Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To není o tom, zda se dvouvalcovy konkurent Tmaxe bude nebo nebude vyrábět. On už je hotový, vyrábí se a testují ho novináři! Logicky první asijsti a z evropských Italove a Frantici...
Tak snad to M.cz taky prozradí a časem sem jeden kousek pošlou
Někdy se v těch modelech od SYMu ztrácím. Symphony se už dnes dělá ve verzi SR a ST (ty se prodávají v ČR) a verzi S (ta se neprodává). Také mají motory chlazené vzduchem nebo kapalinou a podle toho mají jiné zadní kolo. No každopádně to na té výstavě byla zjevně verze S s vzduchem chlazeným motorem. Já za sebe jsem se svým SYMem spokojen. Možná bych mu vytknul pár konstrukčních detailů, ale zatím mne vozí spolehlivě.
Každopádně díky serveru Motorkari.cz, že tu dali i článek o SYMu.
Páni, to je ženská!
SYM ten dizajn u skútrov vie robiť /okrem tých posledných piatich foto/.
To není o tom, zda se dvouvalcovy konkurent Tmaxe bude nebo nebude vyrábět. On už je hotový, vyrábí se a testují ho novináři! Logicky první asijsti a z evropských Italove a Frantici...
Tak snad to M.cz taky prozradí a časem sem jeden kousek pošlou
Někdy se v těch modelech od SYMu ztrácím. Symphony se už dnes dělá ve verzi SR a ST (ty se prodávají v ČR) a verzi S (ta se neprodává). Také mají motory chlazené vzduchem nebo kapalinou a podle toho mají jiné zadní kolo. No každopádně to na té výstavě byla zjevně verze S s vzduchem chlazeným motorem. Já za sebe jsem se svým SYMem spokojen. Možná bych mu vytknul pár konstrukčních detailů, ale zatím mne vozí spolehlivě.
Každopádně díky serveru Motorkari.cz, že tu dali i článek o SYMu.