globalmoto_duben_nolan




Výrobce příslušenství Touratech se ocitl v insolvenci

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
griffon (0) napsal 22.08.2017 v 14:33

Tak já myslel, že v Číně už to vyrábějí teď,ne?

dave-lister (45) napsal 17.08.2017 v 22:28

Možná to nechají krachnout a přesunou výrobu do Činy. Nebudou muset platit 400 lidem odstupné.

matuS (26) napsal 17.08.2017 v 14:22

velmi vela firiem krachlo na tom, ze nemali cash... ano aj firma v zisku sa moze ocitnut bez penazi a potom je to problem. Neviem kde vznikol problem v TT, pisem to na margo toho, ze sa tomu niekto cuduje.

lsafric (2) napsal 17.08.2017 v 07:40+2

chce se mi zvracet... komentáře skoro jak na hnovinkách nebo iděsu

Mig_35 (345) napsal 16.08.2017 v 16:47+3

sousedovi zašla koza, budem slavit
je to drahý, jsou to zloději, ovšem kdybych někomu z váš řekl, že za vaši službu/produkt/know-how můžete utržit dvojnásobek nebo čtyřnásobek tržní hodnoty, protože je prostě "in", určitě byste řekli "néééééé to nemůžu přijmout":)
když vidím Rolls-Royce, neříkám "fuj to je hnusný" "předraženej krám" ale přemýšlím, že bych se měl asi víc otáčet...

Michal-F- (18) napsal 16.08.2017 v 15:54+3

Touratech není žadný výrobce, 90% jejich ´´výrobků´´ je jen přeprodej pod jejich označením za nesmyslné ceny.

SPV (816) napsal 16.08.2017 v 14:23+1

AutoMotoFans:
tak pokud nedošlo ke změně německého insolvenčního zákona, měl by stát v době insolvence platit 3 měsíce platy zaměstnanců. Když si vynásobíte 400 zaměstnanců x německý plat x 3, tak se už bavíme v milionech EUR. A pokud postavíte novou základnu za 10mil EUR, tak získat část peněz zpátky nemusí být vůbec špatné. Insolvenci na sebe uvalil sám Touratech, ne věřitelé.

BožíJezdec: nevím jaké jsi rasy, ale já uvedl jako důvod "německém plánování", ne imigranty.

Carlo888 (164) napsal 16.08.2017 v 09:52

no já to bez nich přežiju,insolvence není krach a Němčouři v bankách je podrží..

Eso_Rimmer (383) napsal 16.08.2017 v 09:15

vyrobce? nezivil TT prdevsim preprodej vyrobku nekoho jineho?

CharlieV (93) napsal 16.08.2017 v 08:35

Ahá, takže firma vyrábí, zákazníci výrobky chtějí, ale protože nemáme logistický centrum, tak nemáme peníze. OK, a teď tu o Karkulce. Spíš to vidím tak, že je centrum stálo víc než čekali a vysálo jim hotovost z účtů (a nedivil bych se kdyby část těch prachů byla někam "odkloněna").

Zedsdead (293) napsal 15.08.2017 v 21:14-1+3

Za tím není nic jiného než nějaký diletantský manager.
Už jsem jich pár zažil a můj odhad je, že 80% managerů je úplně blbejch (ale umí hezky mluvit nebo měli protekci), 10% jsou psychopati a zbytek je OK.

Moto-man (0) napsal 15.08.2017 v 17:38

Moc bych se neděsil. Možná to bude jenom nějaký obchodní manévr, kdo podniká, ten to zná...

Nebo třeba potřebují vyprodat sklady, takže si udělali takovouto reklamu gratis... a zákazníci ze strachu před nedostupností poletí do jejich obchodů a budou nakupovat...

Nevím, uvidíme.

onderfaus (24) napsal 15.08.2017 v 11:18

seikos : přesně to mě hned napadlo s tím ekonomickým uzdravením

seikos (975) napsal 15.08.2017 v 10:48-1+6

BMW komunito neplač. Máte ještě Wunderlich a ten je ještě dražší, takže vlastně lepší.
Navíc si myslím že celé to je jen šikovně zinscenované. Němci už nejsou Němci, aby se chovali korektně. Když může podvádět VW, Daimler a BMW a německé úřady zavírají oči a prochází jim to, proč by nemohl TT? Jednou za 10 let se nechat hodit do insolvence, veřitelům nabídnout splacení třetiny pohledávek a krásně si tak snížit pasiva

BožíJezdec (21) napsal 15.08.2017 v 10:38-1+2

SPV: Oni jim ti imigranti asi rozkradli ty hliníkový kufry a Touratech teď nemá co prodávat. Hlavně že sis našel viníka. Hlava mi to nebere.

SPV (816) napsal 15.08.2017 v 10:08-1+4

Insolvenci nezpůsobily "dobré ochody", ale aktuální skvělé "německé plánování". Pokud německý národ má plán importovat a dotovat miliony imigrantů z dob středověku, nechat se vraždit a ještě říkat, že je třeba si na to zvyknout, je jasné, kam to vede. Bohužel to bude mít i zásadní dopad na ČR. Stačí dneska vyjet pár kilometrů za hranice i do menších měst, a vrátíte se s hrůzou.

Meli (195) napsal 15.08.2017 v 09:19

a givi nejsou taloši? pak je varianta sw-motech a nebo jsou šikovní český lidičkove co to dělají doma až to prodavaj...

mardock (73) napsal 15.08.2017 v 07:12

Anti: no něco na tom bude

Anti (390) napsal 15.08.2017 v 06:18-1+1

mardock:Budeš se možná divit,al neznám.Na druhou stranu,pokud by začali Italové vyrábět doplňky na ty německý pašíky,možná by se na ně dalo začít dívat ...
Někdy mi připadalo,že má Touratech s BMW smlouvu...

chudelapipa (-161) napsal 14.08.2017 v 23:28-4+2

předražený šmejdy prodávaj,potom se diví že není odbyt a firma jde do hajzlu,management platy jak ředitel zeměkoule to potopí vždy,jen ať krachnou,někdo je zastoupí,každý je nahraditelný pokud vyrábí nepředraženou kvalitu

mardock (73) napsal 14.08.2017 v 22:21-2

Anti: budeme muset začít kupovat italský výrobky, ale ty moc nevydrží. Vždyť to znáš

Mig_35 (345) napsal 14.08.2017 v 21:34-1+2

Před 14 dny jsem si dal v Zadaru třichodové menu v zaplivané rádobynóbl putyce za 600 kč cca a stálo to za vyližpr... těch peněz jsem opravdu litoval.
Z toho co jsem utratil u Touratechu jsem zatím nelitoval ani korunu. Snad se z toho dostanou.
Jirko stojí no co naděláš... celý motorky jsou předražený, pokud průměrná motorka stojí tolik co auto, který sveze v pohodlí 4 lidi potom snad neexistuje jediný důvod, proč by rozumný člověk měl dát takový peníze za něco, co se dá používat 6 měsíců v roce...

Anti (390) napsal 14.08.2017 v 20:11-1+1

Jestli to padne,co budou dělat GSáři?
Tohle jsem nikdy nechápal,jak se dá potopit fungující firma...

Jirka4137 (114) napsal 14.08.2017 v 18:38-4+8

A přitom placka 10x10 pod boční stojan u nich stojí jen okolo tisícovky.
Vím o lidech kteří prodávají stejnou kvalitu nosičů a ochr. rámů za třetinu. Navíc je jejich zákazníci i využijou a nemají je jen jako snobskou ozdobu.

Boro78 (51) napsal 14.08.2017 v 17:34-4+6

prodavaj nejdrahsi hlinik na svete. osud to nejak vyvazuje

Rurrenabaque (3) napsal 14.08.2017 v 17:01+2

No to se tak nekdy stane. Kdyz si investor vybere Generálního dodavatele podle ceny a ten pak subdodavatele uplne stejnym způsobem. Pak je průšvih na dosah...




TOPlist