yamaha_demo_tour




UM Motors přijíždí s nový baggerem a cestovním endurem

Na ploše milánského výstaviště nechyběla ani značka UM Motorcycles z USA. Ta sídlí v Miami na Floridě, založil jí kolumbijský podnikatel Octavio Villegas Llano a svoje motorky nechává vyrábět v Číně. Na veletrh EICMA přivezlo UM Motors nový bagger, vezoucí se na módním trendu, a taky třístovkové cestovní enduro.

Kapitoly článku

Renegade ST

ST je dalším přírůstkem do modelové rodiny Renegade, která tím pádem nově zahrnuje už šest provedení. Nové ST, jak název možná napovídá, se veze na módní vlně amerických baggerů, kterou odstartoval závodní seriál King of the Baggers v USA. Charakteristické jsou pro tuhle kategorii rozměrné masky, ovšem s minimálním plexi, a samozřejmě dvojice pevných kufrů vzadu.

Renegade ST bude v nabídce ve verzi 125 s výkonem rovných 11 kW – 15 koní, a potom jako větší jednoválec 300, zde už dostanete výkon 28 koní. Novinka se chlubí širokou výbavou, u které si občas klademe otázku, nakolik je vlastně potřeba. Je tu třeba zpětná kamera, jejíž obraz půjde zobrazit na sedmipalcovém TFT displeji, nebo Bluetooth reproduktory. Z konvenčních prvků nechybí hlídání tlaku v pneumatikách, USB port na nabíjení nebo plotny místo stupaček.

Řada DSR

Dobrodružné povahy by mohlo oslovit nové malé cestovní enduro DSR Rally 300. To má stejný jednoválec jako třístovkový Renegade, tedy i stejných 28 koní výkonu. Vpředu zůstalo kulaté světlo s velkým R, které sice původně patří na cruisery, ale nevypadá špatně ani s endurovým plexi štítkem a plasty navazujícími na nádrž.

Vpředu pruží obrácená vidlice, vzadu centrální tlumič a vyplétaná kola mají průměr 21 palců vpředu a 17 palců vzadu. Nechybí pětipalcový TFT displej a výrobce podle všeho nabídne i plejádu příslušenství. Katalog zmiňuje ochranu motoru, padací rámy, kryty rukou a další prvky, které se ale na výstavní motorce neobjevily.
Zcela stejné specifikace, jen na menších kolech, dosahuje i silničně pojatá cestovní verze DSR Road 300, potažmo lehčí a stejně výkonný DSR SM 300 a DSR EX 300 – vše na stejném rámu a se stejným třístovkovým motorem, ovšem s různým pojetím.

Informace o redaktorovi

Dominik Valášek - (Odebírat články autora)
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist