yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Forss (1) napsal 20.11.2022 v 17:29

Jedna věc je koupit si s ohromnou radostí levnou Čínu, ale druhá věc velmi pravděpodobná je že ji s velkými starostmi bude servisovat asi obtížně.... Proto raději starší vychytanou nějakou Evropu či Japonce. Jinak to vypadá vcelku povedeně a věřím že časem budou konkurovat některý modelům zdatně, čas ukáže.

petao (86) napsal 15.11.2022 v 20:21

Líbí se mi to devítikilo, ale jinak přeju všem, ať si koupí po čem jejich srdce touží, já s tím problém nemám. Jsem založením materialista a pragmatik, takže řešit jestli to má na nádrži modrobílou vrtuli nebo žlutej klikyhák mám u prdele.

Quad (12) napsal 13.11.2022 v 11:53

Jediná obrana je to nekupovat, ani vojetý.

Targus (428) napsal 12.11.2022 v 23:08+2

Co se týká tohoto "rejžáka", jeden přistál letos v mé garáži, protože synek chtěl konečně jednu NOVOU motorku, kterou by nemusel furt "ladit" a "jawit".
Co se týká kvality stroje - není co připomínat a vytýkat. Všechno funguje tak, jak konstruktér zamýšlel, a jak by uživatel očekával. Startuje na jedno protočení motoru, jezdí, svítí, troubí, brzdí, spotřeba nijak závratná, pochopitelně podle toho, jak se tahá za heft.

SuperSic58 (1308) napsal 12.11.2022 v 10:35

No co sem viděl a čet v testech, tak i v BMW tyhle dvouválcový devítikila nejsou žádnej zázrak. Holt čínský motory..

Plameňák01 (24) napsal 12.11.2022 v 07:31+2

Já si teda v prvnitchvili myslel, že teda okopčili vzhledově Triumpha, ale oni umí splacat několik motorek dohromady.
Jde o to, jaká bude celková kvalita, teď už se začínají přibližovat velkým motorkám, uvidíme, s čím přijdou za rok, nebo dva.
Stejně už jim patří většina evropských značek.

eibenberger (29) napsal 11.11.2022 v 21:35+4

Fuj Čína, fuj Čína nemůžu si pomoci, ale mě se to prostě líbí a nějak cítím v kostech, že ani kvalitou to nebude nějaká hrůza...

Crank (4) napsal 11.11.2022 v 19:42

Zas tak tezky neni zjistit to vrtani a zdvih u te 9tistovky. Je to proste ten samej motor jako 850 GS, prevrtanej na 900 uXRka. Takze Vrtani 86; Zdvih 77. U XRka je 77kw/92Nm

1 reakce

Honzis
Honzis 11.11.2022 v 21:44

A jo, díky za připomenutí. Já na ty devítistovky R/XR docela úspěšně zapomínám... Text upraven.


papiboy (1263) napsal 11.11.2022 v 17:51-1+3

S práve aktuálnou kamoškou už dlhé roky jazdím po najrôznejších akciách doma aj v okolitých krajinách.
Nie je mi jedno, čo všetko napakujeme do kufrov, nakoľko výjazdy trvajú vždy viac dní (zrazy, dovolenky, akcie nášho kmeňa Geriatrix, atd.), tak sa toho nabalí.

Obyčajne som mal nahodené tri kufre GIVI (128 litrov), do jedného som napchal stan, dvojitú nafuckovačku a dva spacáky, ponožky, slipy. Do druhého sa horko-ťažko naložila kamoška, topcase sme mali ako "príručný sklad" pre prilby, nepremoky, nejakú papu a tak.
Dobre riešená turistická mašina by podľa mňa nemla ubrať z objemu kufrov kvôli hlúpo umiestnenému výfuku, je to blbosť.
Tá záležitosť je hravo riešiteľná, a to ešte na "rysovacích doskách" (= v CADe ).

A teraz vidím, že VOGE tomu priložila ešte viac, kvôli akejsi symetrii ubrali aj z druhého kufra...
Aby sa nepovedalo, dali tam nejakú nádržku na vyplnenie priestoru, do tej však stan ani spacák nevopchám...
Pritom na to isté miesto by hravo vošli dva plnohodnotné kufre, Koniec tlmiča výfuku by stále mohol byť mierne zdvihnutý a funkčnosť ani design by s tým rozhodne neutrpeli. Dokonca výroba kufrov by bola jednoduchšia a lacnejšia.
Čo obmedzuje šírku kufrov, je len pohyb kyvky (zdvih kolesa) a max. plánovaná šírka mašiny.

Ale to ja len tak si tu hundrem pre seba, jednak stárneme a preferujeme stále viac hotely, jednak nejaké VOGE si nikdy nekúpim.

Ale pobavilo...

matej_veres (4) napsal 11.11.2022 v 17:11+1

..zase same cenduro ku*a ...kedy konečne niekto zrobi poriadnu cestovno športovu motorku (70kw)..(rešpekt Suza 1000gt a honda nt)

petr1000001 (207) napsal 11.11.2022 v 15:27

Na každý pád jde o řádové véčko...
Aha

2 reakce

Honzis
Honzis 11.11.2022 v 21:46

To bylo podvědomí zase jednou rychlejší než vědomí Opravil jsem to, aby to bylo správně, nicméně co tak o tom výrazu "řadové véčko" přemýšlím, tak si myslím, že se s ním nesetkáváme naposledy


WadeGYTR (84) napsal 11.11.2022 v 15:20+2

rádové Véčko je top výraz tejto doby

Každý frfle na Čínu, no nakoniec to dopadne takto: motor BMW, výbava bohatá, cena o x tisíc lepšia a keď si človek spočíta finančnú úsporu tak kúpi radšej Voge ako aj tak čínske BMW a za ušetrené peniaze sa môže veeeeľmi dlho voziť...

SLAY (823) napsal 11.11.2022 v 14:59

zdařilá kopie

Navrc.WR-F (34) napsal 11.11.2022 v 11:44

Bude nějaká zmínka o Kove 800X?

2 reakce

Jarda
Jarda 11.11.2022 v 13:41

Bude, ale jestli toho už nebude moc pro vás. Samá Čína.

Zatím jsem přidal značku do katalogu: https://www.motorka...otokatalog/kove.html


callowsick (463) napsal 11.11.2022 v 11:43+1

Archelologové tuhe éru jednou pojmenují: Doba dvouválcová, řadová

Mig_35 (345) napsal 11.11.2022 v 11:21-1+1

Konkurenci vždycky vítám. Ale já na čínské motorce jezdit nebudu, na to jsem moc velký snob

Simier (143) napsal 11.11.2022 v 11:18

Zajímalo by mě, jak bude vypadat motor a převodovka té pětikule, po rozborce v 50tisících vs ten z CB500X. Protože, jestli to bude mít podobnou výdrž, tak maj tradiční výrobci velkej problém!

KaMo_cz (33) napsal 11.11.2022 v 10:00-1

Ještě tady někdo nadávejte na Číňana...
Nejenže tam všichni vyrábí vše (i vlajkové lodě, které se akorát v Evropě kompletují). Ale my jim to rovnou prodáme.
Tipuju, že 900DS bude ve srovnatelné výbavě o stovku levnější než GS. Ano, je tam rozdíl 10? kilo, ale taky 5 let morálu, který u GS nedokoupím.

Ale třeba s touto vránou Bawoři končí a přijde něco lepšího, a tak to prodali.

kratkej01 (51) napsal 11.11.2022 v 09:56-1

Jediný co by stálo možná o zájem jsou slečny, jinak je to hromada těžkýho železa s nejasnou budoucností.

K167 (1481) napsal 11.11.2022 v 09:47+2

Za čtvrtstoletí necelé
Číňan nás všechny sežere
Naše loď se potápí
Špunt ze dna jsme si vytáhli
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Není však vinen Ducháček
Že Evropa jde do sraček

wild38 (56) napsal 11.11.2022 v 09:44

Euronormy se na "525" standartně vyřádily, zahraniční média v minulosti psali, že by tyhle motory měli mít až 39kw, a nové motory 550cc až 42kw (z jiné čínské továrny). Samozřejmě chápejme pro trhy mimo Evropu, ale je hezké vidět, že výkon u současných pětikil jde zvednout...
@redakce - nebyla tam k vidění i Voge 250R a X? motorově asi nic světoborného, ale design se dle fotek celkem povedl

2 reakce

Honzis
Honzis 11.11.2022 v 09:58

To není o euronormách, nýbrž o evropské legislativě. Takových motorek, které mají mimo Starý kontinent trochu vyšší výkon, je celá řada. Tady je to nastavené na řidičské oprávnění A2, kde je strop 35 kW, a dělat dvojí homologaci, jednu na 35 kW a druhou třeba na 39, je ekonomický a ve finále i produktový nesmysl





TOPlist