Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jacobe 82, nevím co se dá naučit na těchto „nabroušených“ 4T 125 , ale na první seznámení s motocyklem, asi dobrý... Naopak na 125 2T ses naučil všechno a případné šroubování ještě nikomu neuškodilo, chápu, že to dnes už není v módě. Pouze šetření na nesprávném místě mívalo fatální následky... Ve srovnání se 125 2T jsou tyto „nabroušené“ 4T 125 pouze legračními kompresory. Nevím, jakou může mít životnost dnešní 4T motor 125ccm generující 15 koníčků při cca 10 tis ot., ale uškrcený 2T 125ccm z 30ti koní na 15, bude mít určitě životnost větší…
R-ko docela povedena. Jen ten nafuk vepredu tam nemusel byt - motor nasava pod sedlem, ta dira na kapote je jen fake.
Jinak s plnou nadrzi: CB125 128kg, YZF125 145kg a Duke 125 155kg ("vyvlozkovana" 390)
neznamyScooterD: Před dvaceti lety si v 16ti mohl stejně jezdit jenom na padině (na silnici).. Od sedmnácti si pak mohl vlízt na cokoliv a spousta lidí stopětadvácy přeskočila a šla rovnou min. do šestek, na kterejch si pak vylámala zuby Já osobně Mito strašně chtěl, ale nechtěl jsem do ní každou sezónu nacpat hromadu peněz za "údržbu" (výbrusy, náplně, dekarbonizace atd.) Tyhle dvácy jsou proti těm starejm dvoutaktním peklům slabej čaj, ale aspoň nemusíš bejt motomechanik, aby sis zajezdil.. Nesežere tě to a nezmrzačí, naopak tě to naučí..
neznamy: tk ty piškoti s tim taky neuměj jezdit, jen plnej kotel, žádnej ohřev, žádná údržba, to pak neni nic věčnýho... Ale tak je to minarelli motor, holt to nebude takovej etalon jako japonec...
jurajda> to tvoje původní MT je tragická záležitost výkonově horší šestistovky a váhově težší litra. Sem rád, že ho pohřbili a začli místo něj nabízet něco +/- konkurenceschopnýho evropskej konkurenci. Ale chtěl by to přidat, brzdy a elektronika pořád nejsou na špici...
R125 pekná. 700GT mohli dať aspoň vyhrievané rukoväte, na turistu sa to hodí a je to bežná vec. Šedo-červené farby celkom újdu, na klasiku Tracer900 v tejto farbe by boli aj fajn biele disky kolies.
tohle je MT !!! ... monster torque ... původní koncept z roku 1999 ... takže 20 let !!! a nový koncept MTOS z roku 2005 ... dnešní řada MT by si spíše zasloužila jiné označení ( FZ )
Nemůžu si pomoc , ale na 125ku mi to přijde strašně komický ten kluk si řekne , že má hotový superbike a vytáhne kluka co má starou NSR , že se pojedou projet a dostane všude těžce napráskáno od motorky x let staré bez takových moderen
jsem rád, že mi 16 bylo před dvaceti rokama a naše modly byly mito či rs což byly stroje který v sobě měly opravdu závodní geny. Tyhle vydechliny nemaj závodní geny žádný a jen si na racing hrají, ale taková už je doba. Ty motogp kryty páček který fungujou od kolika cca? 200km/h?
Jacobe 82, nevím co se dá naučit na těchto „nabroušených“ 4T 125 , ale na první seznámení s motocyklem, asi dobrý... Naopak na 125 2T ses naučil všechno a případné šroubování ještě nikomu neuškodilo, chápu, že to dnes už není v módě. Pouze šetření na nesprávném místě mívalo fatální následky... Ve srovnání se 125 2T jsou tyto „nabroušené“ 4T 125 pouze legračními kompresory. Nevím, jakou může mít životnost dnešní 4T motor 125ccm generující 15 koníčků při cca 10 tis ot., ale uškrcený 2T 125ccm z 30ti koní na 15, bude mít určitě životnost větší…
R-ko docela povedena. Jen ten nafuk vepredu tam nemusel byt - motor nasava pod sedlem, ta dira na kapote je jen fake.
Jinak s plnou nadrzi: CB125 128kg, YZF125 145kg a Duke 125 155kg ("vyvlozkovana" 390)
neznamyScooterD: Před dvaceti lety si v 16ti mohl stejně jezdit jenom na padině (na silnici).. Od sedmnácti si pak mohl vlízt na cokoliv a spousta lidí stopětadvácy přeskočila a šla rovnou min. do šestek, na kterejch si pak vylámala zuby
Já osobně Mito strašně chtěl, ale nechtěl jsem do ní každou sezónu nacpat hromadu peněz za "údržbu" (výbrusy, náplně, dekarbonizace atd.) Tyhle dvácy jsou proti těm starejm dvoutaktním peklům slabej čaj, ale aspoň nemusíš bejt motomechanik, aby sis zajezdil..
Nesežere tě to a nezmrzačí, naopak tě to naučí..
čekání na Tenere 700 se dá přirovnat k Čekání na Godota ...
tak snad na EICMA
neznamy: tk ty piškoti s tim taky neuměj jezdit, jen plnej kotel, žádnej ohřev, žádná údržba, to pak neni nic věčnýho... Ale tak je to minarelli motor, holt to nebude takovej etalon jako japonec...
Sic>no zrovna YZFo rozhodne neni etalonem spolehlivosti. Motory se prodavaj jak rohliky...
jurajda> to tvoje původní MT je tragická záležitost výkonově horší šestistovky a váhově težší litra. Sem rád, že ho pohřbili a začli místo něj nabízet něco +/- konkurenceschopnýho evropskej konkurenci. Ale chtěl by to přidat, brzdy a elektronika pořád nejsou na špici...
R125 pekná. 700GT mohli dať aspoň vyhrievané rukoväte, na turistu sa to hodí a je to bežná vec. Šedo-červené farby celkom újdu, na klasiku Tracer900 v tejto farbe by boli aj fajn biele disky kolies.
tohle je MT !!! ... monster torque ... původní koncept z roku 1999 ... takže 20 let !!! a nový koncept MTOS z roku 2005

... dnešní řada MT by si spíše zasloužila jiné označení ( FZ )
no ju, ale s tim rozdílem, že na těch starejch dvoutaktech furt budeš řešit nějakej problém a do tohohle jen lejt benzín a jezdit
Nemůžu si pomoc , ale na 125ku mi to přijde strašně komický
ten kluk si řekne , že má hotový superbike a vytáhne kluka co má starou NSR , že se pojedou projet a dostane všude těžce napráskáno od motorky x let staré bez takových moderen
a Tenere 700 je stale nic..hm
Není antihopingová spojka na 15 koní zbytečnost? Tracer 700 v šedý barvě pěkný ale Tracer 900 se mi líbí víc.
Samozrejme mas pravdu. Na Mito ne eReSko de to vubec nechyta. Ale pekne to je
jsem rád, že mi 16 bylo před dvaceti rokama a naše modly byly mito či rs což byly stroje který v sobě měly opravdu závodní geny. Tyhle vydechliny nemaj závodní geny žádný a jen si na racing hrají, ale taková už je doba. Ty motogp kryty páček který fungujou od kolika cca? 200km/h?
Paradni. Jak ta dvaca tak ten sedmickovy tracer. Na tom jsem jezdil strasne rad.