Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
rsjawkar:
Co se týče tý kabeláže, Tak se asi hoši poučili u nás ( tunel Blanka), chtěli asi taky ušetřit a po projetí louží jim to chcípalo, tak tam asi teď dají kvalitnější
jakožto milovník supermota bych rád nad jejich supermotama zaplesal jako vy, ale zrovna ta letmá kyvka, liťáky, ta dvou oká maska a naroubovany přední blinkry na fotkách 19, 20 mi příjdou divny. Ale 5, 18, 21, 22 to je správně
"No, zřejmě slušnej oddíl" TMka nezklamala. Kde je poptávka bývá i nabídka, jak je vidět, výrobci 2T technologii nepohřbily. Hezký článek, pouze autorovi bych doporučil používat výraz výfuková přívěra, místo výfukový ventil. Také by mě zajímalo, co je na nikasilu nového a jak vypadá „kabeláž s delší životností“.
Jopr, díky za vysvětlení...
rsjawkar:
Co se týče tý kabeláže, Tak se asi hoši poučili u nás ( tunel Blanka), chtěli asi taky ušetřit a po projetí louží jim to chcípalo, tak tam asi teď dají kvalitnější
jakožto milovník supermota bych rád nad jejich supermotama zaplesal jako vy, ale zrovna ta letmá kyvka, liťáky, ta dvou oká maska a naroubovany přední blinkry na fotkách 19, 20 mi příjdou divny. Ale 5, 18, 21, 22 to je správně
"No, zřejmě slušnej oddíl" TMka nezklamala. Kde je poptávka bývá i nabídka, jak je vidět, výrobci 2T technologii nepohřbily. Hezký článek, pouze autorovi bych doporučil používat výraz výfuková přívěra, místo výfukový ventil. Také by mě zajímalo, co je na nikasilu nového a jak vypadá „kabeláž s delší životností“.
Ještě by tady mohl autor "pustit" info, zda dvoutakt s letmákem půjde postavit na značky, když má jít o "civilní" verzi...
seikos: naprostý souhlas...
já bych k tomu dopsal - motoporno...
2T supermoto, šroubované liťáky a letmé zadní kolo. Kombinace par excellence