yamaha_brezen




Triumph přidává model Tiger Sport ve verzi 800

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pejko_ (6) napsal 23.10.2024 v 21:40

Veľmi pekná motorka, no úplne nerozumiem načo ďalšia diverzifikácia pri aktuálnej ponuke kde je 660,850 a 900. Ja osobne by najradšej keby triumph s týmto dizajnom 800ky spraví niečo ako BMW S1000XR, ideálne s motorom od speed triple RS.

BRIDY67 (118) napsal 23.10.2024 v 19:10+1

Panovia Anglicakovia rozumeju motorkam odpraveku....vyrobili peknu a jednoduchu motorku.....a to je super.

opic26 (525) napsal 23.10.2024 v 18:48

Velmi pohledný motocykl vycházející z řady 660, která se mi kompletně, i přeze zaměření na začínající jezdce, moc líbí. Konkurenční Yamaha Tracer myslím přesvědčí jednak odlišností řady 7 a 9 (strategii Triumphu rozumím, ale nemyslím si že by chtěl někdo z 660-tky přesedlat na to samé s větším motorem) a u velké je to právě motor CP3, který může rozhodnout ... a tím se dostávám k problemmatice:

1) nerozumím proč Triumph nejde cestou Yamahy nebo KTM a nepoužije tady za účelem sportovního cestování motor většího obsahu, který navíc má - 888 z Tigra 900/850 namísto nové 798. 115k a 84Nm nejsou špatné hodnoty, ale klidně by mohli z 888-čky vymáčknout výkon Yamahy a odskočit tak ještě více od schopného Tigra 660, který určitě půjde po vzoru své sestry Daytony 660 v budoucnu s výkonem nahoru. Navíc by za ním člověk na sportovně-cestovním stroji nemusel motor točit tolik jako 798, který bude chrakterem určitě připomínat Street Triply 765.
2) V nabídce Triumphu trochu nadbytečný Tiger 900 GT a GT Pro vezou ve předu stavitelné 45mm Marzocchi, 4-kila mají 43mm USD a tady jdeme jako do nedávna u Streetů opět cestou 41mm vidlic. Rozhodně jsem pro Showa a průměr na cestě stačí, ale...
3) Za velké mínus tady považuju cenovou politiku ve spojení s tlakem na brzdovou soustavu - moderní klasik Speed Twin - dokud nepřijel dražší RS model - M50-tky, dneska Stylemy. Tigr GT/GT Pro to samé, všechny terénní Tigry jakbysmet. Nevím jak tyhle 4-pístky s logem Triumph brzdí, ale počítá se tady s dálkami a častou sportovní jízdou i ve dvou. M50 by tam své uplatnění určitě našly.

Tohle je opravdu krasavec, ale mít doma jako tepna Tigra 1050, tak bych si jej taky asi ještě nechal.
Je mi to od Triumphu trochu zvláštní počínání mít v nabídce tříhrnků 800-900 na výběr ze tří motorů - 765 - 798 - 888 a jsem opravdu zvědavý, který z nich se rozhodnou nasadit do bojů s R9.

tepna (15) napsal 23.10.2024 v 06:56+1

Pěkný , ale nevymněním.

JardaBar (227) napsal 22.10.2024 v 18:03

Na pohled moc hezká motorka.

31081 (758) napsal 22.10.2024 v 14:52+3

Vypadá velmi dobře,britové tomu také šlapou na krk.Triumph v poslední době nemá motocykl,který by se mě vzhledově nelíbil A že jim všem šlape na paty číňan,asi také nebude na škodu

berry78 (229) napsal 22.10.2024 v 14:39

Je to hezký .. ale mám pocit že to je spíš taková malá motorečka ... než motorka

Juraj22 (176) napsal 22.10.2024 v 14:13

Vypadá hodně dobře

Slaboch (5) napsal 22.10.2024 v 13:51

Vypadá to moc hezky...ale dokud se nesvezu, tak zůstanu u Tracera

vojtechposmourny (376) napsal 22.10.2024 v 13:07+3

Jo, zvlášť v tý žlutý je to moc hezký. Určitě koukatelnější než Tracer...




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist