Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Motorky jsou to nádherný a u některých by mi dávalo smysl si za hezčí lak připlatit. Třeba u Bonnevillu se mi žádná se sériových barevných kombinací nelíbí a gold line by byla jasná volba. Jinak retro frčí, výrobci to vědí, takže se stále dají koupit hezký motorky klasickýho střihu, byť s určitýma kompromisama kvůli bezpečnosti a ekologii. Jasně, sem tam nějaká z trhu zmizí (třeba Honda CB1100 nebo RE Bullet), ale občas objeví i něco hezkýho, jako třeba Kawa Z900RS SE. Akorát pokud člověk hledá klasiku s karburátorem a nebrzdama, z nových už si nevybere
Tak pokud ani zde mezi těmito nádhernými Triumphy si nevybrali ti, kteří tvrdí, že dobře už bylo a hezké motorky se nedělají.... asi mají na čase, změnit svůj koníček za jiný.....
Takze, co tu mame? Koniec nedostatku motoriek na trhoch a zaciatok normalneho boja o konkurenciu v podobe limitiek?
Nie, starec, ono to je trochu inakô. Masin je stale malo a limitky maju zvysit ZISK NIE PREDAJ. Triumph (Honda, Harley, Kawa...dosad si lubovolnu znacku) preda vsetko, co vyrobi buduci rok. A oni to vedia. Nemusia sa snazit pridavat dalsie kusy limitkami. Len srobuju cenu.
Ale stroje su to nadherne, aj ked idu mimo mna, co je na jednu stranu chyba, lebo ja som hlavna cielova skupina. Na druhu stranu je to dobre, lebo ja som okrem toho aj strasny čudak. Podla mna naozaj nemôzu nastavit marketingove ukazatele.
O stále dalších "speciálních edicích" si myslím svoje, ale motorky jsou to naprosto nádherné.
Teď už jen aby ti, co tady prohlašují, jak je dnes svět špatný, že se už pěkné motorky nedělají a neustále kritizují vlastně téměř cokoliv jiného než je motorka s kulatým světlem (případně ta jejich vlastní jediná možná bez kulatého světla ), vytáhli svoje prkenice a zašli si nějakou tu mašinu (klidně v nespeciální edici) koupit, aby výrobci tu krásu vyráběli dál.
Triumphu samozřejmě fandím, ale čeho je moc, toho je příliš. Myslel jsem si že jen MV Agusta má na speciální edice patent. Těm klasikům gold line sluší, ale tříbarevný Thruxton RS se mi nelíbí. Raketa v červené je fajn.
Ať už na nás raději Triumph vybalí ty slibované krosky.
Motorky jsou to nádherný a u některých by mi dávalo smysl si za hezčí lak připlatit. Třeba u Bonnevillu se mi žádná se sériových barevných kombinací nelíbí a gold line by byla jasná volba. Jinak retro frčí, výrobci to vědí, takže se stále dají koupit hezký motorky klasickýho střihu, byť s určitýma kompromisama kvůli bezpečnosti a ekologii. Jasně, sem tam nějaká z trhu zmizí (třeba Honda CB1100 nebo RE Bullet), ale občas objeví i něco hezkýho, jako třeba Kawa Z900RS SE. Akorát pokud člověk hledá klasiku s karburátorem a nebrzdama, z nových už si nevybere
Tak pokud ani zde mezi těmito nádhernými Triumphy si nevybrali ti, kteří tvrdí, že dobře už bylo a hezké motorky se nedělají.... asi mají na čase, změnit svůj koníček za jiný.....
Ja som skromný človek, mne by stačil obyčajný unlimited červený Thruxton s Öhlinsama.
Červený, to je dôležité, tie sú najrýchlejšie.
Krásný stroj, měl jsem Strit Twin,a teď jsem hrdým majitelem nového Speed Twin druhé generace.
Takze, co tu mame? Koniec nedostatku motoriek na trhoch a zaciatok normalneho boja o konkurenciu v podobe limitiek?
Nie, starec, ono to je trochu inakô. Masin je stale malo a limitky maju zvysit ZISK NIE PREDAJ. Triumph (Honda, Harley, Kawa...dosad si lubovolnu znacku) preda vsetko, co vyrobi buduci rok. A oni to vedia. Nemusia sa snazit pridavat dalsie kusy limitkami. Len srobuju cenu.
Ale stroje su to nadherne, aj ked idu mimo mna, co je na jednu stranu chyba, lebo ja som hlavna cielova skupina. Na druhu stranu je to dobre, lebo ja som okrem toho aj strasny čudak. Podla mna naozaj nemôzu nastavit marketingove ukazatele.
Triumphy sú krásne,zvlášť tieto,ale mal som 2x možnosť sa zviesť na T 120 a bola to nuda...
3 reakce
Triumph dělá nejhezčí mašiny.
1 reakce
Thruxton v kavárně - fotku už jenom vytisknout, zarámovat a pověsit do pokoje.
Ale jinak na retru přelakovaná nálepka nemá co hledat. To sorry jako. To je kýč.
O stále dalších "speciálních edicích" si myslím svoje, ale motorky jsou to naprosto nádherné.
), vytáhli svoje prkenice a zašli si nějakou tu mašinu (klidně v nespeciální edici) koupit, aby výrobci tu krásu vyráběli dál.
Teď už jen aby ti, co tady prohlašují, jak je dnes svět špatný, že se už pěkné motorky nedělají a neustále kritizují vlastně téměř cokoliv jiného než je motorka s kulatým světlem (případně ta jejich vlastní jediná možná bez kulatého světla
Neviem, aké budú motocykle, ale fotky sú určite limited edition.
Akože výber miest pre fotenie je parádny, fotky sú fakt excelentné.
Exkluzivitu dodáva aj, že nikde živej duše, to muselo dať práci...
2 reakce
Za mě - nádhera. Jedna hezčí než druhá. Kdybych si mohl vybrat, beru všechny
Triumphu samozřejmě fandím, ale čeho je moc, toho je příliš. Myslel jsem si že jen MV Agusta má na speciální edice patent. Těm klasikům gold line sluší, ale tříbarevný Thruxton RS se mi nelíbí. Raketa v červené je fajn.
Ať už na nás raději Triumph vybalí ty slibované krosky.
Rocket se dela opravdu z Hinckley? Myslel jsem, ze Triumphy jsou uz vsechny z Thajska.
4 reakce
E-e, tam je to taky cajk, žádný "Made in", a sídlo značky v Hinckley pořád je
Až budou všechny edice speciální, nebude vlastně speciální nic...