Vespa přidává k čistým liniím i čistý pohon
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Foto: Piaggio Group | Zveřejněno: 9.11.2017 | Zobrazeno: 13 443x
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Foto: Piaggio Group | Zveřejněno: 9.11.2017 | Zobrazeno: 13 443x
https://merrychristmaswallpaper.org/
get HD wallpapers here!!! for christmas
Super, paráda ale pokiaľ budeme vyrábať 70% elektriny z fosílnych palív tak neviem o akom čistom pohone tu hovorime. Táto móda elektrických veci kov je riadny ekologický nezmysel.
Hi there, I discovered your blog per Google bit searching for such kinda educational advise moreover your inform beholds very remarkable for me. Watch Shot Caller full movie #//123movies.yt/movies/shot-caller-2017-full-movie/
Snad to dopadne lip nez ta jejich hybrid mp3ka
Elektrina neelektrina, ja bych se radeji projel na te blondyne. :D
Zvláštní na těchto diskusích bývá, jak se pořád, obvykle emotivně, řeší eko nebo ne-eko.
Copak mám doma elektrickou vrtačku aby byla eko? Prostě je to výhoda mít elektrickou vrtačku. Dokonce i s řetězovkou se dělá daleko líp (a levněji) s elektrickou, pokud má přijatelný výkon, než s benzínem, atd...
Pokud je výhoda elektrický skútr, což pro většinu lidí zatím není, koupí si ho. Hybrid už by mohl být výhoda pro podstatně víc lidí. Tady nejde o nějaké eko - těm fabrikám jde primárně o tržby a zisk. A je jaksi "moderní" to balit do ekořečiček, ačkoliv nevím, kolik z toho ekořečnění dělá výrobce a kolik novináři
Sim, JoskaH: no kdyz to hoši berete takhle obecne tak muj pohled je takovy, ze jdou s kladivem na komara. Na co je "ekologicky" skutr, kdyz ho kazdou chvili predjede SUV se ctyrlitrem pod kapotou a v nem sedi jen jeden clovek. A to nemluvim o letadlech a lodich jako nejvetsich znecistovatelych, tak proc resit motorky... ? Elektrika bude mit smysl az budou baterie + elektromotor stejne tezke jako spalovak s chlazenim, mazanim a plnou nadrzi a dojezd bude srovnatelny, na mestsky a primestsky provoz tak 150-200 km by melo stacit. Tim chci rict ze cesta k elektru by mela byt prirozena a nabizet neco navic ne jen furt ekologie a mraky nejistot a kompromisu. Kazdopadne pokud se nemylim tak mimo KTM s kroskama do toho jde Vespa jako prvni z renomovanych znacek... (Cinu nepocitam)
Jako vybornej napad vnimam tu elektrickou zpatecku ... proste to je jedna z veci, ktera je u konvencniho motoru relativne slozite resitelna a u elektrovozitka se to v podstate nabizi jako bonus navic
.
Ohledne spalovani v motoru nebo v elektrarne; nejde ani tak o to, kde se spaluje, jako spis v jakem rezimu. A tady elektrarny, spalovny, ale i stabilni motory generatoru jednoznacne vedou pred temi, co mame jako pohonnou jednotku ve vozitkach vseho druhu. Proste udelat motor, co ma rozumnou efektivitu v pomerne uzkem pasmu otacek, je mnohem snazsi a levnejsi, nez to resit pro pasmo 600 (volnobeh) az treba 8000 (maximum), aby v zadnem z uvazovanych rezimu (ani v prechodech mezi nimi) nedochazelo ke stavu, kdy to cudi jak trefenej tank.
V tomhle je taky pomerne zajimavej potencial u toho hybrida - pokud je motor v podstate stabilak urceny prakticky jen k vyrobe elektriny (at uz naprimo, nebo pres baterky) a zbytek vozitka je resen stejne jako jen bateriovy, muze to mit lepsi emise i spotrebu, nez konvencni benzinovy provedeni (a to i v pripade, ze neuvazujeme o dobijeni ze site pri parkovani). Prusvih je narust hmotnosti, takze je to nakonec jen a pouze o tom, kde se potka zlepseni efektivity diky pohonne jednotce se zhorsenim efektivity narustem hmotnosti. A samosebou s cenou.
OndraCB...z elektráren a tepláren dneska neleze prakticky žádný spad- A to nemluvím o jádru. Největší znecistovatel, kromě několika lokalit s urcitymí fabrikami jsou domácí kamna a kotliky, takže paradoxně, zvlášt na podzim, bývá některých vesnicích znatelně větší smrad než ve velkém městě...
JohnnyBee> Tak maximalni dojezd pry 100km, cili to bude v modu ECO kde je max rychlost 30km/hod. Takze v modu POWER kdy se to rozpali a ukaze to co to v sobe ma, bude maximalka tak 60km/hod a dojezd tak mozna 50km
JohnnyBee> Bohužel další informace v tiskové zprávě, ze kterých vycházíme, nedorazili. Taky bych rád věděl víc info, ale to prostě zatím není. To samý k Xku, ke kterému je jeden krátký odstaveček, ve kterém systém podrobněji nepopisujou a já jsem z toho pochopil, že to bude fungovat takhle. Jestli skútr potom pojede přímo na motor, nebo motor bude dodávat šťávu do baterií a pojede to přes ně, nepíšou.
Za fotky se omlouváme, ale značek a novinek je tolik, že se na Vespu prostě nedostalo. A prostor pod sedlem jsem zatím neviděl ani na zahraničních webech, takže si asi budeme muset počkat, než se objeví v ČR
S vodíkem to nebude jinak
//neviditelnypes.lidovky.cz/ekologie-auta-na-vodik-jedou-na-uhli-d6r-/p_ekonomika.aspx?c=A171107_224401_p_ekonomika_wag
Občas uvažuji nad tim co je na tom čistého...
Některým článkům by opravdu neškodilo víc vynaloženého úsilí
Dovolte mi pár dotazů na autora článku:
Kde jsou živé fotky z eicma? (Třeba prostor pod sedlem)
Píšete, že v režimu ECO jede max 30 km/hod a v POWER ukáže co v ní je a co v ní teda je? (Max rychost)
U toho X-ka píšete v perexu, že je to kombinace generatoru a elektromotoru, v článku se ale už hovoří o benzínovém pohonu, který nastoupí po vybití baterií!
Malý městský skútr je přesně ta věc, kde elektřina není limitujícím faktorem. Ovšem používání displeje jako notifikační obrazovky mi zrovna nepřijde jako honba za bezpečností.