yamaha_demo_tour




Extravagantní Vyrus 986 M2 jde do prodeje

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JA-NE (767) napsal 23.03.2017 v 13:25

dejf - tu prednu vidlu ma Bimota daleko krajsiu, vlastne ona je cela krasia.. aj ten stredovy ram alebo jak to mam nazvat... cele sa to znazi podobat.

Jakub-od-X-bikers (190) napsal 23.03.2017 v 10:29+2

My idealisti pořád koukáme na motorky z toho pohledu lidí, kteří by na tom mohli nebo chtěli jezdit. Ale drtivá většina výrobců motorek, je dělá kvůli zisku a dnešní doba nahrává právě takovýmhle "raritkám", které se dají prodat hodně draho a je vhodné, aby se jich nevyrobilo moc. Oni by Ti noví, nebo menší výrobci stejně neměli prachy na pořádnou sériovou výrobu byť by to byly jen tisíce kusů ročně. A dnes se najde dost lidí, kteří v exkluzivní motorce vidí vlastně investici s cílem někdy v budoucnu vložené peníze znásobit, ale vůbec nemají v úmyslu na tom opravdu jezdit.
Konkrétně tahle motorka je pro mne "přetechnizovanej a překomplikovanej sráč". Bude to velmi složité na výrobu i na údržbu a nastavení podvozku, ale myslím, že jízdní výkony nebudou nijak výrazně lepší, než u současných závoďáků...

sered (113) napsal 23.03.2017 v 07:39

predni kyvku navic s asymetrickym jednim tlumicem a odpruzeni jednim gumovym silentblokem delala Ciza na prvnim Praseti. A byl to porod => inovace za kazdou cenu opet na scene?

Šafry (45) napsal 23.03.2017 v 07:08

Nádhera.

Pedl (178) napsal 23.03.2017 v 00:32

Nebo Tesi v černé

Pedl (178) napsal 23.03.2017 v 00:10

Radši Tesi

Zedsdead (293) napsal 22.03.2017 v 22:48

Cena je fakt nízká na tak složitý a vyšperkovaný bike.
O designu už tak přesvědčený nejsem..

opic26 (457) napsal 22.03.2017 v 22:02

Taliján: jak je libo
//www.vyrus.it/vyrus-987-c3-4v/

chooki (100) napsal 22.03.2017 v 21:59

prisne funkcionalisticky SS na okruhy, vypada super..predpokladam ze homologacia nehrozi. Dnesna doba praje takymto projektom, je dost vela bohatsich ludi na zapade, nachylny na exkluzivne biky. Inak by ich tolko nebolo..

Gonzo (60) napsal 22.03.2017 v 20:54

parada, nafrnenci at si naser..

Johnny83 (228) napsal 22.03.2017 v 20:38

tvar nádrže bude asi dobrá motivace jak si nenechat narůst pupek designově se mi to líbí, případný nasazení závodního speciálu do moto2 by bylo vítaný zpestření... to byl tenhle případ, kdy se chvástali, že oproti konvenčí přední vidlici jsou schopni ukrojit 1s v každý zatáčce? kdyby to byla pravda, tak by s tim už dávno jezdili všichni, přesto by mě to ostrý srovnání zajímalo

Taliján (17) napsal 22.03.2017 v 20:13

ne kazdy ma odvahu si takovy ufo koupit. jinak superpecka. Jako druhou nebo treti moto do garaze beru
Aby to byl vetsi ulet, tak tam musi dat V2 z Duc 1198

fidlimydli (321) napsal 22.03.2017 v 18:10+1

145kg díky karbonové kapotáži. Fakt mne to pobavilo.
Reálně bych viděl úsporu 1kg, v případě záchvatu optimizmu 1,5kg.

Fidlous (3) napsal 22.03.2017 v 17:04

Pecka jaxsvině

opic26 (457) napsal 22.03.2017 v 17:03

https://www.youtube.com/watch?v=kXRCLuodY-A

opic26 (457) napsal 22.03.2017 v 16:33+3

Krásná práce. Obdivuju vytrvalost Ascania Rodoriga okolo nehož a jeho strojů jsem se motal s foťákem před více než 10-ti lety v boxech na Ducati víkendech rakušáků. Ten člověk upletl z ho.na bič, jeho stroje na dvou a čtyř- ventilech Ducati závodí a závodily v různých sériích a o tomhle počinu jsem četl v souvislosti s Moto2. Neznám pozadí projektu ale přál bych mu, aby našel peníze a blázna co mu nato sedne. Stejného magora jako je on sám - člověka který věří v to co dělá, umí přejít od ušpiněného mechoše do CEO role firmy a z kdysi diskutabilního závěsu Tesi 1D udělal něco, co pravděpodobně velice dobře funguje.

dejf. (1341) napsal 22.03.2017 v 15:26

JA-NE> ze by, kvuli ty predni vidli?

JA-NE (767) napsal 22.03.2017 v 15:18+1

nevim preco ale vzdy mi to dojde jak vykradnuta Bimota Tesi..

Jurawood (12) napsal 22.03.2017 v 14:37

sorry, jsou tam 2 verze, racing + homolog...

Jurawood (12) napsal 22.03.2017 v 14:31

Ta homologace pro silniční provoz platí pro kterou zemi? U nás ta roura těžko splní EURO4, natož 5

deluxa (347) napsal 22.03.2017 v 14:22-2

Mozno blba otazka ale kde presne chcu zavodit s tym specialom v moto2 kategorii?
To bude totalne fiasko, nemaju ziadne skusenosti, mozno sami netusia ako sa to bude spravat na trati v plnom zavode a ci sa to vobec bude dat vyladit na konkurencieschopnu uroven, myslim ten podvozok. Dalsia predrazena nefunkcna hracka aj ked detaily su fakt premakane...

dejf. (1341) napsal 22.03.2017 v 14:22

luxus. Akorat ten motor teda. Cekal sem neco vetsiho, kdyz to ma oznaceni 986...
Ale s tou vahou to bude supr pojezdeni no...

LetiferDS (9) napsal 22.03.2017 v 14:00

Design naprostá pecka cena už tolik ne, jen víc takovejch. :3

Spinks (34) napsal 22.03.2017 v 13:34

ne,tohle raději ne

CR500 (142) napsal 22.03.2017 v 13:10

prosim cas vas kde ten vas pes ma hlavu a kde zadek ps: nejak se mi nechce verit ze kyvka ve predu by byla lepsi nez konvencni up-side-down vidle. Minimalene v motoGP, kde nejde o cenu uz by to davno meli..a tady jeste uz na prvni pohled v reseni vidim tu drahotu . Kazdopadne uznani za odvahu zkusit jit jinou cestou

Hog (11) napsal 22.03.2017 v 13:09-2

Opět jeden zcela zbytečný počin ... Petelice!! Na drahu jako delany.. a co s tím na silnici?!

50 / 90 / 130 km/h...a bude hůř !

Přestaňte s l i n t a t a připravte si k o l a !

CharlieV (93) napsal 22.03.2017 v 12:46

Tesi 3D s pár změnama...

methaw (3) napsal 22.03.2017 v 11:35

Nádherná, originální, motor CBR600 není TOP volba, ale s tou muší váhou asi nebude mít problémy... za mě palec nahoru

Petta (377) napsal 22.03.2017 v 11:08

Petelice!! Na drahu jako delany..

Steve-CZ (259) napsal 22.03.2017 v 10:56-1

Opět jeden zcela zbytečný počin ...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist