Novinky Yamahy: YZF-R1 a R1 M, MT-09 Tracer, WR450F Rally, Tmax
Text: Petr Poduška | Foto: Jiří Jevický | Foto: Yamaha | Zveřejněno: 3.11.2014 | Zobrazeno: 33 833x
Text: Petr Poduška | Foto: Jiří Jevický | Foto: Yamaha | Zveřejněno: 3.11.2014 | Zobrazeno: 33 833x
Tracer absolutní bomba
tu musím mít
Mě se to líbí, až doteď design R1ky vycházel z původního modelu z roku 98. Na tom sice nic špatného není, ale už to bylo takové okoukané, tohle je konečně pořádná a vítaná změna
Teda až na ty světla
R1 - skvělý oživení a odveta pro Evropu!
Moc se mi líbí, kromě kamen (výfuku) pod motorem.. Přeju jim úspěch proti BMW a Ducati v SST1000
Budu ji mít společně s Panigale v hledáčku v horizontu 3 let..až budou nějake jeté
Houmr 24.úplně miluju Blade z 2006-7 v těch hrc barvách a zlatými koly.
Ta červenobílá R1 se mi líbí víc a víc
jelikoz jezdim Yamahu tak se musim vyjadrit :) Tracer me oslovil, konecne neco na silnici pro vzrostle jedince. A je na tom designove a myslim i motoricky lepe jak Honda a zbytek japonska a nebude to stat majland. R1 me zas naopak nepotesila... :( nejake prvky designu super.. ale nektery
ježišmarjá, co to je ta nová R1 ???
to vypadá, že Vale asi, když přišel od Dukny, tak přes vrátnici pronesl i zadek od Panigale
Houmr máš voko jako já,honda i yamaha od roku 2009 nic moc,jen honda cbr posl.model,přece jen mírné zlepšení. Nechystá honda a suzuki taky nové supersporty?Yamaha 2015 oba typy R1 i R1M už zase vypadají dobře až na vyfuk,ale to není problém!
A že by Yamaha udělala motocykl s motorem z MT-07 a designem Tenérky(malé nebo velké, jedno jest)za cenu do 160000 kč, pro obyčejné bikery, to néé...
tak příšti moto bude jistě yamaha ten tracer vypadá famozně a už se těším na něho do prahy na jaře
Jsem zvědavý co na to honda a suzuki!!
A kde je FZ1 Fazer?
technasia, Blade 2004 vlastním a podle mne je to s 2006 nejhezčí fároš. Od 08 se mi žádný nelíbí, R1 také, čím novější, tím ošklivější. R1 2015 se jim ale povedla.
co to je za hunus???
R1-zajímavá a pěkná.jsem zvědavej jak jim pojede v ms super stocků.stejně nejlepší byl rok 2004 a 2005 nový blade,brutální zx-10,perfektně fungující gsx-r a nádherná R1 s vejfukama pod prdelí.
R1 je v pohodě,prostě ultimátní okruhovka s nenápadnými lampami,navíc ty úzké parkovačky/denní svícení vypadají suprově...zato maska toho dálkového endura je docela extrém
no..trochu hodně tajností a nakonec...
ale jen můj názor
r1
zlati italove
Trochu jsem se bál jak bude nová R1 vypadat, ale naštěstí to dopadlo dobře. Dokonce si myslím, že hodně dobře. Ten předek mi poprvé přišel takovej jinej, ale to jen, že jsem byli zvyklí na tu "starou" verzi. Ale po dalších pohledech musím říct, že to je fakt pecka.
R1 je BOBICE!!!
Orgovany: u Ducny je uvedená suchá hmotnost, kdežto u R1 je s náplněmi. takže po natnkování už to takový rozdíl nebude...
Cim dele se na ni divam, tim vice se mi libi, to je supertsport, ktery bych rad mel doma
R1 paráda
Zbytek only so so..
Za mě super
Takže ostrá verze je na 200 kg. No když to porovnám s Panigale Superlegera tak mě nová R1M příjde jako moje Hayabusa
bledemon - tam uvádí stejný výkon u obou, to bude asi nějaká blbost, ne?
tady data R1 k porovnání:
//www.yamaha-motor.eu/cz/products/motorcycles/Compare.aspx?codes=590743,590682
Jiné výfuky na obou supersportech a bude to vypadat výborně si myslím,mám YAMAHU rád,jsem zvědavý na kompl.tech.data a hlavně až je uvidím na živo,ale hmotnost 179 kg není u R1 nic moc(není to překlep?),jinak jsem spokojený
YAMAHA GO!! JEN SE BOJÍM CENY.
Na yamaha-motor.com je cena u R1M 21990 USD a u klasiky 16490 USD. Bral bych to pouze jako diferenci o kolik by mohla M bejt dražší
To Mko je masakr, design je věc vkusu, ale líbí se mi čimdál víc
taky jsem vzpomněl na ten úžas všech při představení první croosplane R1 a jak to nakonec dopadlo víme všichni. Na mě moc japonskej design,a takovej ten způsob vezmeme M1, dáme na ní ledky, ty teď letěj a máme homolog bajk
zbytek ukáže čas.