Výrobce příslušenství Touratech se ocitl v insolvenci
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Zdroj: Alpen Tourer | Zveřejněno: 14.8.2017 | Zobrazeno: 19 095x
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Zdroj: Alpen Tourer | Zveřejněno: 14.8.2017 | Zobrazeno: 19 095x
Tak já myslel, že v Číně už to vyrábějí teď,ne?
Možná to nechají krachnout a přesunou výrobu do Činy. Nebudou muset platit 400 lidem odstupné.
velmi vela firiem krachlo na tom, ze nemali cash... ano aj firma v zisku sa moze ocitnut bez penazi a potom je to problem. Neviem kde vznikol problem v TT, pisem to na margo toho, ze sa tomu niekto cuduje.
chce se mi zvracet...
komentáře skoro jak na hnovinkách nebo iděsu
sousedovi zašla koza, budem slavit
je to drahý, jsou to zloději, ovšem kdybych někomu z váš řekl, že za vaši službu/produkt/know-how můžete utržit dvojnásobek nebo čtyřnásobek tržní hodnoty, protože je prostě "in", určitě byste řekli "néééééé to nemůžu přijmout":)
když vidím Rolls-Royce, neříkám "fuj to je hnusný" "předraženej krám" ale přemýšlím, že bych se měl asi víc otáčet...
Touratech není žadný výrobce, 90% jejich ´´výrobků´´ je jen přeprodej pod jejich označením za nesmyslné ceny.
AutoMotoFans:
tak pokud nedošlo ke změně německého insolvenčního zákona, měl by stát v době insolvence platit 3 měsíce platy zaměstnanců. Když si vynásobíte 400 zaměstnanců x německý plat x 3, tak se už bavíme v milionech EUR. A pokud postavíte novou základnu za 10mil EUR, tak získat část peněz zpátky nemusí být vůbec špatné. Insolvenci na sebe uvalil sám Touratech, ne věřitelé.
BožíJezdec: nevím jaké jsi rasy, ale já uvedl jako důvod "německém plánování", ne imigranty.
no já to bez nich přežiju,insolvence není krach a Němčouři v bankách je podrží..
vyrobce? nezivil TT prdevsim preprodej vyrobku nekoho jineho?
Ahá, takže firma vyrábí, zákazníci výrobky chtějí, ale protože nemáme logistický centrum, tak nemáme peníze. OK, a teď tu o Karkulce. Spíš to vidím tak, že je centrum stálo víc než čekali a vysálo jim hotovost z účtů (a nedivil bych se kdyby část těch prachů byla někam "odkloněna").
Za tím není nic jiného než nějaký diletantský manager.
Už jsem jich pár zažil a můj odhad je, že 80% managerů je úplně blbejch (ale umí hezky mluvit nebo měli protekci), 10% jsou psychopati a zbytek je OK.
Moc bych se neděsil. Možná to bude jenom nějaký obchodní manévr, kdo podniká, ten to zná...
Nebo třeba potřebují vyprodat sklady, takže si udělali takovouto reklamu gratis... a zákazníci ze strachu před nedostupností poletí do jejich obchodů a budou nakupovat...
Nevím, uvidíme.
seikos : přesně to mě hned napadlo s tím ekonomickým uzdravením
BMW komunito neplač. Máte ještě Wunderlich a ten je ještě dražší, takže vlastně lepší.
Navíc si myslím že celé to je jen šikovně zinscenované. Němci už nejsou Němci, aby se chovali korektně. Když může podvádět VW, Daimler a BMW a německé úřady zavírají oči a prochází jim to, proč by nemohl TT? Jednou za 10 let se nechat hodit do insolvence, veřitelům nabídnout splacení třetiny pohledávek a krásně si tak snížit pasiva
SPV: Oni jim ti imigranti asi rozkradli ty hliníkový kufry a Touratech teď nemá co prodávat. Hlavně že sis našel viníka. Hlava mi to nebere.
Insolvenci nezpůsobily "dobré ochody", ale aktuální skvělé "německé plánování". Pokud německý národ má plán importovat a dotovat miliony imigrantů z dob středověku, nechat se vraždit a ještě říkat, že je třeba si na to zvyknout, je jasné, kam to vede. Bohužel to bude mít i zásadní dopad na ČR. Stačí dneska vyjet pár kilometrů za hranice i do menších měst, a vrátíte se s hrůzou.
a givi nejsou taloši? pak je varianta sw-motech a nebo jsou šikovní český lidičkove co to dělají doma až to prodavaj...
Anti: no něco na tom bude
mardock:Budeš se možná divit,al neznám.Na druhou stranu,pokud by začali Italové vyrábět doplňky na ty německý pašíky,možná by se na ně dalo začít dívat
...
Někdy mi připadalo,že má Touratech s BMW smlouvu...
předražený šmejdy prodávaj,potom se diví že není odbyt a firma jde do hajzlu,management platy jak ředitel zeměkoule to potopí vždy,jen ať krachnou,někdo je zastoupí,každý je nahraditelný pokud vyrábí nepředraženou kvalitu
Anti: budeme muset začít kupovat italský výrobky, ale ty moc nevydrží. Vždyť to znáš
Před 14 dny jsem si dal v Zadaru třichodové menu v zaplivané rádobynóbl putyce za 600 kč cca a stálo to za vyližpr... těch peněz jsem opravdu litoval.
Z toho co jsem utratil u Touratechu jsem zatím nelitoval ani korunu. Snad se z toho dostanou.
Jirko stojí no co naděláš... celý motorky jsou předražený, pokud průměrná motorka stojí tolik co auto, který sveze v pohodlí 4 lidi potom snad neexistuje jediný důvod, proč by rozumný člověk měl dát takový peníze za něco, co se dá používat 6 měsíců v roce...
Jestli to padne,co budou dělat GSáři?
Tohle jsem nikdy nechápal,jak se dá potopit fungující firma...
A přitom placka 10x10 pod boční stojan u nich stojí jen okolo tisícovky.
Vím o lidech kteří prodávají stejnou kvalitu nosičů a ochr. rámů za třetinu. Navíc je jejich zákazníci i využijou a nemají je jen jako snobskou ozdobu.
prodavaj nejdrahsi hlinik na svete. osud to nejak vyvazuje
No to se tak nekdy stane. Kdyz si investor vybere Generálního dodavatele podle ceny a ten pak subdodavatele uplne stejnym způsobem. Pak je průšvih na dosah...