Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Našel jsem na auto.cz: Maximální výkon tohoto motoru je 20,6 kW při 7250 min-1 a točivý moment 29 N.m při 5750 min-1. Odhad ceny "o málo vyšší než 120 000,-"
Každopádně nechápu proč je v předu tak málo a tak malé úložné prostory. Co pod tou kapotáží je? Burgman tam má 2 schránky nahoře + jednu velkou zepředu kam se vejde 1,5 litru++++. Kufr pod sedadlem se zdá být u Yamahy luxusní, to se musí nechat.
Dobře vyřešili i EURO odrazky na zadním blatníku to není taková hrůza jako vpředu.
Ale proboha ta výfuková trubička - hrůza to by měli někoho nakopat někam.
Sneedovi vzkazuji, že skútristi jsou jiná kategorie motorkářů. To tvrďáci (dárci orgánů) nemůžou pochopit. Obvzláště o půl šesté ráno
No tak první foto a foto z boku tam je spise teda vidět inspirace Nmaxem, ale tam taky veškerá podobnost asi konci, protože Nmax nabizi mnohem vice prostoru pro vysoké jezdce. Yamaha asi pokračuje v nastoupené tradici kdy její "maxi" skutry nejsou pro lidi od 1,9m a výše, kterou uspesne zapocala modelem Majesty 400
Je to dle pohledu z fotky na třístovku malý,ten chlap má kolena těsně pod řidítka,a nohy by si na tom taky asi těžko natáhl. Pokud to bude do sta tis. tak bych to snesl v garáži a jezdil s roztaženými koleny jak jezdec na fotu
Našel jsem na auto.cz: Maximální výkon tohoto motoru je 20,6 kW při 7250 min-1 a točivý moment 29 N.m při 5750 min-1. Odhad ceny "o málo vyšší než 120 000,-"
//www.auto.cz/yamaha-x-max-300-vtl-sportovec-nahrazuje-250-video-99418
Každopádně nechápu proč je v předu tak málo a tak malé úložné prostory. Co pod tou kapotáží je? Burgman tam má 2 schránky nahoře + jednu velkou zepředu kam se vejde 1,5 litru++++. Kufr pod sedadlem se zdá být u Yamahy luxusní, to se musí nechat.
Dobře vyřešili i EURO odrazky na zadním blatníku to není taková hrůza jako vpředu.
Ale proboha ta výfuková trubička - hrůza to by měli někoho nakopat někam.
Sneedovi vzkazuji, že skútristi jsou jiná kategorie motorkářů. To tvrďáci (dárci orgánů) nemůžou pochopit. Obvzláště o půl šesté ráno
Kdysy mi jeden kamarád řekl že:"Jezdit na skútru je stejný jako píchat tlustou holku. Je to celkem fajn, dokud to nezjistí kamarádi."
Tak jakej je výkon 25koní nebo 20,6kW?
Vypada pekne.
Co me ale vzdycky rozesmeje u podobnych skutru je vyfuk. Bambule jako krava a z toho kouka pidi trubicka...
"Sportovní skútr s agresivnimi tvary"
no to je dobrý, něco jako "ostrej agresivní pudl".
No tak první foto a foto z boku tam je spise teda vidět inspirace Nmaxem, ale tam taky veškerá podobnost asi konci, protože Nmax nabizi mnohem vice prostoru pro vysoké jezdce. Yamaha asi pokračuje v nastoupené tradici kdy její "maxi" skutry nejsou pro lidi od 1,9m a výše, kterou uspesne zapocala modelem Majesty 400
Na tom pulka ani nesedela a budou hned kecat!
Je to takový sražený , to moje Majesty 250 je na posez pohodlná.Nemusím na ní sedět jak na židli.
pěkné...velmi...ale tipuji to na 140 tis...
...a ted se vsichni pekne omluvite
Je to dle pohledu z fotky na třístovku malý,ten chlap má kolena těsně pod řidítka,a nohy by si na tom taky asi těžko natáhl. Pokud to bude do sta
tis. tak bych to snesl v garáži a jezdil s roztaženými koleny jak jezdec na fotu
Trochu okopčený skůtr od BMW 650
Ne skúúútr
Zase skůůůůtr
Noooo, spravne!