motopoint_unor_shad




Yamaha R9 je konečně tady, na svět ji doprovodila vylepšená R3

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
technasia (2168) napsal 12.10.2024 v 11:32

R9 zklamání.na R6(2006) bílo-červená,pozdější modrá-zlatý kola nemá nic

Eddie83 (3) napsal 12.10.2024 v 03:51

Pouze marketingová paštika.

TomasRA (140) napsal 11.10.2024 v 18:52

Heki> Podívej se třeba na výkony Ducati V4 (Panigale a Streetfighter). Sice za to chtějí částky od půl milionu nahoru, ale jsou to sporťáky, jaké tu snad ještě nebyly. Naproti tomu japonské značky dělají výrazně levnější motorky pro široké masy, a podle toho vypadá výkon. Tak to prostě je.
Já mám "jen" 107 kW, strejdou se ještě rozhodně být necítím, ale ten výkon a potenciál naplno ani nevyužiji (leda že by okruh).

Venca123456 (0) napsal 11.10.2024 v 16:24

Zepředu je hnusná

Heki (432) napsal 11.10.2024 v 14:16+3

Je to jak se vším dneska. Asi to bude příjemné svezení. Asi ten výkon na silnici stačí. Ale proč se dneska říká supersport něčemu, co je těžší a slabší, než co se vyrábělo před 20 lety? Před 20 lety jsem si kupoval motocyklové časopisy a hltal co kde nového zavedli a vymysleli. Jak je každé dva roky venku novinka a o kolik bude lehčí a silnější, než byla ta předtím. A s čím na ně přijde konkurence... Dneska tleskáme tomu, když přibere jen trochu a když je slabší jen trochu...

Vlčákovi narostly gumové zuby, přibral a lehl si do pelechu. Zpohodlněli jsme, koule už nemáme a vedem řeči, jací jsme bývali dřív frajeři.

Ale co už no. Dneska společnost už vyměkla. Samá menšina, kdejaký trouba sám neví, jestli je žena nebo muž. Na všechno je norma a regulace, abychom si neublížili. I na těch motorkách dneska už jezdí každý kretén.

nevo7 (118) napsal 10.10.2024 v 17:19

Neprepáliť to s cenou a R9 môže mať úspech, asi to nepresiahne predaje MT09 či Tracer 9, ale záujemcov si to nájde.

JardaBar (227) napsal 10.10.2024 v 16:27

no takhle z profilu vypadá devítka jak nějaká malorážka, to je konipas šikovní

Wanislav (34) napsal 10.10.2024 v 15:41+7

Yamaho děláš to dobře.
Chceš agilní naháč co tě nevyděsí máš XSR900.
Chceš cestovat je tu Tracer 9
Pokud si staromilec chceš moderní retro, to znamená nechci nic opravovat, ale vozit se je tu XSR 900 GP
Miluješ okruh ale chceš jezdit i po silnicích je tu R9.
Jezdil jsem na R1 2020, výkon 200k je prostě moc. Buď jedete jako magor nebo ta motorka vás trápí a vy na ní. Osobně mě vždy přišlo že 120k je tak akorát, být rychlý, ale neděsit se z toho. Všechny CBR600RR a R6 se museli hodně držet pod krkem a na normální cesty to prostě není. Potřebujete výkon i ve středním pásmu. Mě 600 nikdy nevyhovovali, protože jsem nejezdil na okruhu. Také je to i důvod proč vymřeli. Lidi je nekupovali. No a 1000 superbiky se dostali někam do vesmíru cenou i výkonem. Vzhled je osobní záležitost, ale tyto křídla jsou trend doby jako výfuky pod sedlem.
Jen nakonec, nejsem fanda yamahy a nikdy jsem ji nechtěl, ale dělá to dobře.

puffybodie (417) napsal 10.10.2024 v 13:21-1

Mam letos porizene pohodlne XSR900 co jede vyborne a az moc se da rict. Nevim proc bych mel platit o tolik vice za sporta na kterem budu jen dobity (to same plati pro GP). Cestovani stovek km taky neni problem.

Matro2T (9) napsal 10.10.2024 v 13:13

Vyznam na trhu neviem posudit, mne pride fajn, ze Yamaha ponuka na vyber odlisny charakter popri R6 a R1. Dizajnovo je pohladna, denne svietenie ma fajn podpis, trochu nechapem tu utopenu bludicku
Slo by to snad pohladnejsie zapracovat nez tam nechat dieru a v nej projektor.

Biker_xx (2522) napsal 10.10.2024 v 11:46+1

Mně tahle motorka nedává smysl. R6 i R1 jí zpráskaj kdykoliv a kdekoliv. Pro to trio obsah-výkon-hmotnost nějak nedokážu najít využití. V závodních třídách nemá žádný zařazení a na okruhu to absolutně neobstojí, ten motor někde u 220 dost zdechne a už se mu nechce. Tam R6 furt jede jak hovado. Jak mi tahle technika dává skvělej smysl u XSR900GP, která si nehraje na supersport, ale je relativně pohodlnej retro-sport-glamour na silnice (jezdil jsem na ní), nějak pro to nenacházim pochopení tady. Vlastně nedokážu najít jedinej důvod si to koupit. Navíc mi to nepřijde vůbec hezký a ta jejich modrá barva mně osobně přijde hrozně protivná. I tak věřim, že Yamaha ví mnohem líp, než já, co vyrábět a prodávat...

Fida68 (13) napsal 10.10.2024 v 11:13-2

R9 má možná skvělý motor, ale rozhodně ne charismatický. Tohle mi na jízdě s tímhle motorem nejvíc scházelo. Tříválce mají své přednosti, ale určitě nemají takové charisma jako dvouválce, nebo naopak čtyřválce. Prostě něco za něco...

SuperSic58 (1447) napsal 10.10.2024 v 09:41

Pecka

Yamasaki (400) napsal 10.10.2024 v 08:35+6

Za mě bohužel docela zklamání, na to jak ta motorka byla očekávaná a vyhlížená. Design sice subjektivní záležitost, ale za mě R6 z roku 2008 vypadá pořád líp.
Nevím proč na motorku co má 119 koní dávat křídla, navíc tak škaredá, ale je to dnes móda.
No a druhá věc je výkon, aby sportovni motorka co má 900ccm dávala 119k mě přijde docela málo, tím spíš že končí R1 a i ta stará R6 dávala víc, jasně s menším krouťákem.
Za mě by 150koní byl ideál.

hluska (170) napsal 10.10.2024 v 08:33+2

V dnešní době CBR650 a podobnejch kočkopsů je to pro mě takovej jednookej král mezi slepejma

Frankie (851) napsal 10.10.2024 v 07:56+5

Byly doby, kdy se naháče stavěly stylem svléknout kapotu a trochu polidštit.
Dnes se to dělá obráceně, stávající naháč se obleče a přiostří. Jiná doba
Já myslím, že se jim to celkem povedlo, podvozek a brzdy skok dopředu, jen tomu motoru měli naložit, je blbý když to má pořád stejný výkon...

Bladerunner (710) napsal 10.10.2024 v 07:18+8

Musím uznat, že jsem byl skeptický ale po přečtení článku mne to zaujalo. Řekl bych kapota co dává smysl na silnici a občasné svezení na okruhu. Pár elektro fičur nesmí chybět ale taková je doba. Motor zajímavý, brzdy super, podvozek plné nastavitelný, reálná cena pro širší škálu lidí. Kdo chce raketu na okruh, vybere něco jiného tj jasné ale o tom to není. 600rr je fajn, ale dole to proste nejede což na silnici je hlavně potřeba. Když bude možnost, šel bych se určitě projet.

2 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 10.10.2024 v 08:39

Díky, konečně rozumný reálný pohled na sportovní motorku na silnici :)


Kamikadze-Ace (4346) napsal 10.10.2024 v 05:45

uvidime na draze, pokud udelaji R9M aby mohli do WSS tak to pak dava smysl..... viz tabulka z radu Wsbk a wss

sem fanousek Yamahy od dob Max Biaggiho a chapu sportovni ambice R6 a R1 ale trochu me prekvapuje ta mlha do dalsich 2-3let skrze GP, Wsbk jestli misto Wss budou sedmpade dvouvalce atd....

JohnnyS08 (287) napsal 10.10.2024 v 00:44-1+16

Dovolte mi při týhle přiležitosti být poněkud osobnější. Quo vadis Yamaha?

Až dáš na konci roku sbohem duu R1/MT-10, bude 119-ti koňová R9 to nejostřejší v tvojí nabídce (oni teda nejostřejší budou všechny CP3 powered modely, protože podružnostma, jako je odlišný naladění motoru, se odmítáš zabývat).
Víš, kdy naposledy měla tvoje vlajková loď nižší výkon? Zapátrej hluboko v paměti ... a nebo ti radši pomůžu, bylo to v roce 1983, víc jak 40 let nazpátek (o rok pozdějš si přišla s FJ 1100 se 125k).

Mimochodem, v tom roce 83 měla nejvýkonnější Ducati 80 koní, BMW 70, Aprilia se rozkoukávala s dvoutaktníma malorážkama, KTM dělala v jenom krosky a Triumph zrovna neexistoval - první tři jmenovaný výrobci dneska vyrábí superbiky, jejichž výkon bezpečně prolamuje hranici 200k ... což možná, MOŽNÁ, má i něco dočinění se situací v motorsportu, kterou tu radši nebudeme rozebírat.

Neni to ale jenom o sportovních modelech. Cestovní endura, dnes super-populární kategorie, kterou si pomáhala založit, Yamaho. Co v ní nabízíš? - Tenere 700, jejíž parametry se v podstatě nijak diametrálně neliší od 35 let starý XTZ 750? Všimla sis, kam se posunula konkurence?

Někde si to zabalila už úplně. XJR-ko neni. Cruisery nejsou. Velký cesťáky nejsou (pohřbít FJRko bez náhrady byl vážně super nápad. Co myslíš, přesedlaly ty tisíce spokojenejch uživatelů na Tracera, nebo si je vrhla do náruče BMW?). Macho-biky nejsou a jen se slzou v oku vzpomínáme na V-Maxe a MT-01. Zato jsou elektrokola - splendid

Quo vadis Yamaha? Směrem k technicky brilantním, hranice posouvajícím a kategorie definujícím strojům to asi neni, viď? Chápu, miliony malorážek pro asijský trhy jsou pro tebe asi finančně zajímavější než desetitisíce velkoobjemovejch strojů prodanejch v EU/US, ale jakej výhled máš teda pro nás? S celým portfoliem postaveným kolem dvou motorů, bez jedinýho wow stroje? Chystáš se na cenovou válku proti Číňanům? Tak hodně štěstí, budeš ho proti vlčákům z CF a QJ potřebovat...

Romoto (64) napsal 09.10.2024 v 22:25

Myslím si, že estetiku značne devastujú vybrané farby. Akoby na GP minuli všetku invenciu, tak to dali do čiernej a tú druhú si ani netrúfnem pomenovať. Koľko percent z celkovej hmotnosti motocykla môže tvoriť hliník? Možno 70? Koľko ho je vidieť v hiníkovej farbe? 3 %?
Nový rám si zaslúži pochvalu, pretože ak je nový rám, tak okrem motora a elektriky musí byť takmer všetko iné oproti základnému typu.
Trocha úsmevne pôsobia krídielká určené na okresky. Ale móda je móda...

opic26 (525) napsal 09.10.2024 v 21:57+5

Velké zklamání. Závodní brusky R6 + R1 ztrácí silniční homologaci a Yamaha dál nechá Manziho a spol se trápit s V2 950 a triply do 800ccm. Nerozumím existenci tohoto motocyklu. Chápu že se dnes nevyplatí ostrý supersport na silnici ale doufal jsem, že se modří třeba vydají cestou Triumphu, nabrousí MT-09 a dají jí možnost obléci se do kapot. Tady je z boku evidentní, že se s SSP v rámci WSBK vůbec nepočítá. Je špatná doba. Hagovu R7 nahradila dětská hračka a pro ty co chtěli repliku Toprakova mistrovského nástroje i na silnici, nachystala Yamaha potentní tříválec s rámem do kterého by se možná vešla i V4. Brzdy, přední závěs fajn, ale jako celek mi to vůbec neštymuje. Asi jsem už starej.

Azarothe (1) napsal 09.10.2024 v 21:51

V Reichu už mají i cenu, a za 13800 Eur nevím jestli bych pro ní šel. Oproti CBR600RR/ZX6R už je to dost citelnej rozdíl.

Supermotojunkie (64) napsal 09.10.2024 v 20:51+3

Současné motorky z monitorem misto klasické přístrojovky, milion elektroniky jdou mimo mě. Nikdy do toho nepůjdu. Nicméně když uz udelali kapoty a R9...Meli tam vyšponovat aspon o 13ps více..

lubon (18) napsal 09.10.2024 v 20:49-1+1

U křidélek se Yamaha chlubí přítlakem 6 - 7 % v přímém směru, v náklonu až 10 % Nějak to nechápu proč v náklonu to musí mět přítlak, snad okruháři něco k tomu napíšou

Milanek13 (49) napsal 09.10.2024 v 20:47

Měl jsem velké očekávání a tento výsledek mě bohužel moc nenadchl . Na XSR 900 GP bude hodně podobné svezení a navíc je originální a nádherná. Alespoň nemusím litovat ,že jsem pořídil nové CBR600RR.

gresini (5285) napsal 09.10.2024 v 20:37+1

R 9 se mi nelíbí -vzhledově, barevně i výkonově úplně tuctová motka s opravdu škaredou kyvkou nejhezčí je 125 pro mlaďochy,ale tady taky chybí pořádný barvy!!

mr.Hony (48) napsal 09.10.2024 v 20:28+5

"to bude potvrzovat staré známé rčení, že nejlepší šestistovka je sedmpade" slova ktera by se mela tesat.
Vubec nechapu duvod proc 750 zmizely z trhu Myslim gsxr, zx7. . Svet pak tapal nez zacal vymyslet kolo. Napr. Suzuki gsx8gt když tu byly stroje jako VFR750/800. Takze vratit 4V gsxr750 a muzeme rict svet je zase v poradku.
H.

Robertak (179) napsal 09.10.2024 v 20:19+1

jsem si rikal, ze to proste musi jednou prijit.. to bude dobry tohle.. tenhle rostackej motor v 195kg vazicim supersportu s poradnejma komponentama a brzdama.. yamaha

afro-r1 (527) napsal 09.10.2024 v 19:03-1+2

Kdo zajde pro 900GP, ma to same, ale v hezcim provedeni.




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist