tim pojede jinak, max.rychlost, to same, vykon a kroutak, ne kazdy to vyuzije atd. to je asi kravina, vid... samozrejme, ze rozlozeni hmotnosti hraje velkou roli, ale tvrdit, ze neni potreba znat hmotnost? to nemyslis vazne, vid

ant86 (3) napsal 11.03.2019 v 15:59

Suchá hmotnost rozhodně zavádějící je, ale to platí i o mokré, obojí jsou jen čísla, která se nějak chovají. Když bude podíl hmotnosti v horní části stroje větší, možná i Mig_35 při zvedání uzná, že se mu stroj jeví těžší, třebaže na gram váží stejně. Nemluvě o tom jak se rozložení hmotnosti jeví při jízdě, v zatáčkách, při skocích... tolik proměnných, že hmotnost vlastně ani není potřeba znát, ta prostě vychází z použitého objemu, materiálu, ceny...

MotoTraveller (18) napsal 11.03.2019 v 15:34

Přesně tak . Suchá hmostnost je zavádějící a nepoužitelná

Random99 - zkus si přečíst mé příspěvky úplně od začátku, aby jsi zjistil na co reaguji a zjistíš, že se nepovažuji za odborníka, ale pouze jsem opravoval zavádějící, špatné a nebo nepřesné informace Bohužel rejpalové se najdou všude a Mig_35 se ani nepochlubil, že je v tom na motorkářích odborník. Bohužel jsem na to přišel pozdě a zbytečně jsme to tu zaplevelili. Už se to nestane

vilemx (228) napsal 11.03.2019 v 14:23

Úplně všechny údaje o hmotnosti (suchá, mokrá, pohotovostní, provozní, celková, ...) jsou k prdu, protože se z neznalosti zaměňují nebo z vypočítavosti falšují .

No a ktěm koním, spíš než kvůli 150 koním v 9 tisících si tyhle nadupané potvory lidé kupují kvůli 50 koním ve 3 tisících a ne až v 10 tisicích

Eso_Rimmer (383) napsal 11.03.2019 v 11:34+1

sucha hmotnost je udaj akorat tak k prdu. nechapu, jak to nekdo muze obhajovat. to si mam pak jeste nekde zjistovat obsah naplni a pod.? blbost. pohotovostni hmotnost rekne naprosto vse. aneb proc to delat jednoduse, kdyz to jde slozite

matuS (26) napsal 11.03.2019 v 08:48

Random> vybrat nieco lahsie je uplne jednoduche - ktm 690 alebo husqvarna 701

Co sa tyka 150k, preco myslis, ze je to o honeni ega? Je to primerany vykon ak na motorke sedia dvaja s vecami.

random99 (5) napsal 10.03.2019 v 10:41

Vencysta: , ta je pěkná. Já musím vybrat něco lehčího...a to je docela těžké

vencysta (78) napsal 10.03.2019 v 10:19

random99: Mám objednáno toto
//www.motoguzzi.com/en_EN/motorbikes/enduro/V85-TT/V85-TT/

random99 (5) napsal 10.03.2019 v 09:42

Vencysta: a cos pořídil místo 660? To by mě zajímalo...
Mimochodem - stejně si všichni nakonec koupíme Hondu CB500x bo do většího terénu než na polňačku se nedostaneme a je levná a spolehlivá. Až ji udělají s 21 kolem, jdu hned pro ni.
To je jak s litrovýma naháčema se 150 koňmi - kdo je kupuje? Ten, kdo si honí ego. Na cestě jsou ty koně zcela nevyužitelné a na okruh jezdí 5 procent lidí a to ještě ti se supersporty.
Mig35 a Mototraveler - už jste v té své brutálně trapné přestřelce zjistili kdo je větší odborník, nebo ještě chcete pokačovat? Sorry jako...

vencysta (78) napsal 08.03.2019 v 11:55

Tenere 700 se mi od počátku líbila a předpokládal jsem, že nahradí mojí XT660Z, ale to, co Yamaha předvádí s jejím (ne)uvedením na trh, je velká blamáž a zklamáním jsou pro mě i některé její parametry, proto jsem se po nové motorce poohlédl jinde.

Mig_35 (345) napsal 08.03.2019 v 07:33-4

MT: samozřejmě, plnohodnotné informace sem chodí jen od tebe. Jak je ta motorka lehčí, než konkurence, jak má míň elektroniky, než konkurence atd. Ověřená informace je, když hoši z R/G dají na váhu a zjistí, že KTM má tu motorku skoro o deset kilo těžší, než uvádí v propagačních materiálech. A ty budeš dělat ověřenou informaci z informace, která je TBD:)

sirr (55) napsal 08.03.2019 v 06:58+1

Hold japka to maj do evropy daleko a nenaslouchaj tolik našemu trhu...
, nemá cenu tahat nože nad papírem a řešit pár kilokokotin...
T7 bude jistě SUPER UNI BAJK a bude velice oblíben

MotoTraveller (18) napsal 07.03.2019 v 21:38+1

Motorkáři vesele diskutujte a řešte věci ohledně XT 700 od toho to tu je . Co vás zajímá, na co jste přišli atd. Myslím, že všichni ocení pokud sem budete dávat ověřené informace, které nám řeknou více o této motce. Takové ty plky, domněnky a jedna bába povídala nás nebo aspoň mne bohužel neobohatí. Díky

MotoTraveller (18) napsal 07.03.2019 v 21:25

Mig_35
Musím se ohradit proti tomu co jsi napsal, protože to překrucuješ. Právě tobě jsem pár tvých zavádějících informací vyvrátil na základě dohledatelných fakt a informací . Můžeš mi říci, kde jsem podle tebe někomu vyvracel hlášky typu to nepojede, a je to vratké atd. a nebo kde jsem někomu něco vyvracel na základě domněnek ? Takové ty věci co nikdo neví, protože na ní ještě nejel. Díky

Mig_35 (345) napsal 07.03.2019 v 16:31

Hele mír možná se to nezdá, ale Yamaze fandím, já vlastně fandím každému:)
Ale celkově se mi směřování motocyklového průmyslu v oblasti enduro nějak nezdá. Hlavně Japonci začínají vytvářet crossovery. Např. Honda CRF450L, která zkřížila tupý motor s ostrými servisními požadavky. Nebo tahle Yamaha, s "výzorom" dakarského speciálu a se zdvihy 200 mm...

Mig_35 (345) napsal 07.03.2019 v 16:16

MT: hele tvoje slova

A už je tu mnoho příspěvků jak to stojí za prd, jak nepojede, jak bude vratká, atd,atd. Tak se tedy snažím ty nepravdivé a zavádějící informace vyvracet.

Ta druhá věta je v souladu s tou první? Protože nemůžeš vyvracet něco, co sám nevíš:) Vyvracíš domněnky domněnkama. Což může být v pořádku, diskutujeme, každý napíše, co si o tom myslí. Ale problém je, když potom někdo začne mít pocit, že je ambasadorem T700 a ostatním říkat, že jsou pitomci:) (pardon, že si nenastudovali fakta)

matuS (26) napsal 07.03.2019 v 15:03

Mototraveler> mne to zasa z obrazkov pride, ze ta motorka je velmi zranitelna. Najma prava strana, kopec veci takpovediac trci z ramu. To ked padne na kamene, tak kryt spojky a vodna pumpa su velmi ohrozene. Zadna brzdova pumpa je tiez na rane.

Od zaciatku (marketingovej kampane) sa mi ta motorka paci, ale cim viac detailov vylieza, tym je to horsie. A este nie je koniec. Za mna

vilemx (228) napsal 07.03.2019 v 14:03

MotoTraveller> Tomu, že T7 bude oproti podobným motorkám "vratká", svědčí o dost výš položený motor, nádrž, kyvka a relativně nízká hmotnost (když máme všechno vč. jezdce i báglů moc nahoru, motorka má snahu se kácet, malý Tiger 800 by mohl vyprávět). Navíc geometrie endur od Yamahy bývá spíš zatáčecí, než aby vedla rovně, jak naopak podvozky ladí třeba Honda. Teoretizuji na základě osobních zkušeností, třeba jsem úplně vedle a ten skluz v uvedení na trh je způsoben prací na jejím vyladění, aby z T7 byl etalon ve stabilitě

MotoTraveller (18) napsal 07.03.2019 v 13:34

Mig_35
Pokud si přečteš mé příspěvky, tak nenajdeš nic co není pravda. Vše je na základě veřejně známých informací. Vždy se snažím argumentovat věcně a odkazuji jen na fakta. Na rozdíl od mnoha jiných, kteří na základě fotografií a nebo okouknutí na výstavě hodnotí jak se bude chovat, jak pojede, jak má špatné zdvihy a při tom netuší že stejné nebo menší má 90% cendur, atd., atd. Někteří ani nepoznají předprodukční verzi z Motosalonu 2019 a sériovku z Milána 2018. V Miláně byla představená v Listopadu 2018. V prospektu Yamahy se od vystavené v Miáně neliší, to znamená že jestli tam budou nějaké změny tak spíše drobné. Nevím proč jim to tak trvá. Jestli ještě něco ladí nebo řeší výrobní linku. To se asi nedozvíme

Jenik789 (12) napsal 07.03.2019 v 13:31+1

Mne se T7 libi svoji koncepci, ale neco bych na ni take vylepsil. Co vlastne chci? Spolehlivou motorku, ktera mi zvladne i neco malo vic nez jen asfalt/polnacku, kterou kdyz odlozim tak proste jeste odjedu. Motorku ktera nebude tezka a bude za slusnou cenu. Jsem zvedav na predvadeci jizdu, ale T7 se mi jevi jako dobry vyber pro to co od motorky ocekavam.
Ruzne dalsi drobnosti - barevny displej, aby to byla legenda (jako argumentuji nekteri nepotrebuji, legenda nejezdi ale je jen marketingovy pojem) kontrolu trakce, pripojeni na mobil atd... tak nutne nepotrebuji pro jizdu

Mig_35 (345) napsal 07.03.2019 v 13:08

těžko můžeš vyvracet nějaké informace, když je máš akorát z doslechu stejně jako všichni ostatní:)
nejel jsi na tom stejně jako ti druzí...
hmotnost známá není, proto se neuvádí. možnosti jsou dvě, buď to není na chlubení, nebo se motorka, a tomu věřím spíš, ještě pořád dolaďuje, protože to zpoždění je nebetyčné.

MotoTraveller (18) napsal 07.03.2019 v 12:56

Vilemx
Nemyslím si, že bych byl loajálním zastáncem značky, ale štve mne když někdo plácá zavádějící informace, které se pak šíří dál. Někteří motorku ani neviděli a nikdo z nás se na ní zatím neprojel. A už je tu mnoho příspěvků jak to stojí za prd, jak nepojede, jak bude vratká, atd,atd. Tak se tedy snažím ty nepravdivé a zavádějící informace vyvracet. Zkus si něco takového napsat třeba k BMW nebo Africe, to bude fičák . Máš pravdu XT 700 se mi líbí, protože vypadá jako funkční cenduro se kterým když lehnu tak s ním zase odjedu a ne jako Star trek ze kterého budou lítat trsátka. Fakt se těším na předváděčku a věř tomu, že pokud se mi nebude něco líbit tak to řeknu.

MotoTraveller (18) napsal 07.03.2019 v 12:40

Johnny S08
S váhou jsem reagoval na dřívější příspěvky ve kterých pisatelé tvrdili, že je XT 700 těžší a při tom ani neznali její váhu a také motají suchou s pohotovostní atd. . Tak jsem jim to zkoušel vysvětlit. Já osobně kilo sem a kilo tam neřeším .

MotoTraveller (18) napsal 07.03.2019 v 12:33+1

MatuS
Máš pravdu, také jsem to jen slyšel, a nevím jak je elektroinstalace u obou motorek řešená - co se týče dojetí při různých poruchách. Co se týče asistentů atd. tak jsou na tom podobně jen XT 700 pravděpodobně nemá kontrolu trakce . Což je malý rozdíl. Přístrojovka je u KTM LCD display a u XT 700 klasický monochromatický panel. KTM má ještě propojení Bluetoth s mobilem. LCD-čka a TFT-čka ještě nemají na motorkách moc najeto a tak těžko říct co od nich po 5 či 10 letech čekat. Třeba budou v pohodě. Také elektroinstalace u starší 950 a 990 měla nějaké problémy - info od kamarádů co jí mají a, ale jak je to teď u nových modelů netuším.

Takže díky za zamyšlení tuhle informaci jsem neměl nastudovanou a hodil jsem jí do jednoho pytle s např. BMW atd.což byla chyba.

vilemx (228) napsal 07.03.2019 v 12:30+1

Mototraveller> tak nějak si představuji loajálního zastánce značky :))

Ale teď k podstatnějším věcem. Pokud sériovka má mít dělené sedlo, přestože předprodukční mají jednodílné, sériovka dostane jiný podvozek, než je na těch drsných driftovacích promo materiálech, tak to je jasný signál vyklízení enduropozice a směřování na poklidné cestování. Ono také co očekávat s 50 kW, navíc v malém dvouválu, ale zato něco přes 200 kg, ke všemu našťouchanými dost nahoru... to porovnání výšky motoru, čepu zadní kyvky a nádrže je fakt propastné, T7 bude pěkně vratká potvora :(
Chápu, že suchá hmotnost může ve výsledku porovnání dvou motorek dělat divy. To ale platí u odlišných koncepcí, jako třeba vodník vs. vzducháč nebo s olejovým chlazením, kde je toho oleje dvojnásobek. Tipuji, že T7 vs. 790 bude mít plus mínus těch náplní stejně (benzín neberu).
S tou na elektroniku chudou výbavou T7 vs. 790 to je fakt (méně HW, tedy čidel a kabelů, akčních členů) nebo jen marketingové okecání ušetřených peněz za programátory (méně SW funkcí)?

JohnnyS08 (219) napsal 07.03.2019 v 12:00

MotoTraveller> KTM žádnou auru nedotknutelnosti nemá, rozhodně ne v mojich očích. Poukazoval jsem na to, že tebou popisovaný dojmy z před-předprodukční verze byly čistě pozitivní + ohromný jásot nad tím, že to bude o dvě kila lehčí než KTM.

Prototypy z výstav jsem viděl taky. V něčem se mi ta motorka líbí, ale vidim tam i dost nedostatků. S finálním názorem počkám, až se na ní svezu.

Ale určitý rozladění ve mě asi zůstane, bo představení prvního prototypu před 5 (!) lety nám Yamaha slibovala revoluci a tak se teď podle všeho jaksi nekoná.

Mig_35> Nevim, co si představit pod pojmem "terén". Pokud přejíždění gum a skákání klád, tak to s cenurem neprovozuju. Pokud výjezdy na kopce někde na Balkáně nebo v Karpatech, tak na to poloprázdnou nádrž opravdu nepotřebuju...

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist