yamaha_mt09




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
nimdus (22) napsal 01.12.2021 v 16:03+2

Už jsem málem jel pro Fantic Caballero 500 Rally,protože Hondy CRF 300L prostě nejsou,ale teď už počkám na tu třístovku,protože v týhle době ušetřit dejme tomu 110 kolíků není vůbec špatný.Něco na blbnutí potřebuju když je cesťák zazimovaný.

cunado (184) napsal 01.12.2021 v 12:48

Vždycky byly zárukou velkého množství komentářů Jawy a teď už i čínské motorky Každý máme svůj názor, podle kterého se rozhodneme, jakou motorku si koupíme a necpěme ho ostatním, někoho zajímá cena a výkon a někoho zase víc země původu a obojí je v pořádku, každý nechť si svoje peníze utrácí, za co chce. Já mám radost, že se zvedají evropští výrobci a doufám, že se jim bude dařit a přestože nikdy Čínu neporazí cenou, tak zatím to zvládají kvalitou. U těchto nových motorek z Číny ukáže čas po pár letech a desítek tisíc km, za co opravdu stojí. A kdo z nás ví, jak budou jezdit za 10 let? Nikdo. Tak buďme zdrženliví v hodnocení. Mimochodem vyhnout se úplně výrobkům z Číny (ve smyslu toho, aby se ani kus výrobního řetězce neodehrál v Číně) to klobouk dolů, pokud to někdo z vás dneska dokáže aniž by poustevničil někde v lese v jeskyni.

Kulasec (56) napsal 01.12.2021 v 12:27+5

Nechápu ty hejty na Čínu tady. A už vůbec ne na redaktory kteří o tom píší.
Nelíbí: nekoupím
Líbí: podívám se na to osobně / svezu se / rozhodnu se.
Ať chcete nebo nechcete Čína se pohybuje dopředu mílovými kroky. A když nic jiného zvyšuje to konkurenci, což my jako zákazníci přece chceme, nebo se pletu?
Buďme rádi, že je zase o trochu víc z čeho vybírat i když vás třeba zrovna tohle neosloví.


FrogySkoky (132) napsal 01.12.2021 v 09:11

Čínu nikdy

PEPEE01 (336) napsal 01.12.2021 v 01:17+4

Dá se to shrnout i takto. Nejdřív si s námi vytiral prdel Rakušák, pak si s námi vytíral prdel Němec, pak Rusák no a teď to bude znova Němec... Takže jestli si s námi někdy bude vytirat prdel třeba Číňan, je uuuuuplně jedno, však my tu budeme tak jako tak Za nitky tady v tom světě vážně tahá úplně někdo jinej, než nějakej Franta z Dolní Horní, co si konečně nastřádal pár dukátů na svůj vysněný postrk. Takže lidi neblazněte a nepanikařte. Klidně kupujte a berte to, na co vám vaše prachy vystačí a co hlavně vám samotným udělá raodst ve vašem životě. A na politický kecy hoďte z vysoka bobek, ty k motorkám nepatří, neb jak tu někdo psal, motorka má dělat hlavně radost. A nebo seďte v posraných gatích doma za pecí, bědujte a čekejte na smrt. Ona může klidně přijít za prvním rohem a svět si toho ani trochu nevšimne a bude se v klidu točit z vesela dál...

SV-DR (29) napsal 30.11.2021 v 20:18+1

Vyzerá to pekne , bola to len otázka času kedy sa Čína prihlási o svoj diel v tomto segmente.
Keď dokážu poslať raketu a satelity do kozmu , tak dokážu urobiť aj motorky ...
Kto pľuje na Čínu nech sa pozrie kto zato môže , že dnes konkuruje Japoncom, Európe ? Je to globalizmus a korporátny kapitalizmus ktorý ide za lacnejšou pracovnou silou.
A nefandime si ;
západ nekúpi nič ani od nás , nie sme Čína ale ani Helmuti nie !
Nekúpi ani Jawu a nekúpil by ani Škodovku keby nebola Volkswagen a nekúpi ani naše keksy, čokoládu kým tam nebude Nestlé
Tak ja nebudem kydať na Čínske moto , a nezabúdajme že Eurokreténi nám pripravujú zelenú =baterkovú elektrickú budúcnosť

ThomasDRZ (10) napsal 30.11.2021 v 20:03+2

Čína se bohužel snaží prosadit na všech trzích. Mnozí si myslí, že Evropa je střed vesmíru, ale třeba pro Hondu je prodej v celé EU asi 2 až 5 procent z celkového prodeje. Proto různí japonští výrobci nehomologují motorky pro evropský trh kvůli pár prodaným tisícům motorek. A s tou výrobou v USA je to asi tak, že to tam skládají Mexičani a Američani, kteří se na farmách už nechtějí starat o krávy a vedle takových by byl Lojza od nás z vyučňákem Einstein. Díly na to mají z Asie a střední Ameriky a potom na to dají nálepku made in USA.

Simčo (13) napsal 30.11.2021 v 18:27

Áno, vo veľa spotrebných materiáloch sme im to dovolili. Nakupujú suroviny, bez ktorých to v Európe nevyrobíš. Sú odvetvia, kde sa bez nich nepohneš. Naša vina. Ale keď si môžem vybrať, za čo myniem svoje ťažko zarobené peniaze, tak som patriot a kupujem veci lokálne a to nehovorím o potravinách. Tam to platí 2x tak. Tým, že kupujem ich výrobky, podporujem ich ekonomiku. To jednoducho nedám. Motorka je pre mňa a väčšinu ľudí radosť. Tam cena nehrá rolu. A tak by to malo zostať. Pre veci nutné k životu a doprave, treba rozmýšľat, či dám jesť susedovy, alebo činanovy..... Zle..... Zle... Zle... pokiaľ môžem, tak radšej dám trochu viac s viem, že aspoň dane zostanú niekde bližšie, ako v... Len môj názor....

gorkin (4396) napsal 29.11.2021 v 16:03

Do hajzlu s celou činou....zaplevelují se všude...
tvl...

martin756 (10) napsal 26.11.2021 v 12:12+4

Za mě - nádhera Voge 300 GY na polňačky a tripy po Rumunsku, 500 AC na neděle.
Říkám to fakt nerad, ale Číňani jsou snad jedinní, kdo jde s dobou. Dneska frčí cendura a retro motorky. A to klidně i v menších kubaturách 300 až 500 ccm.
Bohužel Japonci jsou tak konzervativní, že na to ještě nepřišli (až na pár dražších modelů) a evropské motorky jsou cenově dostupné jen pro západ.

Jasně, ještě je potřeba si počkat na kvalitu zpracování, ale designově a určením se mi to opravdu moc líbí.

SLAY (780) napsal 25.11.2021 v 21:30

tohle mě teda vůbec nezaujalo mdlé nijaké a ještě k tomu ta elektrika brrr

KaMo_cz (33) napsal 25.11.2021 v 19:11-1+1

Voge 300 je taková CRF 300, uvidíme kolik to bude stát. Na cesty do práce a lítání za barákem by to mohlo stačit.

petao (86) napsal 25.11.2021 v 18:27+2

Není to jen o kopírování. Prostě, když nevím jak na to, tak se podívám jak to dělá někdo kdo to umí. Mistr se z tebe stane jen pokud se budeš něčemu učit, zkoušet to a pak to trénovat. Mám z toho pocit, jako kdyby Číňani mezi sebou soupeřili, kdo z nich ten byznys ovládne. A každýmu je jasný, kdo z toho soupeření bude profitovat - zákazník. Je jedno, jestli v Evropě, v Rusku, v Asii.... Jak je tady psáno, dneska po finském mobilu neštěkne ani pes, přesto víc než dekádu (to je v IT zatraceně dlouhá doba) ovládal 80% trhu a všechno ostatní byl šmejd. Dnes je to historie a stejně tak to může dopadnout s motorkama. Nebo taky nemusí...

marna (9) napsal 25.11.2021 v 16:59+1

Keď to vezmem po gramatickej stránke analogicky ako Audi -> audina, tak môžem si dovoliť tvrdiť, že páni šli poslintať nad novými naleštenými vogénami

V prípade výrobkov z PRC (Ľudová republika Čína), som za európsky patriotizmus, alebo aspoň uprednostnenie japonskej či kľudne aj juhokórejskej produkcie. Je to na našej uvedomelosti.

Kohlstein (103) napsal 25.11.2021 v 15:55-8+2

To už tam na EICMA nejsou žádné další motorky, že se musí psát o číně?
O číně s malým č, neboli obecném názvu pro všechno špatné.

10 reakcí

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 26.11.2021 v 13:47

Animals21> Jo, svým způsobem máš pravdu, jenže ono se občas neudržíš, když je to skoro každý den a hned několikrát. Jednou ten džbán prostě přeteče. Když je konstruktivní kritika, beru, ale tyhle věčně se opakující věci, tím spíš, že jsou věcně úplně mimo.
Viz. zaplacené testy CFMoto. Rozhodně nekopu za CFMoto, to za svojí práci a řekněme pověst. Tady nezbývá než vydržet a doufat, že se na těch motorkách sveze co nejvíc lidí, aby nám ve finále dali za pravdu. Ty jsi na tom už jel, že víš, že je japonská konkurence objektivně lepší? A to taky neber osobně nebo nějak útočně, fakt by mě to zajímalo, jestli jsme si něčeho nevšimli nebo to přešli. Fakt bych si přál, ať se každý, kdo pochybuje na tom sveze a podívá, protože nás samotný překvapilo, že tam není nic špatně. Prostě není. A co se bavíme, tak to říkají i kluci z jiných redakcí. Na prototypu se ještě dalo remcat na brzdy a reakce na ride-by-wire pořád není 100%, jenže podobnou výtku najdeš i u testu novýho Tuarega 660. Osobně se těším na příští rok a nějaký srovnávák, kde to ještě víc vyzní. Prostě motorka střední třídy za 180, a když půjdeš do SV, Z650, MT-07 apod., taky si na některý něco najdeš...


Simier (132) napsal 25.11.2021 v 15:00+1

Tomu říkám kopie Hondy! Jestli to bude stát o 50 kolíků míň a kvalita zpracování a komponentů bude alespoň na 80 procentech Hondy, tak někdo, kdo chce endurko na polňačky za barákem na vyblbnutí si moc nemusí lámat hlavu, jestli mu to vydrží 5 nebo 10 let
Číňani nás tady zaplaví svýma motorkama, ať se nám to líbí nebo ne! Navíc jim jdou ti renomovaní výrobci často na ruku v rámci spolupráce. Pro Čínu je Evropa jen nějaký malý poloostrov na kraji světa!




TOPlist