Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
proč tomu furt řikaj tiger? dyk to s původnim parádnim tigrem 955 nemá už nic společnýho (i když to už od 2007), každý "vylepšení" to posílá k starý známý TDMce
Ještě na doplnění. Tříválec nemá, na rozdíl od dvouválců prakticky vůbec žádné vibrace a na rozdíl od čtyřválců docela slušně brzdí.
//www.youtube.com/watch?v=S8AoP4nnRK8
Na Tigeru 1050 mám odježděné už čtyři sezony a funguje dokonale. Motor má výkonu až až, jízdní vlastnosti jsou perfektní a dá se na něm jet hodně daleko i v horách. Samozřejmě po asfaltu.
Taky
Mě se líbí dost.
To Lihy: Původní Tiger? Nenech se mýlit, Triumph dělal Tigery v době, kdy byl můj děda mladík...
Pěkný kurde, málem jsem si spletl s Ducati
Tvrdší podvozek, snížená řídítka. Triumph si jen prǐipravuje víc prostoru aby od sebe výrazněji diverzifikoval přicházející Adventourer
proč tomu furt řikaj tiger? dyk to s původnim parádnim tigrem 955 nemá už nic společnýho (i když to už od 2007), každý "vylepšení" to posílá k starý známý TDMce
krásný..
oproti minulému modelu moc rozdílů nevidím, ale hlavní je, že jej nezmrvili "ufo" světly jako spída
Ještě na doplnění. Tříválec nemá, na rozdíl od dvouválců prakticky vůbec žádné vibrace a na rozdíl od čtyřválců docela slušně brzdí.
//www.youtube.com/watch?v=S8AoP4nnRK8
Na Tigeru 1050 mám odježděné už čtyři sezony a funguje dokonale. Motor má výkonu až až, jízdní vlastnosti jsou perfektní a dá se na něm jet hodně daleko i v horách. Samozřejmě po asfaltu.
chce se mi brecet kdyz vidim cenu vsemu ted rikaji cestovni enduro
Tříválec v cestovní mašině - to by mohlo fungovat
Radeji Multistradu 1200, ale tohle bych si taky nechal libit
černej moc pěknej