Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Lidi,je to povedenej kus železa.Jen je mi docela líto,že neni vůbec jasný,jestli se bude prodávat i tady u nás a další věc je,že pokud se sem dostane,tak kolik bude stát? V USA je jeho cena 10 990 dolarů (cca 212 tis. Kč). Myslíte že bude tady taky za ty prachy???
Nevím jak je to možné, ale přísahám, že jsem dneska toho Strykera viděl v Uherském Brodě. Už i s laděným výfukem. Značka určitě nebyla česka ani slovenská...že by to byl nějaký dovoz? Ale naživo vypadá o hodně líp než tady na foto
Kdybychom měli dvě stejné, ale naprosto stejné krabičky od sirek, z nichž jedna byla japonská a jedna americká, kterou by si vybral DMC??? Pochopitlně tu americkou... Zbytek nezaslepených by se podíval dovnitř a pak se teprve rozhodl...
DMC.Motochulin / GarageCafe / Desperados / CHEF / lordKakacek> Čoveče jak kdy , podle nálady , ale řeknu ti že teda píšou... A co bereš ty? Že bych to taky zkusil... Podle počtu tvých profilů zde na motorkářích hádám že to bude něco fakt silnýho!
Jinak když už jsme v tom, která napodobenina HD je podle tebe nejlepší? Zatím pořád vede Yamaha , tak že bys to trochu rozčísnul?! Yuki Daytona je taky dobrá , ale zase nemá to véčko chjo...
A příště napiš klidně ze svýho profilu , mně to neva...
Row Tomor: Hmotnost jsem si vygooglil, ve článku nebyla. Hledám, čím nahradit Virago, ale protože jsem občas nucen projet se i mimo asfalt, tak jsou třísetkilové obludy automaticky mimo hru - ty bych v terénu neukočíroval.
DMC.motobiker> ale tak XVS1300A Midnight Star váží 303kg, a tohle má jen jinej tvar Nicméně v tom článku nějak nemohu najít info o hmotnosti, zřejmě bylo odstraněno? Možná se to vztahovalo k té macaté 210 cm široké zadní gumě
1100Virago> Když na ten stroj tak koukám, tak se mi ta váha taky zdá docela nepochopitelná , i ta moje stará XV500 je celá "plechová" a váží pod 200 Kg... Hodně navíc bude určitě dělat ten "Softailovej" rám , stařší Virago vlastně rám ani nemá , motor s vodním chlazením něco málo taky hodí, ale tolik to zase nebude... Těžko říct, buď je ten stroj o tolik větší , a nebo je ten údaj uveden nepřesně , tolik neváží ani velký Softaily od HD! Každopádně proti starších XVčkům je celá motorka masivnější, ale proč by taky ne , sériovej čopr nikdy nebude takovej jako samodomo stavba...
Motoholik> Je to tak , všechny velký XVčka jsou hodně povedený , k dokonalosti by jim pomohlo snad už jen rozdělit zdvihací tyčky do dvou trubek jako to má HD nebo některé starší stroje, např. Norton... Ale jinak super , mně se nejvíc líbí Warrior , ale ten už není tak úplně podle HD...
Tak za mě je nejpovedenější stroj podle HD jako předlohy XV 1600. Ať si kdo chce co chce říká
martinn: pokud ve Strykeru vidíš Fury, můžeš tam stejně dobře vidět i HD Ale Fury naživo vypadá jen jako hodně laciná náhražka.
Já to pochopil
Ale Virago má plastové jen boční kryty (kapsy), jinak je to taky všechno poctivá plechařina. Proti Strykerovi má navíc těžký kardan, vpředu o kotouč víc, opěrku odlitou ze železného masívu... Nějak se mi nezdá, že by 200 kubíků a pár litrů vody navíc ospravedlňovalo skoro stokilovou přítěž.
1100Virago> VN800 je taky dost povedená , ale ten DragStar na mě i přes sekundární převod kardanem přecijen působí lépe , třeba ten jeho rám je naprosto špičková replika , a celkové provedení i v detailech je ještě o dost dál než na Kawě... Myslím teď teda pouze DragStara XVS650 , 11ka už tak povedená není...
Jinak k tématu, ten Stryker samozřejmě jako plnohodnotná náhrada za HD sloužit nemůže , ale třeba v porovnání s Hondou VTX1300 je zde vidět alespoň nějaká snaha přiblížit se svému vzoru , takže narozdíl od VTX tohle snad nebude jen laciná plastová hračička , ale pořádnej kus železa jak má být , no možná i proto ta váha...
Jen toho vzducháče je škoda , ten do čopra nepatří...
Ježíši, Virago má suchou hmotnost 221 kilo, o čtvrt století novější Stryker má o sto kilo víc. Co je to za chopper, když to váží víc než kdejaké cruisery?
DMC.motobiker: "nejlepší kopie HD" je podle mě VN800...
Nechcem Vám do toho moc kecať, len som si prečítal od vrchu pár príspevkov ale chlape (bizon cz) asi si zaspal dobu. Pobavil si ma, že kríza, že kde je chróm???
Hmm tak druhy MTcko tu zase neni, tak snad na pres rok. Stejně porad doufam, že to bude roadster s motorem z TDMka. Roadster stredni raze yamaze dost chybi a dava si ji komplet evropska konkurence.
Jinak co se tyce toho vodnika. Podle me jedina pricina jsou emise a s nimi spojene omezeni. Aby moto mela vykon jako driv musi mit vodou chlazeny motor - vim ze mi bude spousta lidi oponovat. Je to stejny jako u aut. Diesel bez turba uz je nemyslitelny a do par let to tak bude i u benzinaku. Holt zelenej teror je zelenej teror...
Naprosto souhlasim s nazorem ze Yamaze chybi cenduro stredniho objemu. Tdm je 900 to uz je treba pro me zbytecny. I kdyz si ji stejne asi poridim. Navic je to pristi rok 9. rocnik. Bojim se trochu ze prijde modernizace a s tim motor z tenerky 1200. Bylo by tak tezky udelat z 900 motor o objemu rekneme 500 az 700 ? vykon klidne okolo 60 - 70 kobyl. Cca o 10 kilo lehci stroj ? Nizsi spotreba ? Podle me by to nebyl problem. Kawa Versys i malej V strom se prodavaj vyborne. Vzdyt TDM muzou byt dve. U Suzi to funguje podle me dobre.
Teda ten Stryker to je hrozná zrůdnost... Hraje si to na něco na co to nemá... Ale spolu i s tou Yuki Daytonou to není kopie HD Sportsteru , jelikož u obou těchto náhrašek je jasně vidět spíše pokus o napodobení Softailů , a to nejen tím rámem... Yuki je v tomto ohledu rozhodně povedenější a víc se podobá své předloze, ovšem to by před ní nesměl spatřit světlo světa DragStar , takže titul "nejlepší kopie HD" si stále drží Yamaha... Jinak ten vodník v tom taky nechápu , dřív měli téměr stejný výkon i z pětikule a stačil na to vzducháč , dneska to takhle prasí... Ostatní stroje jsou klasika, nic moc pěkného pro oko , ale snad budou alespoň dobře sloužit , no a jediné na co se dá aspoň trochu koukat je ta MT-03, a i když se mi velké Asijské naháče nikdy moc nelíbily, musím uznat že ten XTR 1300 je opravdu pěknej a je to tu z těch všech "designerských omylů" asi jediná mašina, která si stále zachovává ten klasický look všech těch starých Evropských strojů , ze kterých původně pochází! To už se dneska u čongů moc často nevidí...
moc hezkej stroj, ale trochu více se mi líbi Rider od Yamahy :)
Lidi,je to povedenej kus železa.Jen je mi docela líto,že neni vůbec jasný,jestli se bude prodávat i tady u nás a další věc je,že pokud se sem dostane,tak kolik bude stát? V USA je jeho cena 10 990 dolarů (cca 212 tis. Kč). Myslíte že bude tady taky za ty prachy???
Stryker se mi líbí tedy převelice. Kupovat ho nebudu bo mám novýho Haryka. Ale je to moc pěkný stroj, vejfuky a kola má nádherný!!!
Star Stryker,bych spíš řekla mírně okopírovaná Victory.
a byl cernej co? jj tak to je raider ,,,kamarad se nedavno vratil do cr
Nebyl to spíš Raider???
Nevím jak je to možné, ale přísahám, že jsem dneska toho Strykera viděl v Uherském Brodě. Už i s laděným výfukem. Značka určitě nebyla česka ani slovenská...že by to byl nějaký dovoz? Ale naživo vypadá o hodně líp než tady na foto
Kdybychom měli dvě stejné, ale naprosto stejné krabičky od sirek, z nichž jedna byla japonská a jedna americká, kterou by si vybral DMC??? Pochopitlně tu americkou... Zbytek nezaslepených by se podíval dovnitř a pak se teprve rozhodl...
to motobiker: dobrej hit.
DMC.Motochulin / GarageCafe / Desperados / CHEF / lordKakacek> Čoveče jak kdy , podle nálady , ale řeknu ti že teda píšou... A co bereš ty? Že bych to taky zkusil... Podle počtu tvých profilů zde na motorkářích hádám že to bude něco fakt silnýho!
Jinak když už jsme v tom, která napodobenina HD je podle tebe nejlepší? Zatím pořád vede Yamaha , tak že bys to trochu rozčísnul?! Yuki Daytona je taky dobrá , ale zase nemá to véčko chjo...
A příště napiš klidně ze svýho profilu , mně to neva...
to DMC.motobiker: co bereš za drogy? Napiš, koupím si to taky . Jsou asi fakt super.
Row Tomor: Hmotnost jsem si vygooglil, ve článku nebyla. Hledám, čím nahradit Virago, ale protože jsem občas nucen projet se i mimo asfalt, tak jsou třísetkilové obludy automaticky mimo hru - ty bych v terénu neukočíroval.
jinak v tom článku bylo více překlepů, další je myslím Yamaha XV1200Z SuperTénéré
DMC.motobiker> ale tak XVS1300A Midnight Star váží 303kg, a tohle má jen jinej tvar Nicméně v tom článku nějak nemohu najít info o hmotnosti, zřejmě bylo odstraněno? Možná se to vztahovalo k té macaté 210 cm široké zadní gumě
1100Virago> Když na ten stroj tak koukám, tak se mi ta váha taky zdá docela nepochopitelná , i ta moje stará XV500 je celá "plechová" a váží pod 200 Kg... Hodně navíc bude určitě dělat ten "Softailovej" rám , stařší Virago vlastně rám ani nemá , motor s vodním chlazením něco málo taky hodí, ale tolik to zase nebude... Těžko říct, buď je ten stroj o tolik větší , a nebo je ten údaj uveden nepřesně , tolik neváží ani velký Softaily od HD! Každopádně proti starších XVčkům je celá motorka masivnější, ale proč by taky ne , sériovej čopr nikdy nebude takovej jako samodomo stavba...
Motoholik> Je to tak , všechny velký XVčka jsou hodně povedený , k dokonalosti by jim pomohlo snad už jen rozdělit zdvihací tyčky do dvou trubek jako to má HD nebo některé starší stroje, např. Norton... Ale jinak super , mně se nejvíc líbí Warrior , ale ten už není tak úplně podle HD...
Tak za mě je nejpovedenější stroj podle HD jako předlohy XV 1600. Ať si kdo chce co chce říká
martinn: pokud ve Strykeru vidíš Fury, můžeš tam stejně dobře vidět i HD Ale Fury naživo vypadá jen jako hodně laciná náhražka.
Já to pochopil
Ale Virago má plastové jen boční kryty (kapsy), jinak je to taky všechno poctivá plechařina. Proti Strykerovi má navíc těžký kardan, vpředu o kotouč víc, opěrku odlitou ze železného masívu... Nějak se mi nezdá, že by 200 kubíků a pár litrů vody navíc ospravedlňovalo skoro stokilovou přítěž.
Ajajaj , chybyčka se vjoudila , mělo tam být: "Jen toho vzducháče je škoda , vodník do čopra nepatří... " no ale co už , editovat se to nedá...
1100Virago> VN800 je taky dost povedená , ale ten DragStar na mě i přes sekundární převod kardanem přecijen působí lépe , třeba ten jeho rám je naprosto špičková replika , a celkové provedení i v detailech je ještě o dost dál než na Kawě... Myslím teď teda pouze DragStara XVS650 , 11ka už tak povedená není...
Jinak k tématu, ten Stryker samozřejmě jako plnohodnotná náhrada za HD sloužit nemůže , ale třeba v porovnání s Hondou VTX1300 je zde vidět alespoň nějaká snaha přiblížit se svému vzoru , takže narozdíl od VTX tohle snad nebude jen laciná plastová hračička , ale pořádnej kus železa jak má být , no možná i proto ta váha...
Jen toho vzducháče je škoda , ten do čopra nepatří...
Ježíši, Virago má suchou hmotnost 221 kilo, o čtvrt století novější Stryker má o sto kilo víc. Co je to za chopper, když to váží víc než kdejaké cruisery?
DMC.motobiker: "nejlepší kopie HD" je podle mě VN800...
Nechcem Vám do toho moc kecať, len som si prečítal od vrchu pár príspevkov ale chlape (bizon cz) asi si zaspal dobu. Pobavil si ma, že kríza, že kde je chróm???
Já teda v tom Strykeru vidím Hondu Fury (VT1300CX), na první pohled
Hmm tak druhy MTcko tu zase neni, tak snad na pres rok. Stejně porad doufam, že to bude roadster s motorem z TDMka. Roadster stredni raze yamaze dost chybi a dava si ji komplet evropska konkurence.
WR v bily absolutne nadherny ..
+ plechovy blatniky
+ sklon a vzhled predku vcetne svetla
+ kaplicka na riditkach
+ "rovnejsi" posez
+ remen misto kardanu (o retezu nemluve)
- PROC NE VZDUCHAC ? !!!
- mala nadrz
- myslim, ze 130/90-18 by byla lespi
- vim, ze je krize, ale KDE JSOU CHROMY ?
Jinak asi to nejlepsi ve sve kategorii, co se letos objevilo na trhu.
"...je jako sekundární převod na macatou 210 cm širokou zadní gumu..." - wow, zadni guma siroka dva metry? A jak se na tom zataci?
Jinak co se tyce toho vodnika. Podle me jedina pricina jsou emise a s nimi spojene omezeni. Aby moto mela vykon jako driv musi mit vodou chlazeny motor - vim ze mi bude spousta lidi oponovat. Je to stejny jako u aut. Diesel bez turba uz je nemyslitelny a do par let to tak bude i u benzinaku. Holt zelenej teror je zelenej teror...
Naprosto souhlasim s nazorem ze Yamaze chybi cenduro stredniho objemu. Tdm je 900 to uz je treba pro me zbytecny. I kdyz si ji stejne asi poridim. Navic je to pristi rok 9. rocnik. Bojim se trochu ze prijde modernizace a s tim motor z tenerky 1200. Bylo by tak tezky udelat z 900 motor o objemu rekneme 500 az 700 ? vykon klidne okolo 60 - 70 kobyl. Cca o 10 kilo lehci stroj ? Nizsi spotreba ? Podle me by to nebyl problem. Kawa Versys i malej V strom se prodavaj vyborne. Vzdyt TDM muzou byt dve. U Suzi to funguje podle me dobre.
Teda ten Stryker to je hrozná zrůdnost... Hraje si to na něco na co to nemá... Ale spolu i s tou Yuki Daytonou to není kopie HD Sportsteru , jelikož u obou těchto náhrašek je jasně vidět spíše pokus o napodobení Softailů , a to nejen tím rámem... Yuki je v tomto ohledu rozhodně povedenější a víc se podobá své předloze, ovšem to by před ní nesměl spatřit světlo světa DragStar , takže titul "nejlepší kopie HD" si stále drží Yamaha... Jinak ten vodník v tom taky nechápu , dřív měli téměr stejný výkon i z pětikule a stačil na to vzducháč , dneska to takhle prasí... Ostatní stroje jsou klasika, nic moc pěkného pro oko , ale snad budou alespoň dobře sloužit , no a jediné na co se dá aspoň trochu koukat je ta MT-03, a i když se mi velké Asijské naháče nikdy moc nelíbily, musím uznat že ten XTR 1300 je opravdu pěknej a je to tu z těch všech "designerských omylů" asi jediná mašina, která si stále zachovává ten klasický look všech těch starých Evropských strojů , ze kterých původně pochází! To už se dneska u čongů moc často nevidí...
Krásná je ta WR 125, asi nejlepší dvacka současnýho trhu