Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jako bývalý majitel staré dobré Majesty 125 jsem na odkaz klikal s velkým očekáváním, ale ve výsledku jsem byl trochu zklamán. Motor se zdá, i podle výkonových parametrů, shodný. Ovšem v porování s původní Majesty, tato majestátně moc nepůsobí. Yamaha si tak vypůjčila osvědčené jméno, které zkřížila s relativně levně vypadajícím skůtrem. Asi bylo potřeba odpovědět na úspěchy PCX. Majesty byla vždy synonymum pro dražší a především pohodlné stroje. Rozhodující v souboji s PCX tak bude především cena
...vypadá o něco líp jako pcx od Hondy,kterou jsem měl a byla bezvadná jak na ježdění,tak na spotřebu,myslel jsem si,že mi bude chybět prostor mezi kolenama,ale zase to Honda vynahrazuje větším prostorem pod sedlem...škoda,že Honda zdražila,ale nějaký vylepšení oproti prvnímu modelu tam jsou...
Mě to moc jako kopie PCX nepřipadá a z vlastní zkušenosti vím, že "žebro" mezi nohama nevadí vůbec v ničem (aspoň mě). Na první pohled to má trošku taiwanskej kukuč, ale jinak myslím fajn přibližovadlo
Pro Lacer. Spínačka a jiné detailly pocházejí ze Cygnuse mod. 2007-2013 toto je vylepšenej Cygnus a né kopie výborného PCXa. U PCX mě vadí ten nepraktickej tunel
Kopie Hondy PCX.. Byt Hondou, se bráním. Osobně mám PCX a těch okopírovaných prvků požehnaně (přední zadní světlo, logo na boku, zámek zapalování atd..) No styděl bych se, takto kopírují číňani ale Yamaha?? S poznámkou o otáčkoměru souhlas... A k textu, že 13" kola dobře zdolají i horší terén, už nevím jaké horší kola než 13" si na terén představit.. Na druhou stranu pochvala za plexi-zadní kotouč a na pohled velký úložný prostor pod sedlem. No myslím rozhodující bude cena.
Jen drobnost: k čemu je na 125ccm skůtru do města otáčkoměr, ještě jako dominantní prvek přístrojovky? Osobně bych se na něj úplně vykašlal, nebo aspoň prohodil umístění s tachometrem.
presne, toto je odpoved Yamahy na Hondu PCX (ze im to trvalo kym sa spamatali)
teraz je uz len otazkou aku na to daju cenu... ked to bude na urovni ceny PCXka (alebo nebodaj menej, comu ale neverim) tak to bude zaujimava alternativa...
tak asi to bude větší hitparáda než BWSko, ale na ohrožení pozice PCXa se měli kluci trochu víc snažit. Snad bude tenhle motor lepší než v původní majesty.
K čemu mají skůtry ten otáčkoměr?
Jako bývalý majitel staré dobré Majesty 125 jsem na odkaz klikal s velkým očekáváním, ale ve výsledku jsem byl trochu zklamán. Motor se zdá, i podle výkonových parametrů, shodný. Ovšem v porování s původní Majesty, tato majestátně moc nepůsobí. Yamaha si tak vypůjčila osvědčené jméno, které zkřížila s relativně levně vypadajícím skůtrem. Asi bylo potřeba odpovědět na úspěchy PCX. Majesty byla vždy synonymum pro dražší a především pohodlné stroje. Rozhodující v souboji s PCX tak bude především cena
...vypadá o něco líp jako pcx od Hondy,kterou jsem měl a byla bezvadná jak na ježdění,tak na spotřebu,myslel jsem si,že mi bude chybět prostor mezi kolenama,ale zase to Honda vynahrazuje větším prostorem pod sedlem...škoda,že Honda zdražila,ale nějaký vylepšení oproti prvnímu modelu tam jsou...
Tak za mě nic moc 8,8 kW a 150kg to není moc dobrej poměr
no tak s tou cenou jsou opět bez šance, za ty prachy mají Xentra a skoro i X-maxe, to je mimo.
kopie Hondy!...se Namaha na vic nezmuze?
Cena bude dosti vysoká.
//www.yamaha-motor.eu/de/products/scooters/city/majesty-s.aspx
Mě to moc jako kopie PCX nepřipadá a z vlastní zkušenosti vím, že "žebro" mezi nohama nevadí vůbec v ničem (aspoň mě). Na první pohled to má trošku taiwanskej kukuč, ale jinak myslím fajn přibližovadlo
Stenboy> tak tak
Pro Lacer. Spínačka a jiné detailly pocházejí ze Cygnuse mod. 2007-2013 toto je vylepšenej Cygnus a né kopie výborného PCXa. U PCX mě vadí ten nepraktickej tunel
Janiin, hodí sa to pri ladení variátora, ale ozaj to nemusí byť hlavný budík.
Kopie Hondy PCX.. Byt Hondou, se bráním. Osobně mám PCX a těch okopírovaných prvků požehnaně (přední zadní světlo, logo na boku, zámek zapalování atd..) No styděl bych se, takto kopírují číňani ale Yamaha?? S poznámkou o otáčkoměru souhlas... A k textu, že 13" kola dobře zdolají i horší terén, už nevím jaké horší kola než 13" si na terén představit.. Na druhou stranu pochvala za plexi-zadní kotouč a na pohled velký úložný prostor pod sedlem. No myslím rozhodující bude cena.
Paráda YAMAHA vylepšila jinak výborného Cygnuse Je to parádní skútr a hlavně nemá ten blbej nohám překážející tunel jak má PCX PCX Zdar
Jen drobnost: k čemu je na 125ccm skůtru do města otáčkoměr, ještě jako dominantní prvek přístrojovky? Osobně bych se na něj úplně vykašlal, nebo aspoň prohodil umístění s tachometrem.
Možno to donúti Hondu znížiť cenu, zatiaľ nemajú konkurenciu a sú si toho vedomí.
presne, toto je odpoved Yamahy na Hondu PCX (ze im to trvalo kym sa spamatali)
teraz je uz len otazkou aku na to daju cenu... ked to bude na urovni ceny PCXka (alebo nebodaj menej, comu ale neverim) tak to bude zaujimava alternativa...
tak asi to bude větší hitparáda než BWSko, ale na ohrožení pozice PCXa se měli kluci trochu víc snažit. Snad bude tenhle motor lepší než v původní majesty.