Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
My idealisti pořád koukáme na motorky z toho pohledu lidí, kteří by na tom mohli nebo chtěli jezdit. Ale drtivá většina výrobců motorek, je dělá kvůli zisku a dnešní doba nahrává právě takovýmhle "raritkám", které se dají prodat hodně draho a je vhodné, aby se jich nevyrobilo moc. Oni by Ti noví, nebo menší výrobci stejně neměli prachy na pořádnou sériovou výrobu byť by to byly jen tisíce kusů ročně. A dnes se najde dost lidí, kteří v exkluzivní motorce vidí vlastně investici s cílem někdy v budoucnu vložené peníze znásobit, ale vůbec nemají v úmyslu na tom opravdu jezdit.
Konkrétně tahle motorka je pro mne "přetechnizovanej a překomplikovanej sráč". Bude to velmi složité na výrobu i na údržbu a nastavení podvozku, ale myslím, že jízdní výkony nebudou nijak výrazně lepší, než u současných závoďáků...
predni kyvku navic s asymetrickym jednim tlumicem a odpruzeni jednim gumovym silentblokem delala Ciza na prvnim Praseti. A byl to porod => inovace za kazdou cenu opet na scene?
prisne funkcionalisticky SS na okruhy, vypada super..predpokladam ze homologacia nehrozi. Dnesna doba praje takymto projektom, je dost vela bohatsich ludi na zapade, nachylny na exkluzivne biky. Inak by ich tolko nebolo..
tvar nádrže bude asi dobrá motivace jak si nenechat narůst pupek designově se mi to líbí, případný nasazení závodního speciálu do moto2 by bylo vítaný zpestření... to byl tenhle případ, kdy se chvástali, že oproti konvenčí přední vidlici jsou schopni ukrojit 1s v každý zatáčce? kdyby to byla pravda, tak by s tim už dávno jezdili všichni, přesto by mě to ostrý srovnání zajímalo
ne kazdy ma odvahu si takovy ufo koupit. jinak superpecka. Jako druhou nebo treti moto do garaze beru
Aby to byl vetsi ulet, tak tam musi dat V2 z Duc 1198
Krásná práce. Obdivuju vytrvalost Ascania Rodoriga okolo nehož a jeho strojů jsem se motal s foťákem před více než 10-ti lety v boxech na Ducati víkendech rakušáků. Ten člověk upletl z ho.na bič, jeho stroje na dvou a čtyř- ventilech Ducati závodí a závodily v různých sériích a o tomhle počinu jsem četl v souvislosti s Moto2. Neznám pozadí projektu ale přál bych mu, aby našel peníze a blázna co mu nato sedne. Stejného magora jako je on sám - člověka který věří v to co dělá, umí přejít od ušpiněného mechoše do CEO role firmy a z kdysi diskutabilního závěsu Tesi 1D udělal něco, co pravděpodobně velice dobře funguje.
Mozno blba otazka ale kde presne chcu zavodit s tym specialom v moto2 kategorii?
To bude totalne fiasko, nemaju ziadne skusenosti, mozno sami netusia ako sa to bude spravat na trati v plnom zavode a ci sa to vobec bude dat vyladit na konkurencieschopnu uroven, myslim ten podvozok. Dalsia predrazena nefunkcna hracka aj ked detaily su fakt premakane...
prosim cas vas kde ten vas pes ma hlavu a kde zadek ps: nejak se mi nechce verit ze kyvka ve predu by byla lepsi nez konvencni up-side-down vidle. Minimalene v motoGP, kde nejde o cenu uz by to davno meli..a tady jeste uz na prvni pohled v reseni vidim tu drahotu . Kazdopadne uznani za odvahu zkusit jit jinou cestou
dejf - tu prednu vidlu ma Bimota daleko krajsiu, vlastne ona je cela krasia.. aj ten stredovy ram alebo jak to mam nazvat... cele sa to znazi podobat.
My idealisti pořád koukáme na motorky z toho pohledu lidí, kteří by na tom mohli nebo chtěli jezdit. Ale drtivá většina výrobců motorek, je dělá kvůli zisku a dnešní doba nahrává právě takovýmhle "raritkám", které se dají prodat hodně draho a je vhodné, aby se jich nevyrobilo moc. Oni by Ti noví, nebo menší výrobci stejně neměli prachy na pořádnou sériovou výrobu byť by to byly jen tisíce kusů ročně. A dnes se najde dost lidí, kteří v exkluzivní motorce vidí vlastně investici s cílem někdy v budoucnu vložené peníze znásobit, ale vůbec nemají v úmyslu na tom opravdu jezdit.
Konkrétně tahle motorka je pro mne "přetechnizovanej a překomplikovanej sráč". Bude to velmi složité na výrobu i na údržbu a nastavení podvozku, ale myslím, že jízdní výkony nebudou nijak výrazně lepší, než u současných závoďáků...
predni kyvku navic s asymetrickym jednim tlumicem a odpruzeni jednim gumovym silentblokem delala Ciza na prvnim Praseti. A byl to porod
=> inovace za kazdou cenu opet na scene?
Nádhera.
Nebo Tesi v černé
Radši Tesi
Cena je fakt nízká na tak složitý a vyšperkovaný bike.
O designu už tak přesvědčený nejsem..
Taliján: jak je libo
//www.vyrus.it/vyrus-987-c3-4v/
prisne funkcionalisticky SS na okruhy, vypada super..predpokladam ze homologacia nehrozi. Dnesna doba praje takymto projektom, je dost vela bohatsich ludi na zapade, nachylny na exkluzivne biky. Inak by ich tolko nebolo..
parada, nafrnenci at si naser..
tvar nádrže bude asi dobrá motivace jak si nenechat narůst pupek
designově se mi to líbí, případný nasazení závodního speciálu do moto2 by bylo vítaný zpestření... to byl tenhle případ, kdy se chvástali, že oproti konvenčí přední vidlici jsou schopni ukrojit 1s v každý zatáčce? kdyby to byla pravda, tak by s tim už dávno jezdili všichni, přesto by mě to ostrý srovnání zajímalo
ne kazdy ma odvahu si takovy ufo koupit. jinak superpecka. Jako druhou nebo treti moto do garaze beru

Aby to byl vetsi ulet, tak tam musi dat V2 z Duc 1198
Reálně bych viděl úsporu 1kg, v případě záchvatu optimizmu 1,5kg.
Pecka jaxsvině
https://www.youtube.com/watch?v=kXRCLuodY-A
Krásná práce. Obdivuju vytrvalost Ascania Rodoriga okolo nehož a jeho strojů jsem se motal s foťákem před více než 10-ti lety v boxech na Ducati víkendech rakušáků. Ten člověk upletl z ho.na bič, jeho stroje na dvou a čtyř- ventilech Ducati závodí a závodily v různých sériích a o tomhle počinu jsem četl v souvislosti s Moto2. Neznám pozadí projektu ale přál bych mu, aby našel peníze a blázna co mu nato sedne. Stejného magora jako je on sám - člověka který věří v to co dělá, umí přejít od ušpiněného mechoše do CEO role firmy a z kdysi diskutabilního závěsu Tesi 1D udělal něco, co pravděpodobně velice dobře funguje.
JA-NE> ze by, kvuli ty predni vidli?
nevim preco ale vzdy mi to dojde jak vykradnuta Bimota Tesi..
sorry, jsou tam 2 verze, racing + homolog...
Ta homologace pro silniční provoz platí pro kterou zemi?
U nás ta roura těžko splní EURO4, natož 5
Mozno blba otazka ale kde presne chcu zavodit s tym specialom v moto2 kategorii?
To bude totalne fiasko, nemaju ziadne skusenosti, mozno sami netusia ako sa to bude spravat na trati v plnom zavode a ci sa to vobec bude dat vyladit na konkurencieschopnu uroven, myslim ten podvozok. Dalsia predrazena nefunkcna hracka aj ked detaily su fakt premakane...
luxus. Akorat ten motor teda. Cekal sem neco vetsiho, kdyz to ma oznaceni 986...
Ale s tou vahou to bude supr pojezdeni no...
Design naprostá pecka
cena už tolik ne, jen víc takovejch. :3
ne,tohle raději ne
prosim cas vas kde ten vas pes ma hlavu a kde zadek
ps: nejak se mi nechce verit ze kyvka ve predu by byla lepsi nez konvencni up-side-down vidle. Minimalene v motoGP, kde nejde o cenu uz by to davno meli..a tady jeste uz na prvni pohled v reseni vidim tu drahotu
. Kazdopadne uznani za odvahu zkusit jit jinou cestou
Opět jeden zcela zbytečný počin ... Petelice!! Na drahu jako delany.. a co s tím na silnici?!
50 / 90 / 130 km/h...a bude hůř !
Přestaňte s l i n t a t a připravte si k o l a !
Tesi 3D s pár změnama...
Nádherná, originální, motor CBR600 není TOP volba, ale s tou muší váhou asi nebude mít problémy... za mě palec nahoru
Petelice!! Na drahu jako delany..
Opět jeden zcela zbytečný počin ...