Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Základy dnešního Xmaxu 300 sahají někdy do roku 2017? Kdy nahradil silnější, ale taky výrazně těžší Xmax 400 a skútr je to tak povedený, že ho vlastně do dneška Yamaha jen velmi decentně omlazuje, základ ale nebylo potřeba měnit. Největší změna vzhledu proběhla vloni faceliftem předních světlometů - subjektivně se mi víc líbí starší design světlometů, ale snad budou teď aspoň lépe svítit, to byla lehká slabina Xmaxu. Vloni taky přibyly ledkové blinkry, vepředu lépe umístěné. Motor tohoto skútru je malý zázrak, protože jeho spotřeba se pohybuje běžně okolo 3 litrů a při vyloženě hrubém zacházení a využívání jeho maximálního potenciálu tak 3,5L.Určitě na tom má podíl i nízká provozní hmotnost stroje. Jen interval výměny oleje 6.000km je dost krátký. Je to z důvodu, že olej si to trochu bere a těch 6 tisíc je proto, že po jejich najetí by bylo už potřeba olej dolévat, proto raději rovnou výměna. Podsedlový prostor je bezkonkurenční, u žádného skútru jsem něco takového neviděl - díky tomu zvážíte, jestli vůbec potřebujete topcase. Budíky přešly z analogu do digitálu, přibyla navigace u vrcholných verzí a top výbava obsahující elektrické plexi, vyhřívání sedla a rukojetí už je vyloženě třešničkou na dortu. A ve srovnání s Forzou mám jasno. Forza má "utopenou" nízkou kapotáž, Xmax je vyšší, ale přitom úzký, sportovní, nejen to dobře vypadá, ale super se s tím manévruje. Jak říká Yamaha - "NOTHING BUT THE MAX"
no podla mňa u 125ky velká chyba s tými zníženými kilowatami.Možno hlavne marketingová, ale aj tak.
Mne osobne sa vždy páčil viac Xmax ako Forza.
Ale u 125iek sú tie 2 kilowaty percentuálne obrovský rozdiel za rovnaké peniaze.
Veľa ludí ktorí sa predtým rozhodovali medzi Forzou a Xmaxom chodilo sadať po predajniach, porovnávalo umiestnenie zrkadiel, blízkosť servisu , čučalo na porovnávacie videá atd.
Teraz? Pozrú papierové kilowaty a idú rovno pre Forzu. A či to už ide rovnako, alebo nie to sa už nikdy nedozvedia. Ani že to ide lepšie ako Aprilka SR-GT, ktorá so svojimi papierovými "jedenástimi" kw na ceste ledva stíha Nmaxu a PCX.
Základy dnešního Xmaxu 300 sahají někdy do roku 2017? Kdy nahradil silnější, ale taky výrazně těžší Xmax 400 a skútr je to tak povedený, že ho vlastně do dneška Yamaha jen velmi decentně omlazuje, základ ale nebylo potřeba měnit. Největší změna vzhledu proběhla vloni faceliftem předních světlometů - subjektivně se mi víc líbí starší design světlometů, ale snad budou teď aspoň lépe svítit, to byla lehká slabina Xmaxu. Vloni taky přibyly ledkové blinkry, vepředu lépe umístěné. Motor tohoto skútru je malý zázrak, protože jeho spotřeba se pohybuje běžně okolo 3 litrů a při vyloženě hrubém zacházení a využívání jeho maximálního potenciálu tak 3,5L.Určitě na tom má podíl i nízká provozní hmotnost stroje. Jen interval výměny oleje 6.000km je dost krátký. Je to z důvodu, že olej si to trochu bere a těch 6 tisíc je proto, že po jejich najetí by bylo už potřeba olej dolévat, proto raději rovnou výměna. Podsedlový prostor je bezkonkurenční, u žádného skútru jsem něco takového neviděl - díky tomu zvážíte, jestli vůbec potřebujete topcase. Budíky přešly z analogu do digitálu, přibyla navigace u vrcholných verzí a top výbava obsahující elektrické plexi, vyhřívání sedla a rukojetí už je vyloženě třešničkou na dortu. A ve srovnání s Forzou mám jasno. Forza má "utopenou" nízkou kapotáž, Xmax je vyšší, ale přitom úzký, sportovní, nejen to dobře vypadá, ale super se s tím manévruje. Jak říká Yamaha - "NOTHING BUT THE MAX"
no podla mňa u 125ky velká chyba s tými zníženými kilowatami.Možno hlavne marketingová, ale aj tak.
kw na ceste ledva stíha Nmaxu a PCX.
Mne osobne sa vždy páčil viac Xmax ako Forza.
Ale u 125iek sú tie 2 kilowaty percentuálne obrovský rozdiel za rovnaké peniaze.
Veľa ludí ktorí sa predtým rozhodovali medzi Forzou a Xmaxom chodilo sadať po predajniach, porovnávalo umiestnenie zrkadiel, blízkosť servisu , čučalo na porovnávacie videá atd.
Teraz? Pozrú papierové kilowaty a idú rovno pre Forzu. A či to už ide rovnako, alebo nie to sa už nikdy nedozvedia. Ani že to ide lepšie ako Aprilka SR-GT, ktorá so svojimi papierovými "jedenástimi"
1 reakce