Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Barvy - poslední dobou jsou barevně Yamahy takový smutný. Přijdu na krám a kdyby tam byl věnec se stuhou Vzpomínáme,bylo by to dokonalý. Z těch tří barev bych si vybral černou. Ne ,že bych ji chtěl,ale je to pro mě nejmenší zlo a dá se dozdobit. Jako tahle naše Kawka-
Smejete sa z tej úpravy zvuku od sania, no práve toto je vec, ktorú dokáže Yamaha výborne (veď sú to 3 ladičky - hudobné nástroje). Svojho času si ich najal Lexus pre vyladenie sania v LF-A. Vyrobili špeciálny airbox, ktorý zvnútra vyzeral ako struny gitary, prúdiaci vzduch vytváral špecifický zvuk, ktorý sa zvukovými kanálmi na to určenými dostával od sania do kabíny vozidla a zvuk samotný bol smerovaný tak, aby ústil priamo na šoférovu hlavu. Čiže áno, v Yamahe to so zvukom sania vedia
Bomba zpráva, že se snaží dorovnat Horneta a Suzuki. @ redakce, je šance že budete mít "první dojmy" někde z tepla před příchodem MT na náš trh ? Resp. před jarem ?
Pěkná práce od Yamahy a myslím si, že s tímhle Iron Man kukučem nadále zůstane bestsellerem třídy. Tablet, el.výbava, brzdy a šavle vyloženě výzva pro konkurenci . S parametry motoru jsem s nimi za jedno protože jsem názoru, že třeba 790 Duke a spol.patří do vyšší střední třídy, kde už na něj číhají jiné brusky jako MT-09 a Street Triple. Je v tom dneska dost bordel, ale MT-07 stále vi kam patří.
Vypadá to pěkně, vylepšení podvozku to chtělo. Motor změnu v naladění podle mě nepotřebuje, je dokonalej. Kdyby mu přidali špičkový výkon, asi by přišel o ten krásný spodek a střed - právě to mi třeba chybělo na novém Hornetu, který jsem taky pořádně projel. Na své MT07 mám najeto 12tkm a pořád mě hodně baví. Na utažený okresky je tahle motorka výborná volba. Za mě, kdyby MT09 byla takhle povedený dvouválec, neváhal bych.
Nějak mi není jasná logika při navržení přední masky. Snaha o minimalizaci a na druhou stranu z toho trčí hranatý tablet. Snad si zvykneme, ale praktické na odstraňování much to nebude.
Tak motka pěkná, technika lepší, to bude posun k lepšímu akorát jestli to bude stačit. Honda cb 750 hornet bude výkonnější a zrovna tak Suzuki gsx-8. Čekal jsem že po 10 letech už trochu zvednou objem. Asi mají dobré prodeje a zatím je to nenutí.
Nepochybuji o tom, že je to výborná mašina s vynikajícím motorem. Ovšem neodpustím si konstatovat, že "tento způsob propagace ve videu zdá se mi poněkud nešťastným".
Jsem jedinej kdo očekává, že se tyhle změny přesunou do Tenere 2025?
3 reakce
Barvy - poslední dobou jsou barevně Yamahy takový smutný. Přijdu na krám a kdyby tam byl věnec se stuhou Vzpomínáme,bylo by to dokonalý. Z těch tří barev bych si vybral černou. Ne ,že bych ji chtěl,ale je to pro mě nejmenší zlo a dá se dozdobit. Jako tahle naše Kawka-
Smejete sa z tej úpravy zvuku od sania, no práve toto je vec, ktorú dokáže Yamaha výborne (veď sú to 3 ladičky - hudobné nástroje). Svojho času si ich najal Lexus pre vyladenie sania v LF-A. Vyrobili špeciálny airbox, ktorý zvnútra vyzeral ako struny gitary, prúdiaci vzduch vytváral špecifický zvuk, ktorý sa zvukovými kanálmi na to určenými dostával od sania do kabíny vozidla a zvuk samotný bol smerovaný tak, aby ústil priamo na šoférovu hlavu. Čiže áno, v Yamahe to so zvukom sania vedia
2 reakce
Samotnému ladění zvuku ne, to jen popisu z tiskové zprávy ;)
No třeba se to dostane i na cestovní modely Yamahy...
Bomba zpráva, že se snaží dorovnat Horneta a Suzuki. @ redakce, je šance že budete mít "první dojmy" někde z tepla před příchodem MT na náš trh ? Resp. před jarem ?
Pěkná práce od Yamahy a myslím si, že s tímhle Iron Man kukučem nadále zůstane bestsellerem třídy. Tablet, el.výbava, brzdy a šavle vyloženě výzva pro konkurenci
. S parametry motoru jsem s nimi za jedno protože jsem názoru, že třeba 790 Duke a spol.patří do vyšší střední třídy, kde už na něj číhají jiné brusky jako MT-09 a Street Triple. Je v tom dneska dost bordel, ale MT-07 stále vi kam patří.
Hurá, konečně antihopp spojka. Ta mi tam chyběla, u motoru tak dobrého. Při podřazování na to musím stále myslet, je to hodně kousavé.
Konečně USD vidle ... byla to snad poslední motorka s klasickou vidli ... i Číňani maj všude USD vidle již nejmíň 5 let .
2 reakce
za 5min v malování posunuto hlavní světlo níže:
1 reakce
Vypadá to pěkně, vylepšení podvozku to chtělo. Motor změnu v naladění podle mě nepotřebuje, je dokonalej. Kdyby mu přidali špičkový výkon, asi by přišel o ten krásný spodek a střed - právě to mi třeba chybělo na novém Hornetu, který jsem taky pořádně projel. Na své MT07 mám najeto 12tkm a pořád mě hodně baví. Na utažený okresky je tahle motorka výborná volba. Za mě, kdyby MT09 byla takhle povedený dvouválec, neváhal bych.
1 reakce
Já jsem v té tmě viděl howno.
Nějak mi není jasná logika při navržení přední masky. Snaha o minimalizaci a na druhou stranu z toho trčí hranatý tablet. Snad si zvykneme, ale praktické na odstraňování much to nebude.
Tak motka pěkná, technika lepší, to bude posun k lepšímu akorát jestli to bude stačit. Honda cb 750 hornet bude výkonnější a zrovna tak Suzuki gsx-8. Čekal jsem že po 10 letech už trochu zvednou objem. Asi mají dobré prodeje a zatím je to nenutí.
jestli k tomu bude atraktivni cenovka tak se to bude prodavat jako housky
jestli si pamatuju prvni MT07 byla chvili snad i za 120tis s DPH ..... t
3 reakce
Nepochybuji o tom, že je to výborná mašina s vynikajícím motorem. Ovšem neodpustím si konstatovat, že "tento způsob propagace ve videu zdá se mi poněkud nešťastným".


3 reakce
Asi jasně největší evoluce, co kdy u 07 byla. Motor zůstává nezměněn, ale ani se nedivím, proč měnit dokonalé