Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
dela se leccos. toto jsem koupil pro manzelku nove za cca 26 litru od kentoy.
myslim, ze z tech levných cinskych pseudo retro pokusu, je to asi nejhezci.
lepsi kopie, nez puvodni cinsky pokusy o retro design.
není to zadnej zazrak, ale po par upravach to jede slusne, za ty prachy...
Marex> Na Lambretta a Vespa forech se to docela dost rozebiralo. Tech 200ccm bude tusim zase nejaky blud pro uredniho simla na dalnici nebo podobna ptakovina. Jestli je to pokus o navrat k tomu, ze Lambretta byla vzdy vykonejsi a sportovnejsi nez Vespa, tak to dost selhalo motorove oddeleni Jenze Sym nema duvod se zabyvat vymyslenim neceho specialniho, misto toho tam flakne sve nizkovykonne motory a na oplatku prijimat procenta z prodeje a ochrannych znamek.
Proste stylovka a "navrat" klasiky ala Nokia 3310 (ktera je taky paradni sunt, ale levne vyrabeny krap proste dostal jen zname jmeno aby to par mesicu ficelo v prodejich a hotovo).
On ale dnes uz skoro zadny vyrobce netusi co to znamena opravdove retro. Naznaky nadeje jsou jeste u Vespy a pripadneho 4T nastupce v rade PX...ale pokud k tomu pristoupi jak k modelu PX od roku 2011 ala Ital tam cpe indicky karburator a naopak LML z Indie tam dava italsky karburator, tak to lepsi at se na to rovnou vys...
Puffybodie. Bohužel ti musím dát za pravdu. Lambretta sice vypadá o trošku lépe,ale základ stojí na Sym, co jsi na něj dal odkaz. Podle všeho je stejný i pohon.
Jiné je světlo, sedlo, zadní světlo a moc na tom nemění ani chybějící otvor v bočních plastech. Rozdíl v ceně podle předběžných předpokladů 1/3 v prospěch SYM.
Komický je též rozdíl mezi 125 a 200 (která nemá ani omylem 200ccm) a to pouhých 1.4Kw. Jaký to má smysl?!
Je to jen Sym a to skoro kompletne (nejen ram). S puvodni Lambrettou a jejich duchem to nema nic spolecneho. Cilem je vytriskat na znacce a designu. Za mnohem levnejsi peniz je jeji zaklad dostupny i u nas //www.sym-motor.cz/stroje/skutry-125-ccm/fiddle-iii-125i/
Neni to vubec spatny,ta oranzova je tak hnusna az je pekna, problem je ze skutry jako takove vznikly jako nejlevnejsi dopravni prostredky,tenhle k nim urcite patrit nebude ale vypada dobre:) .
dela se leccos. toto jsem koupil pro manzelku nove za cca 26 litru od kentoy.
myslim, ze z tech levných cinskych pseudo retro pokusu, je to asi nejhezci.
lepsi kopie, nez puvodni cinsky pokusy o retro design.
není to zadnej zazrak, ale po par upravach to jede slusne, za ty prachy...
Marex> Na Lambretta a Vespa forech se to docela dost rozebiralo. Tech 200ccm bude tusim zase nejaky blud pro uredniho simla na dalnici nebo podobna ptakovina. Jestli je to pokus o navrat k tomu, ze Lambretta byla vzdy vykonejsi a sportovnejsi nez Vespa, tak to dost selhalo motorove oddeleni
Jenze Sym nema duvod se zabyvat vymyslenim neceho specialniho, misto toho tam flakne sve nizkovykonne motory a na oplatku prijimat procenta z prodeje a ochrannych znamek.
Proste stylovka a "navrat" klasiky ala Nokia 3310 (ktera je taky paradni sunt, ale levne vyrabeny krap proste dostal jen zname jmeno aby to par mesicu ficelo v prodejich a hotovo).
On ale dnes uz skoro zadny vyrobce netusi co to znamena opravdove retro. Naznaky nadeje jsou jeste u Vespy a pripadneho 4T nastupce v rade PX...ale pokud k tomu pristoupi jak k modelu PX od roku 2011 ala Ital tam cpe indicky karburator a naopak LML z Indie tam dava italsky karburator, tak to lepsi at se na to rovnou vys...
Puffybodie. Bohužel ti musím dát za pravdu. Lambretta sice vypadá o trošku lépe,ale základ stojí na Sym, co jsi na něj dal odkaz. Podle všeho je stejný i pohon.
Jiné je světlo, sedlo, zadní světlo a moc na tom nemění ani chybějící otvor v bočních plastech. Rozdíl v ceně podle předběžných předpokladů 1/3 v prospěch SYM.
Komický je též rozdíl mezi 125 a 200 (která nemá ani omylem 200ccm) a to pouhých 1.4Kw. Jaký to má smysl?!
Je to jen Sym a to skoro kompletne (nejen ram). S puvodni Lambrettou a jejich duchem to nema nic spolecneho. Cilem je vytriskat na znacce a designu. Za mnohem levnejsi peniz je jeji zaklad dostupny i u nas //www.sym-motor.cz/stroje/skutry-125-ccm/fiddle-iii-125i/
Vypadá moc hezky! Asi to bude šlapat dobře, jen si myslím, že z toho udělají takovou umělou exkluzivitu! Lidové vozítko to asi nebude.
Neni to špatné :)
Víc info zde - https://www.scooterlab.uk/new-lambretta-v-special-analysis-feature/
A tohle není elektro? Děje se něco?