Voge posílá do terénu dvouválcovou osmistovku
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Vláďa Novotný , Honza Zajíček | Střih: Honza Zajíček | Zveřejněno: 6.11.2024 | Zobrazeno: 13 532x
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Vláďa Novotný , Honza Zajíček | Střih: Honza Zajíček | Zveřejněno: 6.11.2024 | Zobrazeno: 13 532x
Docela pěkný. Kdy by měla ta 800 dsx být dostupná?
soráč ale i když je Benelli čína, tak to už snad raději alespoň něco jako Benelli, protože je to stejný. Jen si hrajou s barvičkama, což je srpávný směr, přijde mi že s tím začal RE a je to dobře, protože je spousta krásných motorek a bary o ničem. A ta věc na prvních fotkách je přímo odporná. Číňani už asi taky jezdí na bílém koni při vymýšlení vlastního designu, když kopie se nedaří vylepšit
U 625DSX narostl i rozvor o 15mm. V Recku ty 500/525DSX uz jsou radne otestovane , jen skoda toho, ze na ni neni tolik prostoru pro nohy hlavne pro spolujezdce.
Zajímavé, kolik víc endurovějších endur se pořád rodí. Fakt se tolik lidí vydává do takového marastu?
Jsou to moc hezké mašiny
.Holt konkurenční boj mezi japonci a číńany bude pro nás konečné spotřebitele přínosný
3 reakce
Mě by vážně zajímalo, jaké jsou u téhle a podobných značek dodací lhůty na díly...
Přijde mi, že každý model, který mají v nabídce, je úplně jiný (Honda, BMW, KTM) a že držet takovou haldu ND na všechny typy je vlastně hrozně náročné...
K motorkám: Na pohled pěkné
Ještě mají jednoválec 650 ...
1 reakce
KYB dodává tlumice snad úplně každému v současnosti
Vypadá to zajímavě. Jsem zvědav na testy.
2 reakce