Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Krásná motorka. Před rokem jsem si pořídil červeno-bílou kombinaci. Jsem maximálně spokojený. Najeto mám 4500 km. Přestože mám i jiné motorky, nejradši teď sedám na Tenerku. Ale tato barevná kombinace se mi líbí ještě víc.
Tak jsem si ji (tu normální, červenobílou...) dneska schválně prohlíd pořádně "na živo" a musím přiznat, že vypadá líp než na fotkách. Taky už měla přidělaný nějaký madla s nosičem, co nejvíc (stejně jen kousek...) zvednutej přední blatník a za ním neměla tak šílený výtvory, jako jsou tady a jinde na fotkách.
Ale na malej nádrži a blbě vedeným výfuku rozhodně trvám...
A ještě jsem zapomněl - OTEVŘETE SI NÁDRŽ !!! Celý víčko zůstane na klíči (nijak nespojený s nádrží...) to mne teda zarazilo...
Tak se tak dívám, jako majitel její předchůdkyně YT XT660Z , na DESIGN a...
Na první pohled vidím snad ještě nižší přední blatník, za ním "půlku prádelního koše" (a to se to ještě proti prvním verzím hodně zlepšilo...), "nenápadně" menší nádrž, samozřejmě "boční" výfuk (trubky pod motorem...) jak urvanej patník a i nějaká ta madla mi tam trochu chybí...
Jízdní vlastnosti budou určitě většinově nesrovnatelně lepší, ale "designově" bych furt dal přednost tej mej starej (už tenkrát jsem tvrdil, že bych chtěl Tenerku, ale měla by jezdit asi jako Versys, což tahle určitě jezdí...) a to se mnoha lidem už tenkrát nelíbila...
Prostě za těch -náct let jsem čekal nějak víc...
Tenerere je moc pěkná motorka a v téhle barvě obzvlášť, ale kdyby místo Akrapa za 20 tis raděj sáhly na podvozek. Pak by mi ten název Rally Edition dával větší smysl.
Tak abychom PR článek shrnuli : polepy, akrap (design), kryty motoru (váha+), chladiče a řetězu, sedlo, guma na nádrži a gripy. Cena neznámá..Jinými slovy japonský marketing kopíruje německý. Irenko proč?
V krasnych barvach. Neni asi jine motorky, kde bych pri predstaveni nove motorky tak postradal hodici se lakovani. Ty tri zakladni barvy mi prisly fakt slabota.
Sláva, konečně tomu dali důstojný kabátek! Tenere je jen jedna a zaslouží si být vidět, budit respekt
Obrázky barevných úprav majitelů lítají po sítích už nějaký čas. Jsem rád, že se toho továrna chytla. Doplňky vypadají, že jsou z nabídky origo příslušenství Yamaha. Celkově teda spíš kosmetika, ale prospěšná. Doufám, že cena zůstane příznivá!
Reklamní fotky ze Sahary jsou vždycky paráda. Ale pak si to tady většinou koupí někdo, kdo:
1. nikdy nejel v terénu a ani to nemá v úmyslu
2. neví, co s ním ty dva metráky v terénu udělají, takže to radši ani neriskne
3. při pokusu o jízdu v terénu to lehce očeše a příště už takovou pitomost neudělá
Mám pocit, že tý původní tenerce z roku 1983 se stejně nevyrovná.
Krásná motorka. Před rokem jsem si pořídil červeno-bílou kombinaci. Jsem maximálně spokojený. Najeto mám 4500 km. Přestože mám i jiné motorky, nejradši teď sedám na Tenerku. Ale tato barevná kombinace se mi líbí ještě víc.
Tak jsem si ji (tu normální, červenobílou...) dneska schválně prohlíd pořádně "na živo" a musím přiznat, že vypadá líp než na fotkách. Taky už měla přidělaný nějaký madla s nosičem, co nejvíc (stejně jen kousek...) zvednutej přední blatník a za ním neměla tak šílený výtvory, jako jsou tady a jinde na fotkách.
Ale na malej nádrži a blbě vedeným výfuku rozhodně trvám...
A ještě jsem zapomněl - OTEVŘETE SI NÁDRŽ !!! Celý víčko zůstane na klíči (nijak nespojený s nádrží...) to mne teda zarazilo...
Spíš to měli srovnat s rallýčkama YZE 750 a 850. Taky měli potencionálně nevhodnej motor ze silničního stroje.
To si kupim
Kdyby tam namontovali vodítko řetězu, to už by jim upadly ručičky?, nebo by na tom finančně vykrváceli?
Tak cena je 3 kila.
https://www.tipmoto.com/motorky/yamaha/429656-tenere-700-rally-edition-novinka.html
Tak tenerka s nějakejma krytama navíc..ale v těch barvách vypadá kurevsky dobře
Ten poměr dvouvál 700-váha mi přijde dobrej..
Tak se tak dívám, jako majitel její předchůdkyně YT XT660Z , na DESIGN a...
Na první pohled vidím snad ještě nižší přední blatník, za ním "půlku prádelního koše" (a to se to ještě proti prvním verzím hodně zlepšilo...), "nenápadně" menší nádrž, samozřejmě "boční" výfuk (trubky pod motorem...) jak urvanej patník a i nějaká ta madla mi tam trochu chybí...
Jízdní vlastnosti budou určitě většinově nesrovnatelně lepší, ale "designově" bych furt dal přednost tej mej starej (už tenkrát jsem tvrdil, že bych chtěl Tenerku, ale měla by jezdit asi jako Versys, což tahle určitě jezdí...) a to se mnoha lidem už tenkrát nelíbila...
Prostě za těch -náct let jsem čekal nějak víc...
1 reakce
jako proč ne,, když už je technika z osmdesátých let, tak proč ne i design
2 reakce
Tenerere je moc pěkná motorka a v téhle barvě obzvlášť, ale kdyby místo Akrapa za 20 tis raděj sáhly na podvozek. Pak by mi ten název Rally Edition dával větší smysl.
Myslím že toto se Yamaze opravdu povedlo
1 reakce
Barvy hezky, ale na fotkach s 35 let starou babkou vynikne fakt mala svetla vyska...
já bych sáhnul bez zaváhání po verzi 1983 je pořád krásná
Nevím proč ale ta Tenerka se mi líbí čím dal víc a tohle lakovani kór... navíc to vůbec není moje objemová kategorie ... kurde starnu nebo co ?
Tak abychom PR článek shrnuli : polepy, akrap (design), kryty motoru (váha+), chladiče a řetězu, sedlo, guma na nádrži a gripy. Cena neznámá..Jinými slovy japonský marketing kopíruje německý. Irenko proč?
Pěkná a moc povedený promo video ...
Video
V krasnych barvach. Neni asi jine motorky, kde bych pri predstaveni nove motorky tak postradal hodici se lakovani. Ty tri zakladni barvy mi prisly fakt slabota.
No co ten nízký blatník?
3 reakce
Normálně mě endura vůbec neberou, ale tohle se mi líbí fest.
Tak jsem se krásně zasmál...Rally edice, která mimo polepů vlastně voubec nic nemá. Kdyby se na to Yamaha vykašlala, udělala by lépe.
4 reakce
Sláva, konečně tomu dali důstojný kabátek!
Tenere je jen jedna a zaslouží si být vidět, budit respekt
Obrázky barevných úprav majitelů lítají po sítích už nějaký čas. Jsem rád, že se toho továrna chytla. Doplňky vypadají, že jsou z nabídky origo příslušenství Yamaha. Celkově teda spíš kosmetika, ale prospěšná. Doufám, že cena zůstane příznivá!
Zůstává srdcofka a tahle barva tuplem.
Reklamní fotky ze Sahary jsou vždycky paráda. Ale pak si to tady většinou koupí někdo, kdo:
1. nikdy nejel v terénu a ani to nemá v úmyslu
2. neví, co s ním ty dva metráky v terénu udělají, takže to radši ani neriskne
3. při pokusu o jízdu v terénu to lehce očeše a příště už takovou pitomost neudělá
3 reakce
Buď je ta nová Tenera těhotná nebo má pivní břicho.
2 reakce
Krasavica