Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jeee, axialni vs. radialni. Pred par lety o tom nikdo nevedel a dnes jak to nema radialy, tak je to sunt, kterej nebrzdi. Myslim, že 90% z nas nedostane na limit ani klasicky axialne uchyceny brzdy. Ja teda na svoji RSV ne...
Súhlasím s deluxa.Tie základné axiálne brzdy sa montujú na XY moto rôznych značiek napr. Honda,Kawasaki atd a nikto to nekomentuje, jasné na okruh to nebude a preto som ich aj ja vymenil. A že tam neni klasický "budík" tak to mi vôbec neprekáža-na ten to nejazdí. Taká je dnešná doba a mladšie ročníky pozerajú presne na takéto vychytávky ako display. Súhlasím s touto evolúciou Street Tripla ale zatiaľ to nieje pre mňa dôvod na výmenu.
seikos: V podstatě sis odpověděl sám.Ne každej chce jezdit na okruh,nebo vostře v provozu,ale stačí mu dobře udělaná lehká a živá motorka,která pro něj brzdí dostatečně a ten finanční rozdíl v pořizovačce radši obleče na sebe,nebo projezdí.Mimochodem u brzd každej řeší konstrukci,ale s jakym tlakem ten kterej model pracuje né...To,že nejsou stavěné,ani testované na tuhle motorku je dobrá hláška
Za 1. pochybuju,že ti takovouhle informaci dal někdo od Triumphu a za 2. Který brzdy byly stavěné přímmo na nějakou sériovou motorku?Jedině M5 měly roční exkluzivitu,ale to je všechno.S podvozkem a brzdama je to,jak když to tam šroubuješ z regálu co ti zapadá do konceptu a rozpočtu
deluxa: za vším hledej prachy. Ty axiální dvojpístky nejsou stavěné ani testované na tuhle konkrétní motorku. Jsou tam prostě namontované proto, že dobrá cena a pro mrdání se po městě jsou dostatečné. Kdo bude chtít motorku s potenciálem ostrého ježděni, nebo na okruh, koupí si hned na začátku vyšší specifikaci než je S-ko.
mam najradsej take prihluple reci o axialnych brzdach...dejv78 ty si konstrukter ze vies kolko vydrzia, kde je ich hranica a kde sa daju efektivne vyuzit? Ked to davaju na najlacnejsi model znamena to ze s tym nepojdes na okruh aby si ich znicil ale su stavane a testovane na denno denne bezne jazdenie a konstrukcne prisposobene presne podla parametrov stroja.. takze dolezitost tvojho argumentu ci motorka ma 100 alebo 120k sa rovna hovnu v trave. Cena to je uz ina vec s tym suhlasim...
Ten display už dneska zobrazuje tolik údajů,že se holt nemůže už krčit vedle otáčkoměru a absorboval ho.
Jediný,co bych na první pohled poznal od staršího modelu jsou asi jen světla..
Na co, několik palivovejch map, stačí jedna udělaná pořádně. Aspoň že ten quickshifter je jen na RS, na okruh to ještě chápu ale k čemu je to dobrý na silnici? Kdo je linej mačkat spojku ať si koupi NC v automatu nebo rovnou skúrt. Kromě navýšení objemu a -2kg, nevidím nic moc pozitivního. Bral bych Rko s normálnima budíkama a bez ty zbytečný elektroniky. Fakt čekám kdo tam první dá dotykáč s ios nebo androidem, aby mohly borci na pumpě hrát hry.
KTM- kokot tlačí motorku,když se na cestě posere tak ji neopraví ani ve fabrice,a dá se říci že dnešní nové stroje na cestě nespravíš,takže při poruše v dáli se prohneš anebo jedeš mhd domů
Akoze zase pekne motorky, ale razvor 1410mm? Co to je, skutrik do mesta ci co? Alebo sa robia 87kw motorky pre deti? To iste urobili aj tym retro ediciam. Je to zase nejaky posahany modny trend. Ved iz aj cinanci dorastaju nad 180cm, ako na tom budeme vypadat?
Street bez ručičkovýho otáčkoměru a dvou laufů Arrow pod zadkem?? tohle už vypadá skoro jako hračka z videohry. Doufám že to umí aspoň komunikovat s ajfounem a během jízdy ukazovat příchozí smsky..
Tipuju že v příští generaci ušetřej jedno světlo
Za me dobry Na ty svetla (po vzoru z faceliftu litra) uz se da konecne koukat a celkove ten bajk pusobi strasne mrstne a lehce. 166kg suchejch je fajn.
Ale stejne furt cekam az konecne trochu nadopujou litrovou verzi. Treba 100ccm+ a 20hp+ by bylo moc peknejch...
A co teprv "dospela" verze daytony 675 (a tim nemyslim chystajici se nastupce s motorem 765)
Proste 190hp+ v kapotach triumph nutne potrebuje!
Krakatau: To je právě to - Já bych právě hrozně moc chtěl potkat toho chlapa, na jehož názoru tak moc záleží, že se to podle něj všechno dělá. Abych mu kdyžtak mohl potřást pravicí
poulie: A nebo jde možná úplně jednoduše o to, že koupit takovou televizi někde od Samsungu je prostě a jednoduše levnější a je s tím menší drbání, než s výrobou mechanických otáčkoměrů. Což by se na jednu stranu dalo pochopit.
Akorát je pak moc prima, když se takový šetření uskuteční u mašiny za třista tisíc, a ještě se to zákazníkům prodá jako pokrok :)
Možná tam ty televize dávají aby za 10 let oprášili sklady a nazvali to cool retro s vyšši cenou. Osobně se mi nejvíc líbí streety do roku 2012. S těma hnusnýma kulatýma předsunutýma světlama, předpotopním analogem a těma zavazejícíma horníma výfukama co tak ku*evsky topí na nohu. Až budu chtít praktickou motorku, koupím si auto.
SuperSic58:Na 15" kolech,vzadu bubny a bez jakýkoli výbavy přeju šťastnou cestu
To bude báječné svezení
Krásná motorka. Povozil bych se.
zmulin> tk to je potom superb jasna volba
Jeee, axialni vs. radialni. Pred par lety o tom nikdo nevedel a dnes jak to nema radialy, tak je to sunt, kterej nebrzdi. Myslim, že 90% z nas nedostane na limit ani klasicky axialne uchyceny brzdy. Ja teda na svoji RSV ne...
Súhlasím s deluxa.Tie základné axiálne brzdy sa montujú na XY moto rôznych značiek napr. Honda,Kawasaki atd a nikto to nekomentuje, jasné na okruh to nebude a preto som ich aj ja vymenil. A že tam neni klasický "budík" tak to mi vôbec neprekáža-na ten to nejazdí. Taká je dnešná doba a mladšie ročníky pozerajú presne na takéto vychytávky ako display. Súhlasím s touto evolúciou Street Tripla ale zatiaľ to nieje pre mňa dôvod na výmenu.
Seikos:sem si to od tebe precet jeste jednou a i když nerad,tak musim uznat,ze sem tvůj příspěvek blbe pochopil
Supersic: Tak to se asi nevyplatí kupovat treba ani nalozenou Oktavku,když je dražší nez Superb v základu...
No nevim význam Street Tripla RS, když za stejnou, ne-li nižší cenu je už Speed Triple
zmulin: však já jsem taky reagoval na deluxu, vpodstatě tím stejným výsledkem co ty tady píšeš
seikos: V podstatě sis odpověděl sám.Ne každej chce jezdit na okruh,nebo vostře v provozu,ale stačí mu dobře udělaná lehká a živá motorka,která pro něj brzdí dostatečně a ten finanční rozdíl v pořizovačce radši obleče na sebe,nebo projezdí.Mimochodem u brzd každej řeší konstrukci,ale s jakym tlakem ten kterej model pracuje né...To,že nejsou stavěné,ani testované na tuhle motorku je dobrá hláška
Za 1. pochybuju,že ti takovouhle informaci dal někdo od Triumphu a za 2. Který brzdy byly stavěné přímmo na nějakou sériovou motorku?Jedině M5 měly roční exkluzivitu,ale to je všechno.S podvozkem a brzdama je to,jak když to tam šroubuješ z regálu co ti zapadá do konceptu a rozpočtu
ten tablet je naklápací!
deluxa: za vším hledej prachy. Ty axiální dvojpístky nejsou stavěné ani testované na tuhle konkrétní motorku. Jsou tam prostě namontované proto, že dobrá cena a pro mrdání se po městě jsou dostatečné. Kdo bude chtít motorku s potenciálem ostrého ježděni, nebo na okruh, koupí si hned na začátku vyšší specifikaci než je S-ko.
mam najradsej take prihluple reci o axialnych brzdach...dejv78 ty si konstrukter ze vies kolko vydrzia, kde je ich hranica a kde sa daju efektivne vyuzit? Ked to davaju na najlacnejsi model znamena to ze s tym nepojdes na okruh aby si ich znicil ale su stavane a testovane na denno denne bezne jazdenie a konstrukcne prisposobene presne podla parametrov stroja.. takze dolezitost tvojho argumentu ci motorka ma 100 alebo 120k sa rovna hovnu v trave. Cena to je uz ina vec s tym suhlasim...
Ten display už dneska zobrazuje tolik údajů,že se holt nemůže už krčit vedle otáčkoměru a absorboval ho.
Jediný,co bych na první pohled poznal od staršího modelu jsou asi jen světla..
milý ježíšku...
Na co, několik palivovejch map, stačí jedna udělaná pořádně. Aspoň že ten quickshifter je jen na RS, na okruh to ještě chápu ale k čemu je to dobrý na silnici? Kdo je linej mačkat spojku ať si koupi NC v automatu nebo rovnou skúrt. Kromě navýšení objemu a -2kg, nevidím nic moc pozitivního. Bral bych Rko s normálnima budíkama a bez ty zbytečný elektroniky. Fakt čekám kdo tam první dá dotykáč s ios nebo androidem, aby mohly borci na pumpě hrát hry.
Jako dobrý, ale já bych se taky na tý motorce rád projel a ne k ní číst návod k obsluze
tahač : Aj na toto mám podobný názor, hoci tie dva laufy pod zadkom na Streete už nejaký ten rok nie sú, ale ten jeden dole mi príde taký "hondovský".
KTM- kokot tlačí motorku,když se na cestě posere tak ji neopraví ani ve fabrice,a dá se říci že dnešní nové stroje na cestě nespravíš,takže při poruše v dáli se prohneš anebo jedeš mhd domů
Krásná mašina! Seikos svým výblitkem opět nezklamal
to je hracka?
Pekna motorka
Číslo 5 žije!!!
Akoze zase pekne motorky, ale razvor 1410mm? Co to je, skutrik do mesta ci co? Alebo sa robia 87kw motorky pre deti? To iste urobili aj tym retro ediciam. Je to zase nejaky posahany modny trend. Ved iz aj cinanci dorastaju nad 180cm, ako na tom budeme vypadat?
Je to hezký a bude s tím zábava, kopec zábavy. Zbytečný palivový mapy a tablet na řidítkách ? Taková už je bohužel holt doba a nic s tím nenaděláme...
Street bez ručičkovýho otáčkoměru a dvou laufů Arrow pod zadkem?? tohle už vypadá skoro jako hračka z videohry. Doufám že to umí aspoň komunikovat s ajfounem a během jízdy ukazovat příchozí smsky..
Tipuju že v příští generaci ušetřej jedno světlo
Za me dobry
Na ty svetla (po vzoru z faceliftu litra) uz se da konecne koukat a celkove ten bajk pusobi strasne mrstne a lehce. 166kg suchejch je fajn.
(a tim nemyslim chystajici se nastupce s motorem 765)
Ale stejne furt cekam az konecne trochu nadopujou litrovou verzi. Treba 100ccm+ a 20hp+ by bylo moc peknejch...
A co teprv "dospela" verze daytony 675
Proste 190hp+ v kapotach triumph nutne potrebuje!
Stejnej rozvor, nižší hmotnost, upgrade motoru, nějaký fíčury navíc =
Uvidíme co s tím palcem udělá cena...
Krakatau: To je právě to - Já bych právě hrozně moc chtěl potkat toho chlapa, na jehož názoru tak moc záleží, že se to podle něj všechno dělá. Abych mu kdyžtak mohl potřást pravicí
poulie: A nebo jde možná úplně jednoduše o to, že koupit takovou televizi někde od Samsungu je prostě a jednoduše levnější a je s tím menší drbání, než s výrobou mechanických otáčkoměrů. Což by se na jednu stranu dalo pochopit.
Akorát je pak moc prima, když se takový šetření uskuteční u mašiny za třista tisíc, a ještě se to zákazníkům prodá jako pokrok :)
Možná tam ty televize dávají aby za 10 let oprášili sklady a nazvali to cool retro s vyšši cenou. Osobně se mi nejvíc líbí streety do roku 2012. S těma hnusnýma kulatýma předsunutýma světlama, předpotopním analogem a těma zavazejícíma horníma výfukama co tak ku*evsky topí na nohu. Až budu chtít praktickou motorku, koupím si auto.