motopoint_unor_shad




Yamaha R3 nebo YZF-R3

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
DOMINATOR (1260) napsal 31.07.2014 v 11:45

papirek

taky jsem to četl 3x

Pastell (112) napsal 31.07.2014 v 11:05

No fuj, to je tragedie

papirek (-6) napsal 30.07.2014 v 20:17+1

čtyřválec 250ccm?! Není to překlep?
Nějak se mi tomu nechce věřit...

matrixbiker (457) napsal 30.07.2014 v 15:51

Poslední dobou všechny nové motorky vypadají hrozně levně.

KOKY_st. (5) napsal 30.07.2014 v 12:36

Já myslím, že to je ok , 125 jsou pro začínající mladé jezdce a ty okolo 300 ccm pro "normální" jezdce, co se potřebují dostat z bodu A, do bodu B i ve dvou a ne machrovat jací jsou "maséři". Rád vzpomínám na moji Jawu 250/592, plně dostačovala k této potřebě.

SensationBlaack (-18) napsal 30.07.2014 v 10:35

Z tech kubatur jdu do kolen... 125,250,300... co jeste chteji vyrabet??? nebude to za chvili 125,150,175,200,225,250,275,300??? az do litru???
Marketing jak vysitej.

Highoctane (1) napsal 30.07.2014 v 09:07+1

Ten ctyrvalec v dnesni dobe stejne nikdy neudelaji, takoveto stroje se delaly do 90.let, v dnesni rozpoctove dobe vysokootackovy ctyrvalec v objemu 250 neudelaji, alespon ne v konkurence schopne cene.

Maxis (2) napsal 30.07.2014 v 08:57

Mam 186 cm a 85 kilo a na tu Ninju 300 se složim v pohodě, je ale pravda že taková Honda CBR 500 mi byla malá

jean192 (155) napsal 30.07.2014 v 08:09

Tieto malé motorky sú super univerzálne strojky, výkonu dosť, aby nikde nazavadzali a ešte stále to má obratnosť a prevádzkové náklady skútra. Pripájam sa k Dominatorovi, je to moc krpaté, šílené japky stále ignorujú rozmery bežného 18-25 ročného Europana.

DOMINATOR (1260) napsal 30.07.2014 v 07:46

Pěkné!! jen mě ser...že to dělaji takové malé drobné i 16lety kluk když veze kocku na tom vapada jak kdybych ja jel na ponikovi.

Maxis (2) napsal 29.07.2014 v 23:16+1

Koupil jsem si ve svejch 26-ti jako první motorku Ninju 300 a rozhodně si nepřipadám jako exot. Jedině dobře že i v malorážkách je rozruch :)

Bubrak-ZX10R (1641) napsal 29.07.2014 v 21:58

jo nastupce ZXR250 by bylo husty svezeni

seikos (976) napsal 29.07.2014 v 20:30+1

wooow, 4-válec o obsahu 250ccm. To zní více než dobře. Vracíme se zpátky do doby kdy se dělaly maloobsahové víceválce? (80-tá léta)

dacan (-21) napsal 29.07.2014 v 18:32-4+2

Obsah,podle mě oničem...Stejně každej začína na 125 a pak kupuje šestky nebo litry. Tohle je takový bzučátko pro ženský :)

SPIJKER (96) napsal 29.07.2014 v 17:35

Litat na malorazce co toci pres 20.000 bude jistevzazitek, navic by to ve spicce mohlo jet skoro jako maly SV... Akorat se obavam, ze s cenovkou kolem 200 tisic to nepotrha zadny hitparady...
Ty jednovalce pak mozna do nejakyho endurovityho ramu..ale na silnici? Bude to zvlastni klientela kdo to koupi...

SLEEPER (1001) napsal 29.07.2014 v 17:30

2-taktni 125/250 z 90. let teda mely mnohem hezci design a nebo uz teto dobe prestavam rozumet.

mmjd (1) napsal 29.07.2014 v 17:14

sa mi paci ako to zacina jednohrnek ,dvojhrnek ,stvorhrnek 250,300,320cm...no snad sa dostanu zachvilu na 600cm ale co tak ist inym smerom?myslim cenovo...

Tůmi (0) napsal 29.07.2014 v 17:04

hrůza




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist