husqvarna_svartpilen_801_2




Nový Triumph Street Triple 765 představen ve třech verzích

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
zmulin (371) napsal 17.01.2017 v 18:18

SuperSic58:Na 15" kolech,vzadu bubny a bez jakýkoli výbavy přeju šťastnou cestu

BobRF (28) napsal 16.01.2017 v 15:24

To bude báječné svezení

Marex (2570) napsal 14.01.2017 v 21:04+1

Krásná motorka. Povozil bych se.

SuperSic58 (1308) napsal 14.01.2017 v 17:05

zmulin> tk to je potom superb jasna volba

firebladetom (136) napsal 14.01.2017 v 15:48

Jeee, axialni vs. radialni. Pred par lety o tom nikdo nevedel a dnes jak to nema radialy, tak je to sunt, kterej nebrzdi. Myslim, že 90% z nas nedostane na limit ani klasicky axialne uchyceny brzdy. Ja teda na svoji RSV ne...

triumph-675 (1) napsal 13.01.2017 v 19:56+1

Súhlasím s deluxa.Tie základné axiálne brzdy sa montujú na XY moto rôznych značiek napr. Honda,Kawasaki atd a nikto to nekomentuje, jasné na okruh to nebude a preto som ich aj ja vymenil. A že tam neni klasický "budík" tak to mi vôbec neprekáža-na ten to nejazdí. Taká je dnešná doba a mladšie ročníky pozerajú presne na takéto vychytávky ako display. Súhlasím s touto evolúciou Street Tripla ale zatiaľ to nieje pre mňa dôvod na výmenu.

zmulin (371) napsal 13.01.2017 v 18:30

Seikos:sem si to od tebe precet jeste jednou a i když nerad,tak musim uznat,ze sem tvůj příspěvek blbe pochopil

Supersic: Tak to se asi nevyplatí kupovat treba ani nalozenou Oktavku,když je dražší nez Superb v základu...

SuperSic58 (1308) napsal 13.01.2017 v 18:00

No nevim význam Street Tripla RS, když za stejnou, ne-li nižší cenu je už Speed Triple

seikos (975) napsal 13.01.2017 v 17:56

zmulin: však já jsem taky reagoval na deluxu, vpodstatě tím stejným výsledkem co ty tady píšeš

zmulin (371) napsal 13.01.2017 v 12:31+1

seikos: V podstatě sis odpověděl sám.Ne každej chce jezdit na okruh,nebo vostře v provozu,ale stačí mu dobře udělaná lehká a živá motorka,která pro něj brzdí dostatečně a ten finanční rozdíl v pořizovačce radši obleče na sebe,nebo projezdí.Mimochodem u brzd každej řeší konstrukci,ale s jakym tlakem ten kterej model pracuje né...To,že nejsou stavěné,ani testované na tuhle motorku je dobrá hláška
Za 1. pochybuju,že ti takovouhle informaci dal někdo od Triumphu a za 2. Který brzdy byly stavěné přímmo na nějakou sériovou motorku?Jedině M5 měly roční exkluzivitu,ale to je všechno.S podvozkem a brzdama je to,jak když to tam šroubuješ z regálu co ti zapadá do konceptu a rozpočtu

Dudes (0) napsal 12.01.2017 v 14:49

ten tablet je naklápací!

seikos (975) napsal 12.01.2017 v 10:39+1

deluxa: za vším hledej prachy. Ty axiální dvojpístky nejsou stavěné ani testované na tuhle konkrétní motorku. Jsou tam prostě namontované proto, že dobrá cena a pro mrdání se po městě jsou dostatečné. Kdo bude chtít motorku s potenciálem ostrého ježděni, nebo na okruh, koupí si hned na začátku vyšší specifikaci než je S-ko.

deluxa (347) napsal 12.01.2017 v 08:19+3

mam najradsej take prihluple reci o axialnych brzdach...dejv78 ty si konstrukter ze vies kolko vydrzia, kde je ich hranica a kde sa daju efektivne vyuzit? Ked to davaju na najlacnejsi model znamena to ze s tym nepojdes na okruh aby si ich znicil ale su stavane a testovane na denno denne bezne jazdenie a konstrukcne prisposobene presne podla parametrov stroja.. takze dolezitost tvojho argumentu ci motorka ma 100 alebo 120k sa rovna hovnu v trave. Cena to je uz ina vec s tym suhlasim...

zmulin (371) napsal 12.01.2017 v 01:37

Ten display už dneska zobrazuje tolik údajů,že se holt nemůže už krčit vedle otáčkoměru a absorboval ho.
Jediný,co bych na první pohled poznal od staršího modelu jsou asi jen světla..

j3nik (-4) napsal 11.01.2017 v 22:54

milý ježíšku...

BednyS (2) napsal 11.01.2017 v 22:39-3+3

Na co, několik palivovejch map, stačí jedna udělaná pořádně. Aspoň že ten quickshifter je jen na RS, na okruh to ještě chápu ale k čemu je to dobrý na silnici? Kdo je linej mačkat spojku ať si koupi NC v automatu nebo rovnou skúrt. Kromě navýšení objemu a -2kg, nevidím nic moc pozitivního. Bral bych Rko s normálnima budíkama a bez ty zbytečný elektroniky. Fakt čekám kdo tam první dá dotykáč s ios nebo androidem, aby mohly borci na pumpě hrát hry.

ZombiRider (29) napsal 11.01.2017 v 21:18

Jako dobrý, ale já bych se taky na tý motorce rád projel a ne k ní číst návod k obsluze

Krakatau (45) napsal 11.01.2017 v 20:43

tahač : Aj na toto mám podobný názor, hoci tie dva laufy pod zadkom na Streete už nejaký ten rok nie sú, ale ten jeden dole mi príde taký "hondovský".

chudelapipa (-161) napsal 11.01.2017 v 20:38-2

KTM- kokot tlačí motorku,když se na cestě posere tak ji neopraví ani ve fabrice,a dá se říci že dnešní nové stroje na cestě nespravíš,takže při poruše v dáli se prohneš anebo jedeš mhd domů

SuperSic58 (1308) napsal 11.01.2017 v 20:02-3

Krásná mašina! Seikos svým výblitkem opět nezklamal

jungen (7) napsal 11.01.2017 v 19:25

to je hracka?

rene_dohan (0) napsal 11.01.2017 v 18:51

Pekna motorka

voloda.m (480) napsal 11.01.2017 v 18:36

Číslo 5 žije!!!

bukic (8) napsal 11.01.2017 v 16:40-3

Akoze zase pekne motorky, ale razvor 1410mm? Co to je, skutrik do mesta ci co? Alebo sa robia 87kw motorky pre deti? To iste urobili aj tym retro ediciam. Je to zase nejaky posahany modny trend. Ved iz aj cinanci dorastaju nad 180cm, ako na tom budeme vypadat?

Frankie (731) napsal 11.01.2017 v 15:52+1

Je to hezký a bude s tím zábava, kopec zábavy. Zbytečný palivový mapy a tablet na řidítkách ? Taková už je bohužel holt doba a nic s tím nenaděláme...

tahač (-5) napsal 11.01.2017 v 15:47

Street bez ručičkovýho otáčkoměru a dvou laufů Arrow pod zadkem?? tohle už vypadá skoro jako hračka z videohry. Doufám že to umí aspoň komunikovat s ajfounem a během jízdy ukazovat příchozí smsky..
Tipuju že v příští generaci ušetřej jedno světlo

dejf. (1341) napsal 11.01.2017 v 15:07

Za me dobry Na ty svetla (po vzoru z faceliftu litra) uz se da konecne koukat a celkove ten bajk pusobi strasne mrstne a lehce. 166kg suchejch je fajn.
Ale stejne furt cekam az konecne trochu nadopujou litrovou verzi. Treba 100ccm+ a 20hp+ by bylo moc peknejch...
A co teprv "dospela" verze daytony 675 (a tim nemyslim chystajici se nastupce s motorem 765)
Proste 190hp+ v kapotach triumph nutne potrebuje!

tomasd. (35) napsal 11.01.2017 v 14:57

Stejnej rozvor, nižší hmotnost, upgrade motoru, nějaký fíčury navíc = Uvidíme co s tím palcem udělá cena...

dejv78 (3) napsal 11.01.2017 v 14:45+1

Krakatau: To je právě to - Já bych právě hrozně moc chtěl potkat toho chlapa, na jehož názoru tak moc záleží, že se to podle něj všechno dělá. Abych mu kdyžtak mohl potřást pravicí

poulie: A nebo jde možná úplně jednoduše o to, že koupit takovou televizi někde od Samsungu je prostě a jednoduše levnější a je s tím menší drbání, než s výrobou mechanických otáčkoměrů. Což by se na jednu stranu dalo pochopit.
Akorát je pak moc prima, když se takový šetření uskuteční u mašiny za třista tisíc, a ještě se to zákazníkům prodá jako pokrok :)

poulie (8) napsal 11.01.2017 v 14:45

Možná tam ty televize dávají aby za 10 let oprášili sklady a nazvali to cool retro s vyšši cenou. Osobně se mi nejvíc líbí streety do roku 2012. S těma hnusnýma kulatýma předsunutýma světlama, předpotopním analogem a těma zavazejícíma horníma výfukama co tak ku*evsky topí na nohu. Až budu chtít praktickou motorku, koupím si auto.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist