husqvarna_svartpilen_801_2




Yamaha R1 2015: Are you number one?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pedl (178) napsal 04.12.2016 v 19:59

Vzhled nic moc. Krásný předek je pryč, a s tou šedou to už přehání. Ale věřím, že to jezdí dobře.

zdenekr6 (2) napsal 26.02.2015 v 19:48

Petřičák: Jak jsem psal, jen si to myslím, tak proč zrovna diktováni. Sám jste napsal, že myslet znamená...a k tomu žádné argumenty nepotřebuji a nikomu nic nevnucuji a vůbec mi nebude vadit, když si zbytek motorkářské komunity bude myslet, že jsem vůl a Vy ten chytřejší Omlouvám se Vám za reakci na Váš příspěvek a hodně pohodových km.

mates.tl (2) napsal 26.02.2015 v 09:10

z boku a zepredu nadech ducati, zadek po auguste.

Petřičák (184) napsal 23.02.2015 v 18:05

zdenekr6: Existuje jedno krásné rčení: Myslet si znamená houby vědět. Nic ve zlém, ale dokud nebudete schopen svůj názor podepřít adekvátními argumenty, nemáme se o čem bavit. Jízda na motorce je rizikový sport a každý jezdec s tím musí počítat. Je to Vaše životní volba, nikdo Vás nenutí na motorce jezdit. Tak prosím nezkoušejte diktovat ostatním na čem a jak mají jezdit.

dave_32 (8) napsal 22.02.2015 v 21:19

Je perfektní, ale 2009 - 2014 je

gresini (4459) napsal 20.02.2015 v 22:16

Dobrá práce od YAMAHY a ten nic moc výfuk se dá předělat,pěkná motorka

zdenekr6 (2) napsal 20.02.2015 v 18:58

Petřičák.. no nevím,ale myslím si, že bez tech berliček by bylo více plných rakviček a to i u těch, kteří to umí...

azgum (89) napsal 20.02.2015 v 15:50

za mě paráda dost veci ktere konkurence jeste ani nema (sice do 2 let mit bude ale jsou to machri) snad jenom ta pristrojovka je jak z videoher z 80 let jinak nemám co bych vytkl, tolik horciku na sobe nemaji ani evropske motorky ale stoji jako kdyby byly ze zlata... Netusim jak je to ve srovnani nakladu na vyrobu v Nemecku/Italii proti Japonsku, rek bych ze velky rozdil tam nebude ale v konecnych cenach je markantni...

t_freedom (153) napsal 20.02.2015 v 08:50

Kapitáne...a zrovna pro tobě podobný to všechno vyvinuli a dělaj...

KapitanMasakr (-29) napsal 20.02.2015 v 02:03+1

Mě ten vzhled vůbec nebere to už snad radši první model, motorkář má být viděn ty světla stojí zanic.. . Motor ok, až nato, že první věc po koupi by byla vyřazení tý trapný přídavný jednotky. ..

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 20.02.2015 v 00:29

Petricak: souhlas, miluju moji desitku bez tlumice rizeni, libi se mi antihop spojka jak fungje, ale bez ni by to byla taky vetsi sranda

týpek (119) napsal 19.02.2015 v 21:38

Petřičák-Já ti rozumím,to vypínání by tam mohlo být,ale kdyby to nebyl přínos,tak by se s tím vývojáři,zajisté nákladně,netrápili.Ty prostě budeš zřejmě ten typ,který to chce všechno syrové a natvrdo,no proč by ne,třeba takových modelů také pár vyrobí,ale ten typ M má třeba vše vypínatelné do nuly...

Petřičák (184) napsal 19.02.2015 v 21:19+1

týpek: Já nemám absolutně nic proti technickému pokroku, naopak, ve své podstatě mě živí. Mě jen štve, že v tomhle případě je to spíš takové přešlapování na místě. Uděláme silnější a lehčí motor, pevnější a lehčí rám a pak tam narveme elektroniku, která nám do toho bude kecat bez ohledu na naši vůli, protože nepůjde vypnout. Připomíná mi to staré rčení o lodi s dvěma kapitány co je odsouzená ke ztroskotání. Elekronika zatím pořád narozdíl od jezdce nevidí před sebe a tak můžou nastat případy, kdy zareaguje neadekvátně. Když už si něco takovýho koupím, tak chci jet tak jak sám uznám za vhodné a ne tak, jak mi diktuje výrobce. Tím nakopáním do prdele byl myšlen fakt, že poctivá mechanika dává jezdci nejlepší zpětnou vazbu co dělá dobře a co špatně. Zásah elektroniky je cizí faktor, který může do jisté míry pomoct, ale taky zamaskovat co se doopravdy děje pod pneumatikama.

týpek (119) napsal 19.02.2015 v 20:57

Petřičák-Ahoj,jen reaguji na tvou kritiku,ale to je vývoj motocyků,firmy závodí a poznatky vkládají do sériových strojů,aby si té úžasné techniky užil i běžný zákazník.Lze tento přirozený chod nějak zastavit a hlavně proč???Samozřejmě proto také firmy nabízí i levnější a klasičtější verze motocyklů-klasiky,naháče,chopery a pod.pro méně náročné zákazníkx,co se rychlosti a výkonu týká.Já třeba po takové mašině netoužím,jo svezl bych se na ní rád,ale jsou mnozí,kteří dokáží tuto techniku a elektroniku ocenit a použít a o to jde,uspokojit touhy každého a proto jsou i takovéto stroje.A že by tě tato mašina nenakopala do prdele o tom snad není pochyb,akorát to nebude tak strohé a bez upozornění.Vývoj nezastavíš i když já bych třeba také raději viděl na závodech GP mašiny bez elektronický berliček,jak píšeš,tam by se s tím měli kluci poprat,ale sériový uživatel v provozu na ne vždy rovné a čisté vozovce,ten je už potřebuje a určitě i ocení...

Petřičák (184) napsal 19.02.2015 v 19:46-3+5

Jůůů, ona už začala Playstation vyrábět i Yamaha? Aneb typická ukázka debility dnešního marketingem zmasírovaného zákazníka. Aby to někoho zaujalo, musí to mít nejvyšší výkon, krouťák a rychlost. A protože na tak brutální stroj drtivá většina zákazníků nemá odpovídající řidičské schopnosti, dáme tam elektronické berličky aby se nám na tom hned nezabili. To, že motorka řeší spoustu situací za řidiče je dobré možná tak na machrování v hospodě u piva, ale ve výsledku to naprosto zabíjí její fun factor. Správná motorka má jezdce za blbost nakopat do prdele a ne slušně upozorňovat led diodou na palubce.

rulzmaker (9) napsal 19.02.2015 v 19:22

Totálně nejvíc

zmulin (371) napsal 19.02.2015 v 17:25

Mě se to i designově líbí.Taková trošičku úchylárnička,ale myslim,že za půl roku nad tim bude hloubat mnohem míň lidí.Stejný jako před "pár" lety u Duc 999.
Ty čočky to bude mít možná i s 999 stejný,takže i s Granpassem a třeba Bimotou.Takže ano,svítěj naprd.

sleeper:Tak se woe tu zadní brzdu používat nauč.Nebuď línej.Až to uděláš,tak ozkoušíš novou R1 pyčo se "závodníma dualkama" a zjistíš,že je to vlastně dobrý a že kdybys koupil R1 hned,tak ses to nemusel učit,abys porychlil

RenekD (47) napsal 19.02.2015 v 17:24

Fajn ty nový biky, konecne se něco děje. Jen kdo to bude po nejake dobe spravovat? ...-)

neznamyScooterD (1088) napsal 19.02.2015 v 17:21

SuperSic> co? Panigale má ca 150kw, ca145Nm a ca 185kg... Yamaha se vydala i v této kategorii takovou řekl bych R6kovou cestou,ale jestli to bude stačit? Snad bude výrazně lepší, než ta minulá.

marway (1) napsal 19.02.2015 v 17:02

Lámaná oka ojnic - o tom jsem četl asi před 20 roky ve Světě motorů, bylo to myslím BMW (auto). Hliníkovou nádrž měla třeba silniční Pudilova ČZ před víc než 1/4 stoletím. Připravovali jsme ji i pro závodní Dandy pro Kubu Smrže, když byl ještě kluk. Hořčík i titan se užíval v letectví už za druhé války ... Jo, elektronické řízení a regulace posouvá lidské stroje dál, obecně ale nic technicky převratného, ne? Třeba využití nějakého nově objeveného fyzikálního principu
Neříkám, že je to špatný. Je to hezký, to jo. Ale i ty starý čistě mechanický stroječky jsou taky kouzelný
Prostě není co k tomu dodat, dobrá práce u Yamahy.

jean192 (153) napsal 19.02.2015 v 16:01+1

Panigale je úúúplne iná kultúra a neverím, že niekto, kto uvažuje nad R1, sa zaoberá kúpou panigale a myslím, že to platí aj opačne.

SuperSic58 (1307) napsal 19.02.2015 v 15:14-2

Krásná mašina Panigale asi puká vzteky, tohle má o vydatnejch 25 kobyl navíc

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 19.02.2015 v 13:59

sleeper: jojo uz se to blizi tomu ze motorka sama projede celej okruh

SLEEPER (1002) napsal 19.02.2015 v 13:53-2

keny46> TC, antiwheelie..., to ano, to je supr vec na drom, ale ta kombinovana brzda tam nepatri.

Jasne, pribrzdene zadni kolo zlepsuje stabilitu a to i v najezdu, kde uz je motorka poklopena, ale takhle pouzivat zadni brzdu neumim (staci mi brzdeni motorem) a ani bych nechtel, aby to elektronika resila za me.

jean192 (153) napsal 19.02.2015 v 13:31

Vývoj nezastavíš, mňa ešte na vysokej učili, že pri kompresnom pomere nad cca 12:1 už moc stúpajú straty spôsobené prekonávaním stláčaním zmesi v kompresnom priestore, že uhlová rýchlosť je limitovaná už neviem akou hodnotou a toto má už 13:1 a 13500 otáčok.
Som zvedavý, kam až pojde tieto limity posunúť, predpokladám, že ten motor stále tých 100000km najazdí.

Žabinátor (69) napsal 19.02.2015 v 12:53

Pokud ti zrovna "nezhoří" IMU při nájezdu "na stadion" tak to bude libový svezení, jinak design je hooodně krutej

keny46 (196) napsal 19.02.2015 v 12:22

Sleeper: To vis nejakej neznallek tady ty pocity nezna tak mu je jedno ze mu pribrzduje zadek kdyz to ridic zrovna nechce. Ja tady ty pomocniky nemusim u niceho. Neni to takova zabava.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 19.02.2015 v 11:57

je super, predni lampy snad budou dobre svitit, to me na '05 velmi vyhovovalo oproti ZX10R, ale prinasej velkou vyhodu nizsi hmotnosti a asi i mensi nasledky v pripade havarie. lauf pod sedlem je nesmysl vzhledem k tezisti (+topeni do sedacky +malo mista pod sedlem), takze taky super ze od toho upustili. jen se mi nezda ze by horcikovej podsedlak byla novinka, vsadim se ze ho mela uz 04 R1, jelikoz a protoze sem ji mel a vazilo to sotva 10g a pri nehode se spis nez stupacka poskodil fatalne prave tenhle papirovej ram a to sedi spis na horcik nez cokoliv jinyho.

AKRO (-498) napsal 19.02.2015 v 11:51

Vypadá hodně dobře!

Bludny_Holandan (3) napsal 19.02.2015 v 11:43

Hmm nelíbí se mi předchozí ročníky s laufy pod sedadlem a hezčí přední maskou e mi líbily víc. ale toť pouze můj názor, sto lidí sto chutí.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist