Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak já si také dovolím pár písmenek. Z mého pohledu je to legrační, nebo spíš smutný, když někdo používá design dvoutaktních speciálů na dnešních traktorech. Bývalý šéf Yamahy pan Kawakami, se musí v hrobě obracet...
Podľa mňa aj červený pás je úplne v poriadku, aj s tou "trumpetou". Je to jasný odkaz na RD (foto 25/25) a nejaké zošikmenie "generálnej línie" nahore či dole by bola asi chyba.
Pozrite si napr. fotku 19/25, tam je vidieť dominanciu horizontálnych línií tvarovania kapotáže a správne smerovanie červeného pásu. Všetko v duchu starých čias.
Nejaké zošikmenia modernej "harlekínskej" doby tu podľa mňa nemajú miesto, nakoľko odkaz je vyjadrený len farbami...
Nemohu si pomoci, ale ten vodorovny cerveny pruh jde proti vsem zvedajicim se krivkam motocyklu. A navic ta trumpeta na jeho prednim zacatku...
Osobne bych ten pruh natocil nejakych 10° a pote by to nemelo chybu.
Bohužel se to Kájovi s YARTem při 24Hours Bol d´Or 2021 nepodařilo
Můj tatínek vždycky při poruchách strojů našich čs. jezdců na českých motocyklech říkal *jsou to jen stroje*, takže se to v případě DNF týmu YART s naším Karlem Hanikou zase jednou potvrdilo .
Zpěvák Chris Rea přirovnává v jedné jeho písni technological breakdown cestě do pekla a to potkalo YART při legendární čtyřiadvacítce Bol d´Or , ale zdaleka ne jako jediný tým .
Jejich R1 byla určitě perfektně připravená, tréningy a kvalifikacemi dostatečně *zajetá*, aby to 24Hours martýrium vydržela, přestože v každém kole, jak jeden z komentátorů zmínil, dostala na rovince Mistral maximální *nálož*.
Kdysi jsme jezdili na Velkomeziříčském okruhu rovinku obdobné délky zdaleka ne tolikrát a přesto tam (tehdejší !) motory "hořely". *Japonci* dobře věděli, proč v minulosti považovali šedesát kilometrů dlouhou trať TT na ostrově Man za nejlepší test jejich motorů, protože těch úseků pod plným plynem je tam *požehnaně* ...
Nie je to ďaleko, čo design starých dvojtaktných špeciálov natiahnú aj na e-bajky...
To už len zachránia svet...
Tak já si také dovolím pár písmenek. Z mého pohledu je to legrační, nebo spíš smutný, když někdo používá design dvoutaktních speciálů na dnešních traktorech. Bývalý šéf Yamahy pan Kawakami, se musí v hrobě obracet...
Parádne kúsky.
afro-r1 , vidím to trochu inak.
Podľa mňa aj červený pás je úplne v poriadku, aj s tou "trumpetou". Je to jasný odkaz na RD (foto 25/25) a nejaké zošikmenie "generálnej línie" nahore či dole by bola asi chyba.
Pozrite si napr. fotku 19/25, tam je vidieť dominanciu horizontálnych línií tvarovania kapotáže a správne smerovanie červeného pásu. Všetko v duchu starých čias.
Nejaké zošikmenia modernej "harlekínskej" doby tu podľa mňa nemajú miesto, nakoľko odkaz je vyjadrený len farbami...
2 reakce
Nemohu si pomoci, ale ten vodorovny cerveny pruh jde proti vsem zvedajicim se krivkam motocyklu. A navic ta trumpeta na jeho prednim zacatku...
Osobne bych ten pruh natocil nejakych 10° a pote by to nemelo chybu.
Bohužel se to Kájovi s YARTem při 24Hours Bol d´Or 2021 nepodařilo


Můj tatínek vždycky při poruchách strojů našich čs. jezdců na českých motocyklech říkal *jsou to jen stroje*, takže se to v případě DNF týmu YART s naším Karlem Hanikou zase jednou potvrdilo .
Zpěvák Chris Rea přirovnává v jedné jeho písni technological breakdown cestě do pekla a to potkalo YART při legendární čtyřiadvacítce Bol d´Or , ale zdaleka ne jako jediný tým .
Jejich R1 byla určitě perfektně připravená, tréningy a kvalifikacemi dostatečně *zajetá*, aby to 24Hours martýrium vydržela, přestože v každém kole, jak jeden z komentátorů zmínil, dostala na rovince Mistral maximální *nálož*.
Kdysi jsme jezdili na Velkomeziříčském okruhu rovinku obdobné délky zdaleka ne tolikrát a přesto tam (tehdejší !) motory "hořely". *Japonci* dobře věděli, proč v minulosti považovali šedesát kilometrů dlouhou trať TT na ostrově Man za nejlepší test jejich motorů, protože těch úseků pod plným plynem je tam *požehnaně* ...
Dobře se té Jamky drží. Kdo je to? Děkuji