Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já myslím, že to je ok , 125 jsou pro začínající mladé jezdce a ty okolo 300 ccm pro "normální" jezdce, co se potřebují dostat z bodu A, do bodu B i ve dvou a ne machrovat jací jsou "maséři". Rád vzpomínám na moji Jawu 250/592, plně dostačovala k této potřebě.
Z tech kubatur jdu do kolen... 125,250,300... co jeste chteji vyrabet??? nebude to za chvili 125,150,175,200,225,250,275,300??? az do litru???
Marketing jak vysitej.
Ten ctyrvalec v dnesni dobe stejne nikdy neudelaji, takoveto stroje se delaly do 90.let, v dnesni rozpoctove dobe vysokootackovy ctyrvalec v objemu 250 neudelaji, alespon ne v konkurence schopne cene.
Tieto malé motorky sú super univerzálne strojky, výkonu dosť, aby nikde nazavadzali a ešte stále to má obratnosť a prevádzkové náklady skútra. Pripájam sa k Dominatorovi, je to moc krpaté, šílené japky stále ignorujú rozmery bežného 18-25 ročného Europana.
Litat na malorazce co toci pres 20.000 bude jistevzazitek, navic by to ve spicce mohlo jet skoro jako maly SV... Akorat se obavam, ze s cenovkou kolem 200 tisic to nepotrha zadny hitparady...
Ty jednovalce pak mozna do nejakyho endurovityho ramu..ale na silnici? Bude to zvlastni klientela kdo to koupi...
sa mi paci ako to zacina jednohrnek ,dvojhrnek ,stvorhrnek 250,300,320cm...no snad sa dostanu zachvilu na 600cm ale co tak ist inym smerom?myslim cenovo...
papirek
taky jsem to četl 3x
No fuj, to je tragedie
čtyřválec 250ccm?! Není to překlep?
Nějak se mi tomu nechce věřit...
Poslední dobou všechny nové motorky vypadají hrozně levně.
Já myslím, že to je ok
, 125 jsou pro začínající mladé jezdce a ty okolo 300 ccm pro "normální" jezdce, co se potřebují dostat z bodu A, do bodu B i ve dvou a ne machrovat jací jsou "maséři". Rád vzpomínám na moji Jawu 250/592, plně dostačovala k této potřebě.
Z tech kubatur jdu do kolen... 125,250,300... co jeste chteji vyrabet??? nebude to za chvili 125,150,175,200,225,250,275,300??? az do litru???
Marketing jak vysitej.
Ten ctyrvalec v dnesni dobe stejne nikdy neudelaji, takoveto stroje se delaly do 90.let, v dnesni rozpoctove dobe vysokootackovy ctyrvalec v objemu 250 neudelaji, alespon ne v konkurence schopne cene.
Mam 186 cm a 85 kilo a na tu Ninju 300 se složim v pohodě, je ale pravda že taková Honda CBR 500 mi byla malá
Tieto malé motorky sú super univerzálne strojky, výkonu dosť, aby nikde nazavadzali a ešte stále to má obratnosť a prevádzkové náklady skútra. Pripájam sa k Dominatorovi, je to moc krpaté, šílené japky stále ignorujú rozmery bežného 18-25 ročného Europana.
Pěkné!! jen mě ser...že to dělaji takové malé drobné i 16lety kluk když veze kocku na tom vapada jak kdybych ja jel na ponikovi.
Koupil jsem si ve svejch 26-ti jako první motorku Ninju 300 a rozhodně si nepřipadám jako exot. Jedině dobře že i v malorážkách je rozruch :)
jo nastupce ZXR250 by bylo husty svezeni
wooow, 4-válec o obsahu 250ccm. To zní více než dobře. Vracíme se zpátky do doby kdy se dělaly maloobsahové víceválce? (80-tá léta)
Obsah,podle mě oničem...Stejně každej začína na 125 a pak kupuje šestky nebo litry. Tohle je takový bzučátko pro ženský :)
Litat na malorazce co toci pres 20.000 bude jistevzazitek, navic by to ve spicce mohlo jet skoro jako maly SV... Akorat se obavam, ze s cenovkou kolem 200 tisic to nepotrha zadny hitparady...
Ty jednovalce pak mozna do nejakyho endurovityho ramu..ale na silnici? Bude to zvlastni klientela kdo to koupi...
2-taktni 125/250 z 90. let teda mely mnohem hezci design a nebo uz teto dobe prestavam rozumet.
sa mi paci ako to zacina jednohrnek ,dvojhrnek ,stvorhrnek
250,300,320cm...no snad sa dostanu zachvilu na 600cm
ale co tak ist inym smerom?myslim cenovo...
hrůza