Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Yamahy se mi doposud líbily jenom dvě, a to TZ350 v dobovém laminu, a potom krapet už zmíněná R1 04-06...teď, po shlídnutí té matně černé s černými doplňky měním trošku názor, a z 04-06 se u mě osobně stává favoritem 09-12
cerveno biela je pekne hnusnaaa. cierna a biela super
nepochopim na co tam je 6 a 7 nadstaveni.aj tak je to chujovina.ked prestane byt R1 nebezpecnou,tak bude pre kazdeho,nebude zaujimava.este tam chyba prepinac URBAN a TURIST...
hele to by bylo na dlouhy a hlavne zbytecny dohadovani... jezdete si svoje a klidne si dal mudrujte, jak je tc pro srace apod... mne je to vlastne jedno
V těch továrních barvách je dokonalá. Ale nejsem fanda elektronických berlí jako je TC a ABS. Moto by měla být hlavně o ovládání a práci se strojem, ne o oblbovácích, které sice dělají ze špatných jezdců alespoň průměrné, ale ztrácí se tam jaksi to kouzlo... Motorky začínají pomalu degenerovat, stejně jako auta a hlavně lidi kteří je řídí :(
KUR-A poslední dobrý bike na tehlé planetě se snad vyrobil v letech 2005 a 2006 v Japosku v Hamamatsu a vážil suchý 168 kilo.A měl pěkně ošklivý titanový výfuk Yamaha a i ostatní výrobci to poslední dobou vzhledem motorek snad ani nemyslí vážně.Bych fakt blil...No a ta veškerá elektronika je opravdu výsměch.Člověk se té motorky přestává bát..Ještě že mám svoji starou karburátovou R1 co ukáže i 305 km/h
Nepřipadne mi to jako nový model, ale jako hodně lehký facelift. Maska z Hvězdné pěchoty zůstala... Výkonem se nechytala už v době svého uvedení (2009), natož teď na ZX-10R nebo S1000RR. No a ty horní brýle jako stojan na tužky a na ně narychlo přilepené tlačítko výstražných blinkrů... Trošku zklamání...
kurna čekal jsem hlavně navýšení výkonu aspon o 10 koní,takhle se na rychlích okruzích moc chytat nebude.už se těšim na novou gsx-r 1000 doufám,že to bude pecka když novej fároš taky zklamal
Nejhezčí R1 je 2007-2008 bez komentáře
Yamahy se mi doposud líbily jenom dvě, a to TZ350 v dobovém laminu, a potom krapet už zmíněná R1 04-06...teď, po shlídnutí té matně černé s černými doplňky měním trošku názor, a z 04-06 se u mě osobně stává favoritem 09-12
fuj tivole to je hnus nejlepší asi ta r6 jinak
a ja zas cerveno bielu mozem
...ale naj R1 je model 04-06
cerveno biela je pekne hnusnaaa.
cierna a biela super
nepochopim na co tam je 6 a 7 nadstaveni.aj tak je to chujovina.ked prestane byt R1 nebezpecnou,tak bude pre kazdeho,nebude zaujimava.este tam chyba prepinac URBAN a TURIST...
červeno bílá R1
Za tak škaredý, blikající a přetechnizovaný barevný krám škoda peněz
hele to by bylo na dlouhy a hlavne zbytecny dohadovani... jezdete si svoje a klidne si dal mudrujte, jak je tc pro srace apod... mne je to vlastne jedno
sleeper- nikdo tu netvrdí, že jezdí bokem...
Přetechnizovaný, samá elektronika, jenom víc věcí co se může vysrat. Zlatý starý časy.
Yamasaki+Interceptor> rad se nekdy podivam, jak davate vyjezdy bokem
Vypadá hůř a hůř, pak že se zbláznili jen u Hondy
. A kontrola trakce je sice ok pro bezpečnost, jinak je to pro sráče..
V těch továrních barvách je dokonalá. Ale nejsem fanda elektronických berlí jako je TC a ABS. Moto by měla být hlavně o ovládání a práci se strojem, ne o oblbovácích, které sice dělají ze špatných jezdců alespoň průměrné, ale ztrácí se tam jaksi to kouzlo... Motorky začínají pomalu degenerovat, stejně jako auta a hlavně lidi kteří je řídí :(
ta černá je nářez. stejně to je v píči, co se dnes už dělají za rakety
Kašlat na elektroniku, ale konečně ten krásný kabát. Majitelům bude co závidět.
je to kráska
KARBURÁTOROVOU
otevřeš,zavřeš,vypláchneš...
KUR-A poslední dobrý bike na tehlé planetě se snad vyrobil v letech 2005 a 2006 v Japosku v Hamamatsu a vážil suchý 168 kilo.A měl pěkně ošklivý titanový výfuk
Yamaha a i ostatní výrobci to poslední dobou vzhledem motorek snad ani nemyslí vážně.Bych fakt blil...No a ta veškerá elektronika je opravdu výsměch.Člověk se té motorky přestává bát..Ještě že mám svoji starou karburátovou R1 co ukáže i 305 km/h
Nepřipadne mi to jako nový model, ale jako hodně lehký facelift. Maska z Hvězdné pěchoty zůstala...
Výkonem se nechytala už v době svého uvedení (2009), natož teď na ZX-10R nebo S1000RR. No a ty horní brýle jako stojan na tužky a na ně narychlo přilepené tlačítko výstražných blinkrů...
Trošku zklamání...
Tam určitě bude možnost TC vypnout jako v autech, proto to nastavení
z rejžáků asi nejhezčí motorky, ale uvidíme s čím příjde ještě konkurence
kurna čekal jsem hlavně navýšení výkonu aspon o 10 koní,takhle se na rychlích okruzích moc chytat nebude.už se těšim na novou gsx-r 1000 doufám,že to bude pecka když novej fároš taky zklamal
Krásná mašina, ale ty laufy jsou jak z Číny. Proč teď musejí všechno za každou cenu oplastovat
jak je to s tou kontrolou trakce při ježdění po zadním ? ... tam musí být rychlostní rozdíly mezi předním a zadním kolem obrovské ne ?
Kontrola trakce = konec lítání po zadnim s R1? :D
R1 Dark
Otázka je kolik bude vážit... je taková furt trošku barokní :)
hezká je-o tom žádná a ta kontrola trakce by mi taky nevadila
nahodou me se ta R1 silene libi,jedna z nej motorek z novodobe produkce. ze zx 2010 atd bych se poblil.. GSXR a R1 maji v teto dobe nej design
takže už za pár let vůbec nebudou highsidery?